IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Houwitser Vorige pagina | Volgende pagina
Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-04-2004 20:47 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 23:51 schreef webblaster wim het volgende:
lijkt me sterk, van de week nog met theo(bas) gemeelt.

maar je weet het nooit.

edit:

All gigs are cancelled due internal problems.
More info soon.

dit staat op de site.

www.houwitser.com

Das nie zo mooi

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 19-04-2004 21:12 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Even voor de duidelijkheid (breaking news http://sinister.wingsofdeath.nu):

Omdat Aad Kloosterwaard is gekapt met drummen hebben zowel Sinister als Infinite Hate de pijp aan Maarten gegeven. Houwitser gaat wel gewoon door, maar zoekt nu naar een andere drummer.

"After 16 years of serving,SINISTER is no more...............

It was a hard decision for me,Sinister was a way of life for me.
But sitting behind the drumkit for almost 20 years and having a fulltime job is hard for me to combine. Ofcours I would love to give up my job,because I hate going to work everyday, but that’s impossible..you’ll probely know why.

First I was thinking doing vocals together with Rachel but that wasn’t an option…thinking of someone else behind the drums,no way! Also Ron is to busy, It was or Sinister or Infinited Hate….. It was a hard decision to quit SINISTER and drumming believe me.

I had a great time to record “Revel in bloodshed” The upcoming album of my new band INFINITED HATE together with Rachel and Ron. If you listen to Infinited Hate,you’ll hear Sinister. If you want to leave us a message sinister_deathmetal@hotmail.com or very soon a messageboard will be up and runnig...

Thanks to all the die hard SINISTER fans all over the World!!!!!!
We hope that INFINITED HATE will bring you as much as brutality as SINISTER!!!

AAD and Sinister"

Rotting away is better than being gay

nekro
Usericon van nekro
Posted 19-04-2004 21:15 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 21:12 schreef Kadaver het volgende:
Even voor de duidelijkheid (breaking news http://sinister.wingsofdeath.nu):

Omdat Aad Kloosterwaard is gekapt met drummen hebben zowel Sinister als Infinite Hate de pijp aan Maarten gegeven. Houwitser gaat wel gewoon door, maar zoekt nu naar een andere drummer.

"After 16 years of serving,SINISTER is no more...............

It was a hard decision for me,Sinister was a way of life for me.
But sitting behind the drumkit for almost 20 years and having a fulltime job is hard for me to combine. Ofcours I would love to give up my job,because I hate going to work everyday, but that’s impossible..you’ll probely know why.

First I was thinking doing vocals together with Rachel but that wasn’t an option…thinking of someone else behind the drums,no way! Also Ron is to busy, It was or Sinister or Infinited Hate….. It was a hard decision to quit SINISTER and drumming believe me.

I had a great time to record “Revel in bloodshed” The upcoming album of my new band INFINITED HATE together with Rachel and Ron. If you listen to Infinited Hate,you’ll hear Sinister. If you want to leave us a message sinister_deathmetal@hotmail.com or very soon a messageboard will be up and runnig...

Thanks to all the die hard SINISTER fans all over the World!!!!!!
We hope that INFINITED HATE will bring you as much as brutality as SINISTER!!!

AAD and Sinister"

GODVERDOMME!!!! FUCK JEZUS TERING!!!NEEEEEEE!!!!!!Argh,Sinister dood ?!?

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 19-04-2004 21:16 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Yep, je hoort et

nekro
Usericon van nekro
Posted 19-04-2004 21:18 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Dit is echt klote nieuws. De laatste 2 van Sinister waren zo tof, en nu dit. Verdomme. Nou maar hopen dat hun nieuwe band het goed gaat doen, ik ga zeker dat revel in bloodshed cd tje kopen !

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 19-04-2004 21:19 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Ik heb em op dit moment voor recensie hier liggen. Best een gaaf plaatje, maar Sinister was wel beter. De laatste Houwitser ook trouwens.

nekro
Usericon van nekro
Posted 19-04-2004 21:20 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 21:19 schreef Kadaver het volgende:
Ik heb em op dit moment voor recensie hier liggen. Best een gaaf plaatje, maar Sinister was wel beter. De laatste Houwitser ook trouwens.
Maar hoe klinkt het schijfje ?? Met welke bands kun je IH het best vergelijken ? En komt er ook een interview met ze op ZM ?

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 19-04-2004 21:21 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Ik review/interview niet voor ZM, maar voor MF, even voor de duidelijkheid. En ter vergelijking van Infinite Hate: Sinister, sinister, en oh ja, Sinister.

nekro
Usericon van nekro
Posted 19-04-2004 21:23 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Mooi. Leeft Sinister toch nog een beetje. Ik probeerde trouwens op Metalfan het intie met Mentation te lezen maar jullie site was plat. Is dat nog steeds zo ?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-04-2004 21:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

K.U.T.

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 19-04-2004 21:24 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Ja, dat zal tot eind deze week wel ongeveer blijven. We hebben een nieuwe host, en nu we er ook daadwerkelijk één gevonden hebben moet de boel nog overgeheveld worden. Vrijdag/Zaterdag moet de boel wel weer online zijn, dan staat die Infinite Hate recensie (tezamen met die van de nieuwe Suffocation) er zo snel mogelijk op.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-04-2004 21:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 21:18 schreef nekro het volgende:
Dit is echt klote nieuws. De laatste 2 van Sinister waren zo tof, en nu dit. Verdomme. Nou maar hopen dat hun nieuwe band het goed gaat doen, ik ga zeker dat revel in bloodshed cd tje kopen !

Nou sorry hoor, ik wil de pret niet bederven, maar toen ik ze in de Tagrijn zag waren ze echt uber slecht. Slechte presentatie en nummers die niet overkwamen..

"This one is older than shit, heavier than time!"

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 19-04-2004 21:26 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Ik heb dan weer de pech dat ik ze nooit live gezien heb... De laatste cd's konden me wel boeien, dus k zou graag nog een afscheidsconcert of twee willen zien.

nekro
Usericon van nekro
Posted 19-04-2004 21:29 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 21:25 schreef 0Tolerence het volgende:
Nou sorry hoor, ik wil de pret niet bederven, maar toen ik ze in de Tagrijn zag waren ze echt uber slecht. Slechte presentatie en nummers die niet overkwamen..
Tja, maar heeft iedere band niet een keer een kut optreden?? Om nou een band te beoordelen op 1 slecht optreden...Dat zul je toch niet doen, he ?? Geef IH gewoon een kans, misschien dat ze je positief verrassen, je weet nooit !

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-04-2004 21:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

das jammer...

sinister RIP...

Oud Vuil.

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 19-04-2004 21:32 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

Godver!!
Hele slechte zaak

wuust robuust

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 01-06-2004 11:01 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik weet nu wie de nieuwe Houwitser plaat gaat intrommelen, en die is zeker niet mis ! Maak jullie borst maar nat !

Nog even over Aad > Ik heb de laatste jaren erg veel kritiek gehoord over zijn drumspel. Hij was vroeger een van mijn voorbeelden voor deathmetal drummen. die tijd was anders dan nu. Tegenwoordig aaien de DM drummers hun drumstel meer dan dat ze rammen. En Aad is een beuker, ipv een jazzdrummer die alles doet voor snelheid. DeathMetal moest vroeger hard zijn, en tegenwoordig (bijna) alleen maar technisch.

Hulde en Respect aan Aad Kloosterwaard.

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 01-06-2004 13:42 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Laat me raden... heeft ie een bivakmuts op of lijkt die nieuwe drummer een beetje op dhr. Beltman? Laat ons niet langer in spanning wachten!

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 01-06-2004 13:56 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juni 2004 13:42 schreef Damnation het volgende:
Laat me raden... heeft ie een bivakmuts op of lijkt die nieuwe drummer een beetje op dhr. Beltman? Laat ons niet langer in spanning wachten!

Nee, ik ga niet de nieuwe Houwitser inspelen. Dat wordt namelijk gedaan door een goede drummer. Maar misschien ga ik wel wel een tijdje een bivakmuts dragen.

Nee, ik vertel niet wie de nieuwe ceedee gaat intrommelen. Dat laat ik aan het Houwitser collectief over.

Het enige wat ik kan zeggen, is dat hij heel goed is, en dat het geen nederlander is, en ook geen amerikaan.

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-06-2004 13:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ze zijn ook al aardig kaal de mannen van Houwitser

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 01-06-2004 15:06 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Over kale mannen gesproken: Nick Barker?!

This is Zodiac speaking...

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-06-2004 15:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 15:06 schreef Zodiac het volgende:

uhr ; wie is dat

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 01-06-2004 15:11 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Een dikke kale drummer...

Bekend van onder andere Cradle of Filth, Dimmu Borgir, LockUp.

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 01-06-2004 15:13]

This is Zodiac speaking...

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 01-06-2004 15:20 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juni 2004 15:06 schreef Zodiac het volgende:

nee, een stuk innovatievere drummer. Maar nu reageer ik er ook niet meer op. Houwitser zal het vanzelf bekend maken !

Maar ga gerust verder met gissen ! hahaha.

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-06-2004 15:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 15:11 schreef Zodiac het volgende:
Een dikke kale drummer...

Bekend van onder andere Cradle of Filth, Dimmu Borgir, LockUp.

oh ja; Uncle Fester dus

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com