|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
niet de docter in? Je moeder. |
|
hey Japie nu al thuis?? |
|
quote: jep, die drukte werd mn lichaam even teveel, lek weer even een hyperventilatie aanval aan te komen. maar naar huis gegaan met het oog op rood staan qua nachtrust en visite van mn ouders morgen, leuk 'ewest! o en check het pestilence topic en mijn hyves [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-01-2008 2:56] Je moeder. |
|
flink wat cola's op jou gedronken, miejonge. dus zit spectre es ff niet zo te dissen |
|
quote:Zeg tegen spectre maar dat alles cool is enzo, dat begrijpt ie wel. Fuck the world and fuck you |
|
en bedankt man, nogmaals kut dat ik er niet bij kon zijn. Fuck the world and fuck you |
|
Was ik samen met NGBM dan de enige die in de docter was of zo gvd stelletje shampoos Heerlijk geniaal magnifiek, fenomenaal uitermate gezellig avondje gehad Deleterious was wel gaaf maar hadden het geluid niet mee, CHD was gweldig, goed geluid fijne lichtshow en goeie podiumpresentatie. Alles klopte aan deze band, HULDE www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
bijna buurman! waren er zat hoor! en ook best zat, vooral marre Je moeder. |
|
quote: Ja die was echt wel zat ja ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hey DansMarieke, niet man! |
|
quote: Ohohohoo tegen mij zei je iets waar gay bij stond,das wel eff wat anders dan ik hier lees. Ohja het was gezellig, ondanks de via de lucht overdraagbare hoestaids. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-01-2008 4:43] |
|
quote: snorrie enne hoezo dansmardinges [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 20-01-2008 4:38] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ja weet ik veel wat jij deed, maar je ging zittend dansjes op je kruk doen. |
|
CHD was GAAAAAFFFF!!!!! Die andere band vond ik echt zo'n zolderkamer blekkie band, jammer! Gelukkig wel CHD als afsluiter vanavond!!!! |
|
Paar plaatjes Overigens wel lastig mikken zo zonder licht [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-01-2008 10:36] |
|
quote: shampoos we kwamen hier aan om mn spullen te dumpen, toen nog maar ff wat gedronken, en wat gedronknen, wat gedronken en nog wat gedronken en rond half 4 dachten we we moeten nu echt zo naar de doc en toen was't ineens *kloek* te laat. Maarja. Iig; mooie avond gehad!! Coole reacties allemaal, thanks! En skreeuwende chicks ftw!!1 Mmayo; gaaf! Meer op je photobucket? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-01-2008 12:37] |
|
quote:Bedankt. Wat een fijne tent om in te spelen, spul goed in orde daar. Nog bedankt voor dat mosseldoekje trouwens Mayo bedankt voor de pics Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ah joh. Zolderkamer BM klinkt echt wel anders.. Vraag maar aan Japie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ehhh? |
|
Hehe, ondanks zorgvuldige planning is het me niet gelukt de eerste band te missen (hoeveel te laat moet ik komen verdomme ). Op een nummer na vond ik daar niet al te beister veel aan. CHD viel me 100% mee, lekker snel en hard. Deed me een beetje aan Dodheimsgard denken af en toe. Al met al wel een mooi avondje Life doesn't get much better than this! |
|
Control Human Delete was gaaf! Deleterious was ook wel leuk.. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja was een toffe avond.. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |