![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
*doodschop* ![]() ![]() |
|
cool :senseo: ![]() ![]() |
|
Lag niet aan haar, lag aan iemand van popfront, bleek, ofzo, weet ik het. Maar boeiuh ![]() Ook zin in! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-12-2007 20:04] ![]() |
|
Ach, ik hou wel van dominante vrouwen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() |
|
Ik hoop dat het wel doorgaat.. ![]() ![]() |
|
haha, gaat door! ![]() ![]() |
|
Goaf! Nog een keer, nog een keer. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote:VET ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ja vette band! Past perfect. En toch anders. ![]() lijstje? - spectre - ryn - FRNK - Yot - [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-12-2007 20:28] ![]() |
|
quote: Hehe, tof. Ik luisterde de cd van CHD net op tijd om iets passends bij Deleterious te vinden. ![]() ![]() - spectre - ryn - FRNK - Yot - Creepmime Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
- spectre - ryn - FRNK - Yot - Creepmime - Helvete ![]() ![]() |
|
- spectre - ryn - FRNK - Yot - Creepmime - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 18-12-2007 21:01] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Vet! Mental! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
- spectre - ryn - FRNK - Yot - Creepmime - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL - AndreV [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 18-12-2007 22:37] ![]() |
|
hmm helaas niet aanwezig ![]() |
|
- spectre (duh) - ryn - FRNK (duh) - Yot - Creepmime (biertijd! dit keer wel ![]() - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL - AndreV - bringer of beer (check check check, gaaf!) You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Misschien dat ik hier ook wel bij ben. ![]() ![]() |
|
- bringer of beer Ik houd mij aanbevolen. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
- spectre (duh) - ryn - FRNK (duh) - Yot - Creepmime (biertijd! dit keer wel ![]() - Helvete - blonde rockgod - Mental - LL - AndreV - bringer of beer (check check check, gaaf!) - 7th Fallen Angel ![]() ![]() |
|
's middags gezellige pre-show met vinyl dj's Lord Ruftlucht en Verlepte Theedoek ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Kan ik Void m,ooi uitnodigen voor de ![]() 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
quote: arg!!!!!!! dat wordt weer een weinig nuchtere dag! ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Is dat dan weer met kilo brokken kaas op een bordje? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |