|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
jullie leken wel op elkaar Je moeder. |
|
mja, die |
|
nog 5 mensen en écht heel zwolle zit op zm Je moeder. |
|
haha idd @ jaap |
|
Ja ik weet wie je bent nu thanks nog! |
|
En de grootste dank gaat nog uit naar Henk Volkers, die ons geluid heeft gedaan gister |
|
quote:Ja het geluid van CHD was goed.. Niet altijd het geval in Popfront.. |
|
Haha ja vandaar da'k Henk ook vroeg. Onze geluidsman kon die avond niet. |
|
Necrogrim enzo |
|
quote: |
|
quote:meer jeugdpuistjes dan haren op het hoofd :p iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Nou zeg.. |
|
CHD Rules! |
|
Hey foto's! Haha wat sta ik er weer maf op met al dat haar voor m'n gezicht.. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geweldig hoe Chris altijd kijkt |
|
quote:Valt mee. Ze stonden er tenminste, en hoe! Dat kan ik van jou niet zeggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goddomme wat was CHD gaaf!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ja man, gewoon zo.. op hun benen! Fascinerend! |
|
Overige plaatjes: http://s64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/CHD%20Popfront/ |
|
brave mayo, gewoon alleen bandfoto's maken zoals het hoort! Je moeder. |
|
quote: Klopt, ik ben pas naast haar gaan staan toen het toestel kapot was. Daarvoor durfte ik niet Life doesn't get much better than this! |
|
quote:gaan we katten? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Bewuste keuze, de laatste keer dat ik een foto van jou maakte.. ging zowat mijn telefoon kapot. quote: |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |