|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net mijn wacken-foto-site af.. wat vinden jullie ervan? http://www.wacken2002.tk (sign mijn guestbook ) |
|
websites maken met het programma van Publisher: Hoe maak ik een website aan? luuuuuuv is in the air......... |
|
Nog altijd niemand een antwoord op mijn vraagje? Neen? Zal nog eens herhalen: Als je bij een tabel de cellspacing op nul wil brengen, kan dat ook via een stylesheet (dus niet <table cellspacing=0>..., maar via CSS of <table style="...">? Ik weet het niet , zou handig zijn hier een antwoord op te krijgen , juuuuujjjjj!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Aansluitende op Neige's vraag: Hoe kun je via CSS de border dikte instellen voor een table? Ik heb hier een flinke tijd geleden mee lopen kloten maar kreeg het niet voor elkaar. |
|
In de officiele specificaties van W3C staat er een heel verhaal over tables en stylesheets: http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/tables.html Maar de vraag blijft altijd of de browser CSS wel tot zo ver ondersteunt. Netscape bijvoorbeeld ondersteunt dit waarschijnlijk niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hmm 6.2 ook niet?, wat ik een doorbraak vond was dat absolute positioneren dmv een <div> nu mogelijk is in netscape (6.2) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Hmja, misschien dat versie 6.2 het wel ondersteunt, maar als ik een website bouw, probeer ik ervoor te zorgen dat-ie in Netscape 4 punt zoveel ook nog wel werkt, wat trouwens niet makkelijk is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hmm ik heb meegemaakt, dat iets in netscape versie 4.2 werkte en in versie 6.2 weer niet (en andersom) gek word je ervan Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ja, ik weet er alles van... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Borderdikte bij table heeft enkel effect op het buitenste, voor de binnenborder moet je die bij td aanpassen. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Btw, hoe testen jullie je sites: één enkele browser of IE (eventueel verschillende versies) NS, en nog enkele andere erbij? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik test altijd in netscape 4.7 Als ie daar in werkt, werkt ie overal in Zenial |
|
Ik test in ieder geval in IE, Netscape 4.7 en Netscape 6.2, maar zo nu en dan - als ik me verveel - download ik ff een andere browser om te testen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jippie, ik heb eindelijk een goede vraag bedacht : Hoe krijg ik het voor elkaar om een nieuwe pagina te openen(via een link) in een ander formaat(bijvoorbeeld een venstertje van 200x200) zonder knoppen etc. Ik had dit ooit ergens gezien maar ik kan niet meer terugvinden waar die uitleg stond. Iemand? |
|
quote: <a href="javascript:window.open("hier komt je url","","height=200, width=200, location=0"> ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Zo had ik hem geloof ik gezien ja. Vielen Dank! |
|
De Javascript moet er wel nog bij: <script language="javascript"> function newWindow (target) { openWindow = window.open (target, 'openWin', 'width=200,height=200'); openWindow.focus(); } </script> [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 11-09-2002 20:54] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik dacht al wat is-ie opeens kort. |
|
je kan nog heel wat andre attributen definieren naast width en height hoor scrollbar, status, etc etc btw ben begonnen met iet snieu, kan dit een beetje?: http://users.skynet.be/jachim/sod/ Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Toch werkt het , net nog eens getest. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:waarom open je dat nieuwe schermpje niet automatisch met een onload? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
omdat ik pas bezig ben er meot nog een pagina komen ipv "enetr here" bwt zelf hou ik niet van onload events, het publiek denkt vlug dat het een commerciele popup is Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik vind zowiezo hele sites geladen in een nieuw window ruk... hou gewoon alles in je normale browserwindow. wat boeit dat nou? breedtes enzo kan je altijd aanpassen met tabellen zodat alles mooi uitlijnd REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik wil het hebben zodat als je op de naam van een album klikt, de hoes te zien is. Die wil ik namelijk niet allemaal in mijn gewone pagina's hebben. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |