|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
*doodschop* |
|
cool :senseo: |
|
Lag niet aan haar, lag aan iemand van popfront, bleek, ofzo, weet ik het. Maar boeiuh Ook zin in! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-12-2007 20:04] |
|
Ach, ik hou wel van dominante vrouwen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Ik hoop dat het wel doorgaat.. |
|
haha, gaat door! |
|
Goaf! Nog een keer, nog een keer. Klikt wel samen (CHD & Deleterious) hé? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:VET Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja vette band! Past perfect. En toch anders. lijstje? - spectre - ryn - FRNK - Yot - [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-12-2007 20:28] |
|
quote: Hehe, tof. Ik luisterde de cd van CHD net op tijd om iets passends bij Deleterious te vinden. Maar deze stroming(en) zijn echt helemaal mijn ding. - spectre - ryn - FRNK - Yot - Creepmime Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
- spectre - ryn - FRNK - Yot - Creepmime - Helvete |
|
- spectre - ryn - FRNK - Yot - Creepmime - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 18-12-2007 21:01] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Vet! Mental! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
- spectre - ryn - FRNK - Yot - Creepmime - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL - AndreV [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 18-12-2007 22:37] |
|
hmm helaas niet aanwezig |
|
- spectre (duh) - ryn - FRNK (duh) - Yot - Creepmime (biertijd! dit keer wel ) - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL - AndreV - bringer of beer (check check check, gaaf!) You can either agree with me, or be wrong. |
|
Misschien dat ik hier ook wel bij ben. |
|
- bringer of beer Ik houd mij aanbevolen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
- spectre (duh) - ryn - FRNK (duh) - Yot - Creepmime (biertijd! dit keer wel ) - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL - AndreV - bringer of beer (check check check, gaaf!) - 7th Fallen Angel |
|
's middags gezellige pre-show met vinyl dj's Lord Ruftlucht en Verlepte Theedoek www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kan ik Void m,ooi uitnodigen voor de 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: arg!!!!!!! dat wordt weer een weinig nuchtere dag! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Is dat dan weer met kilo brokken kaas op een bordje? Maar leuk, als ik kan dan er zeker weer bij.. gezellige boel en damn.. iedereen zal wel zat zijn savonds ja haha. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |