|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, even kijken nog maar. Had iemand belooft mee te gaan naar takens. Karnivoortje zei dat NWD ook zou komen, maar aangezien dat niet het geval is blijft er weinig boeiends over eerlijk gezegd. Even zien dus maar Life doesn't get much better than this! |
|
- spectre (duh) - ryn - FRNK (duh) - Yot - Creepmime (biertijd! dit keer wel ) - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL - AndreV - bringer of beer (check check check, gaaf!) - 7th Fallen Angel - Coroner7 - De Ulk - karnivoor (anders moeten we naar Takens ) - H-K (idem ) - MMayo (denk ik)) - Moon (waarschijnlijk) - Ancient Times (waarschijnlijk) - AngelOfDeath (duh) - Dentz (duh) - Kurk (duh) ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- Moon (waarschijnlijk) Niks, je komt gewoon. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- spectre (duh) - ryn - FRNK (duh) - Yot - Creepmime (biertijd! dit keer wel ) - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL - AndreV - bringer of beer (check check check, gaaf!) - 7th Fallen Angel - Coroner7 - De Ulk - karnivoor (anders moeten we naar Takens ) - H-K (idem ) - MMayo (denk ik)) - Moon (waarschijnlijk) - Ancient Times (waarschijnlijk) - AngelOfDeath (duh) - Dentz (duh) - Kurk (duh) - Carnagath |
|
Ik hoop dat nu het dak er wel af gaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kut ik kan niet, op tour naar dk, had graag CHD gezien coole band! |
|
quote: *zucht* Voor de derde keer, er is net geschilderd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Alles binnen de lijntjes ja? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ach, takens wordt het voor mij iig 100% zeker niet Je moeder. |
|
quote: Mietje. Ik weet niet wat erger is. Takens of een vol warm popfront met kutbands hehe Life doesn't get much better than this! |
|
sjaak afhaak strikes again!!!! ofwel haal mijn kadaver maar van het lijstje af. Fuck the world and fuck you |
|
popfront heeft een deur en je kan in 5 minuten in de ri of thuis zitten Je moeder. |
|
quote:...of publiek zonder smaak [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-01-2008 19:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe, zal ook voor het eerst zijn dat het publiek daar voor de band komt, altijd leuk als je aan het publiek het verschil tusen een nummer en een pauze niet merkt Je moeder. |
|
quote: Wij Zwollenaren zijn sowieso kutpubliek. Als men netjes klopt vindt men het absoluut geweldig, veel uitbundiger dan dat zul je het niet krijgen Van het hebben van smaak heeft trouwens nog nooit iemand mij beticht Life doesn't get much better than this! |
|
mwa, uitzonderingen daargelaten trouwens, maar over het algemeen is het kut ja. maar wel gezellig Je moeder. |
|
quote: Ja, als er een band uit Zwolle speelt. Dan is men wel enthousiast, terwijl het muzikaal dan doorgaans 10x kutter is Wat wil je ook als alle klasgenootjes, vriendjes en mama's en papa's komen kijken. Life doesn't get much better than this! |
|
enge bedoening dan daar in zwolluh. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Uiteraard, ik woon er. Maarja, ik ben dan weer niet metal. Life doesn't get much better than this! |
|
FRNK komt uut Zwolle dus die neemt vast klasgenootjes mee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dat weet ik. maar voor zover ik dat heb kunnen beoordelen ben je wel best aardig hoor. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-01-2008 19:54] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kom nou maar gewoon naar dat warme en volle popfront. |
|
Afwezig! Zijn dan bij Prong in Hell and Doorn. see you at occultfest! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |