|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik begrijp niet wat men niet zo bijzonder vind aan Deleterious Hoewel ik ze maar 1 keer heb gezien in Soest, ook met CHD. En Hymir. |
|
quote: Men lijkt wel steeds later te beginnen in Popfront ja, deze keer pas om half 11 eerste band. Wederom weer een veels te warm Popfront. Deleterious vond ik niet zoveel aan, wellicht door het ietwat brakke geluid en een missend bandlid. CHD was erg sfeervol, vind het alleen niet zo goed tot hun recht komen in Popfront zelf. Wel een mooi optreden en een goed geluid. Je zag mensen echt even moeten wennen aan CHD, maar het viel goed bij de Zwollenaren. |
|
Ah ja ik heb ook nog de cd gekocht.. Die had ik nog niet origineel, maar al wel heel veel geluisterd op mp3 dus ik hoefde er niet echt meer aan te wennen.. Dat ze zo laat begonnen vond ik deze keer niet zo erg, vond het wel gezellig.. |
|
quote: check Je moeder. |
|
wolversveen ? Fuck the world and fuck you |
|
hehe klopt, of die andere band, spectre, welke was dat ook alweer toen in rijssen? Je moeder. |
|
Proctor? Yawgmoth? Fluisterwoud? |
|
holtor, zo noem je je band toch niet ? Fuck the world and fuck you |
|
Nee, Proctor inderdaad |
|
Fuck the world and fuck you |
|
proctor ja! maar jullie zogen ook hoo borthulaz! alleen bunkur was gaaf maar god, wie gaat er dan ook op een middag in rijsen en bm concert organiseren zonder iets van verduistering of uberhaupt een fatsoenlijke zaal ( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1758330 ) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-01-2008 18:48] Je moeder. |
|
Ja apart was dat inderdaad. Was ook meteen het slechtste optreden ooit trouwens |
|
kan me voorstellen ja anyway, gisteren was gaaf avondje, gezellig ook Je moeder. |
|
quote: Check, blij dat ik toch nog gegaan ben Life doesn't get much better than this! |
|
quote: |
|
grouphug! Je moeder. |
|
Stelletje flikkers, Proctor heerst. Helvete: Ah, jij was dat dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je moeder. |
|
ik was er ook. Was tof! |
|
quote:Hey!! |
|
nog meer n00bs!! en helvete, wanneer zeg je eens een keer hoi, schuw mietje Je moeder. |
|
o dat was dus helvete ja haha. |
|
ik was die andere kutpuper |
|
de headbangertjes |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |