|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
maar dat is dan ook meteen de enige boeiende ... |
|
quote:Teksten in deathmetal zijn ook zo boeiend ... |
|
wat dat betreft zou jij de belichaming van death metal kunnen zijn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Sixtyniner! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Er staat een nieuw nummer op hun myspace. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Huh? Ligt dat aan mij, want ik zie geen nieuw nummer? Hoe heet ie volgens jou? Edit: ow, ik zie het al..het is een youtubeclipje. Dacht al, in de player staan oude songs. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 31-08-2008 19:14] |
|
Nieuwe CD singel van Houwitser is uit. Review Aardschok (Roman Hodl): Van de oorspronkelijke Houwitser-line-up zijn anno 2009 alleen nog zanger Stan en gitarist Michel over, maar de 'nieuwe' bandleden Ramon (bas), Richard (gitaar) en ex-Altar drummer Marco weten hem zeker ook wel te raken. Sterker nog: op deze zelfuitgebrachte tweetrack-cd-single presenteert de groep zich overtuigender en strakker dan ooit. Het titelnummer opent na een kort intro magistraal en ook het gedreven 'Hatred Vindicated' zorgt ervoor dat iedere in Pattaya verzwakte en met het H1N1-virus (of erger) besmette toerist vroegtijdig het loodje zal leggen. Niets voor zwakke zielen dus, dit is honderd procent Hollandse old school death metal in de oude Sinister- en Altar-stijl. Recht voor zijn raap en zonder trendy invloeden. "Sledgehammer Redemption' toont Houwitser op zijn best!" Oftewel....KOPEN DUS http://www.houwitser.nl |
|
Jij doet de promo tegenwoordig? Post dan ook meteen de LoM review |
|
Doe dan een goeie review : http://www.zwaremetalen.com/recensie/13502/Houwitser-Sledgehammer-Redemption.html |
|
quote: Ha, bijna weer 2 jaar. Ik had het hem dus gevraagd. Hij wist het niet. Wacht men 4 jaar op een antwoord, is dit alles... Sorry. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Upcoming gigs: 24 oktober: Dynamo (NL) 07 november: Tattoo Fest Twente (NL) 17 april 2010: Metal Inferno Fest (D) [Dit bericht is gewijzigd door ramonhouwitser op 21-09-2009 12:19] Brutal Death Metal |
|
Houwitser heeft een vette deal getekend met het Amerikaanse Sevared Records! Begin 2010 weer de studio in voor het nieuwe album! Brutal Death Metal |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het nummer "Sledgehammer redemption" van de gelijknamige promo is nu te beluisteren op de myspace van Houwitser www.myspace.com/houwitser Waar rook is ..... is Worst ! |
|
Begin maart weer de studio in voor de opnames van full length album nr.5!!! Verwachte release datum zal zijn op 29 mei! Brutal Death Metal |
|
Ben benieuwd. |
|
Ik / wij ook.. Brutal Death Metal |
|
quote: haha, mooi dit. |
|
quote: En jij 1 les Nederlands wellicht uberhauPt an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Dan eerder 1 les Duits... |
|
quote: Inderdaad oorspronkelijk een Duits woord, maar toch echt ook onderdeel van de Nederlands taal an evil incarnation of DEATH! |
|
Maar dan met puntjes op de u. Zeikerds! Je moeder. |
|
Na wat jaren geduld te hebben gehad, een heroprichting, vele gigs, een nieuwe cd-single én een nieuwe platendeal op zak, zit Houwitser toch eindelijk weer in de studio voor de opnames van het 5e album genaamd 'Bestial Atrocity'.....! Hier het eerste filmpje van de drum-opnames met Marco de Groot: http://www.youtube.com/watch?v=b63OIKMhOuI Brutal Death Metal |
|
Ben benieuwd Klinkt lekker strak! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |