|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jawel! er is weer een nieuwe! Ik zat er al op te wachten, ben benieuwd! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb er al nummers van gehoord. verwacht geen dingen die je nog niet eerder hebt gehoord.... No meat is sweater |
|
Houwitser zal zeker niet vernieuwend zijn binnen hun genre, als het maar gewoon goed is ... |
|
het is gewoon goed net als sinister |
|
't schijnt dat de nieuwe weer iets melodischer is, zei theo tegen me. hun 35ste album wordt een ballad-album. Oud Vuil. |
|
quote: uhmm ja, spelen als een krant die lui. Vond er geen fuck aan toen ik ze zag in hilversum "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nieuwe liedjes op http://www.houwitser.com/ liedje 3 vind ik errug lekker. meer info op: http://www.osmoseproductions.com/General/page1.htm Oud Vuil. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Omdat ik dezelfde persoon ben dat duz typ zeg ik: Nix en deze dussssssssssssssssssss [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 28-09-2003 4:04] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
hmz, was t leuk gister brujeria en nix? sorry dat het grootste gezelligheidsbeest (ik) jullie moest verlaten maar ik vond er geen inhoud meer inzitten (in zowel de avond als mn glas ) dus...waarom was jij zo laat weer Brujeria???? en je kunt beter niet weer zo laat naar je bedje toe gaan aangezien je dat niet aankan. dat blijkt uit het feit dat je NOG ligt te slapen... Subtiel kamerolifantje |
|
neeeeeeeeeeee!!! niet trappen Brujeria!!! Subtiel kamerolifantje |
|
haha ons Marleen heeft ZM ook gevonden I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: jaja, nu is ze helemaal niet meer achter de pc weg te trappen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ja kheb me ook maar is aangemeld. bleek trouwens dat ik dat een tijdje geleden ook al heb gedaan... maakt niet uit!!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
On topic junior member I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb alleen Rage inside the womb van Houwitser, ik heb gehoord dat dit juist de mindere cd van Houwitser is. Persoonlijk vind ik hem zelf heerschen! |
|
quote: M.a.w ga de nieuwe halen [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 28-09-2003 19:56] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik draai nu de promo van damage assesment. niet mijn muziek, maar dees plaat is "iets" melodischer. Oud Vuil. |
|
Ik hoorde van een vriend dat ze gestopt zijn. Weet iemand hier meer over? |
|
lijkt me sterk, van de week nog met theo(bas) gemeelt. maar je weet het nooit. edit: All gigs are cancelled due internal problems. More info soon. dit staat op de site. www.houwitser.com [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-04-2004 23:53] Oud Vuil. |
|
Ja, dat las ik ook net. Verdomme, ze zouden hier in de buurt spelen in juni |
|
Ik kan er geen traan om laten. Houwitser doet me niet zo veel. Laatste keer dat ik ze zag zagen ze er niet uit met die witte bivakmutsen en nepbloed. En het was een houterige vertoning op het podium. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Godver, hoor ik laatst dat aad erover denkt om te nokken met drummen. Godverdomme. Als dat zo is dan raakt NL een van z'n beste Death Metal drummers ooit kwijt ! Fuck ! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |