![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
virtual interdev is dus nix voor mij en die andere ook niet omdat ik toch alles alleen doe ![]() heb ook nooit problemen gehad verder dus wat dat betreft. nooit een paar 1000 regels code verloren. *klopt af* [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 05-11-2002 13:31] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
Editplus 2.11 voor al uw HTML, CSS en PHP coderingen.. ![]() ![]() |
|
quote: Die gebruik ik dus ook meestal, voor 'kleine' dingen.. Die is ook lief voor Java, ASP, VB, JavaScript.. Fijne editor ![]() ![]() |
|
Voor Java gebruik ik liever een echte compiler (JBuilder 7 of wat lichter: JCreator 2.0) zie je meteen hoe het werkt... ASP (en dus ook automatisch een stukje V ![]() Verder nog VisualStudio 6.0 voor C++ ![]() UltraEdit kan ik niet aan wennen... Irritante gele balken steeds.. ![]() ![]() |
|
ik ben ( al heeeeel lang) bezig met het maken van een website voor mn band... maar schiet niet echt op, en ik ben ook niet bijster handig met HTML/FrontPage. dus het kan nog wel ff duren, helaasch ![]() ![]() |
|
argh Aerodis, gebruik aub geen Frontpage!! ![]() |
|
Ik gebruik 1st page. Heeft ook syntax highlighting en regelnummering etc. Heeft ook een paar handige sneltoetsen ![]() ![]() |
|
quote: dan gebruik ik wel helemaal niks ![]() ![]() |
|
quote: da's nog altijd beter ![]() ![]() |
|
Of je besteed het bouwen van een site uit... Ik kan altijd wel snabbels gebruiken hoor.. *hint hint* ![]() |
|
quote: Damned, je bent me voor ![]() ![]() |
|
quote: Die irritante gele balk kan je dus uitzetten. Da's ook het eerste wat ik heb gedaan toen ik het programma had geinstalleerd... Zenial ![]() |
|
quote: Ik ben goedkoper ! ![]() |
|
quote: Ik ben duur maar snel. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Ik ben goedkoop en beroerd ![]() |
|
quote:Dus je bent werkloos ![]() ![]() |
|
quote: Hmm.. verraden ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
En ikke niet! Mensen willen graag beroerde websites ![]() ![]() |
|
mensen willen goede websites. ![]() |
|
Jullie zijn allemaal prutsers... Mij moet je hebben! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
Koppen dicht allemaal! Ik was de eerste! ![]() ![]() |
|
gaan jullie wedstrijdje doen wie de beste site kan maken? ![]() |
|
quote: So ? En wat dan ? IBM was ook eerst, moet je ze nu eens zien ... ![]() |
|
quote:Hmm... hoe untrue... http://www.cvshome.org/ ![]() quote:Kleine noot: aangezien het van Microsuck is zal het wel geen SQL zijn maar alleen MS-SQL ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |