![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
jullie leken wel op elkaar ![]() Je moeder. ![]() |
|
mja, die ![]() ![]() |
|
nog 5 mensen en écht heel zwolle zit op zm ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() haha idd @ jaap ![]() |
|
Ja ik weet wie je bent nu ![]() ![]() |
|
En de grootste dank gaat nog uit naar Henk Volkers, die ons geluid heeft gedaan gister ![]() ![]() |
|
quote:Ja het geluid van CHD was goed.. ![]() Niet altijd het geval in Popfront.. ![]() ![]() |
|
Haha ja vandaar da'k Henk ook vroeg. Onze geluidsman kon die avond niet. ![]() |
|
Necrogrim enzo ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:meer jeugdpuistjes dan haren op het hoofd :p iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:Nou zeg.. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CHD Rules! ![]() ![]() |
|
Hey foto's! ![]() Haha wat sta ik er weer maf op met al dat haar voor m'n gezicht.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Geweldig hoe Chris altijd kijkt ![]() ![]() |
|
quote:Valt mee. Ze stonden er tenminste, en hoe! Dat kan ik van jou niet zeggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Goddomme wat was CHD gaaf!! ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Ja man, gewoon zo.. op hun benen! Fascinerend! ![]() |
|
Overige plaatjes: http://s64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/CHD%20Popfront/ ![]() |
|
brave mayo, gewoon alleen bandfoto's maken zoals het hoort! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Klopt, ik ben pas naast haar gaan staan toen het toestel kapot was. Daarvoor durfte ik niet ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:gaan we katten? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Bewuste keuze, de laatste keer dat ik een foto van jou maakte.. ging zowat mijn telefoon kapot. ![]() quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |