|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 23-04-2004 15:26] |
|
Algemeen -> Concerten zie ook: http://www.zwaremetalen.com/concertagenda.php [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 21-02-2002 9:46] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Lord M -> Kun je die data die er nu staan van april aub weghalen ? die tour met evergrey gaat dus niet door (zie boven) Over Belgie: Als de tour met EG was doorgegaan hadden we in de biebob gestaan, nu moet t nog ff wachten .... Marcel |
|
Ik zet er wel bij dat ze afgelast zijn. Of gaat evergray wel door ?? [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 21-02-2002 15:26] |
|
Haal het er maar even helemaal vanaf, omdat de hele tour nog niet geconfirmed is, zal wel doorgaan, maar gewoon voor de zekerheid. Marcel |
|
En wanneer komen jullie nou eens in Amsterdam ??? ....of in de buurt? |
|
7 juni, samen met Triple 7 in Rotterdam, Baroeg |
|
Yeps, 7 juni: Sun Caged, Triple 7 en Jera in de Baroeg in Rotterdam, dit is een benefiet concert voor de Baroeg om ze te helpen met hun financiele problemen, dus komt allen daar naar toe !!!!!! Steun de Baroeg en zie meteen 3 leuke bands Marcellio [edit] ik kan echt niet tiepeh [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 24-02-2002 14:02] |
|
Nieuwe zanger voor ons ! APRIL 4th 2002: SUN CAGED ANNOUNCES NEW SINGER ********************************************************** Sun Caged announces that as of May 1st 2002, vocalist Sascha Burchardt will be replaced by Andre Vuurboom. Burchardt recently communicated his departure to the rest of the band. Sascha is a person to whom singing is no more than a hobby. Sun Caged is receiving an overwhelming amount of interest at them moment, and this seems to only grow bigger every day. The band have a very full touring schedule which did not match Sascha's desires of being part of a band. Burchardt offered to stay with the band as long as may be necessary. The band contacted vocalist Andre Vuurboom (previously of Jera and Imperium) who was interested immediately. Burchardt played a big part in getting both parties in contact with each other and has been guiding Andre since his engagement. Burchardt's last show with Sun Caged will be on April 28th 2002 in De Azijnfabriek in Roermond. Vuurboom's first show will be on May 3rd 2002 at Hollywood Hardrock, Fredericia, Denmark. The band are saddened by the departure of their very good friend and exclusive band-entertainer Burchardt, but are excited about starting to work with the very experienenced Vuurboom at the same time. The band will enter the SAE studios in Amsterdam in late May and will record 2 new songs with Vuurboom. ---------------------------------------- http://www.suncaged.com |
|
Marcel, ik heb de foto's van bulldogrock... Ik probeer ze in te scannen, maar de scanner wil niet echt mee.. Dus nog effe geduld.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
aaah cool sharteeleke, ik zie ze wel dan, mail ze me maar door als je wil: mcoenen@home.nl thenks btw de komende twee shows van SC zal sascha gewoon nog de vocalen voor zijn rekening nemen (013 en roermond). Marcel |
|
reken maar dat we daar in 013 er weer een ranzig feest van gaan maken, heehhe 777 + SC = feest!! |
|
met de nadruk op "ranzig" |
|
quote:Het is handiger als je dit soort dingen in de newssubmit zet. Dan komt het misschien nog op de Frontpage. |
|
|
|
quote: zo, over positief gesproken |
|
Ik wilde hem toch ff quoten, geheel verdiend mannen van Sun Caged Sun Caged Deze band had ik nog niet eerder zien spelen, maar voor het optreden hoorde ik van vele kanten dat Sun Caged erg veelbelovend moest zijn. Al vanaf de eerste noot die aangeslagen wordt blijkt dit te kloppen. Zodra de band begint met spelen word je als het ware meegevoerd in een muzikaal avontuur dat niet voorbij is tot het laatste nummer ten einde is. Deze band is opvallend te noemen: niet vaak komt men in één band zoveel goede muzikanten tegen. In het oog springend is de jonge toetsenist Joost van den Broek, slechts 19 jaar, maar zeker de allerbeste toetsenist die ik ooit heb mogen aanschouwen. Niet alleen wát hij doet is goed, maar ook die manier waarop. Het plezier dat hij uitstraalt en zijn betrokkenheid bij de rest van de band zijn dingen die vaak ontbreken bij toetsenisten. Hier zijn beide elementen echter volop aanwezig. De band is echt een band: de muzikanten spelen zichtbaar graag samen en tonen op het podium veel wederzijds respect voor elkaar. Maar, zoals ik al zei, is niet alleen de uitstraling van deze band perfect, ook de muziek is uitstekend te noemen. Alles lijkt te kloppen, de overgangen die bij de progressievere metal niet altijd lekker willen lopen, verlopen hier perfect. De muziek is zeer vernieuwend en allesbehalve voorspelbaar. De instrumenten worden ten volle benut. Leuk is ook dat er gespeeld wordt op instrumenten, die alles behalve doorsnee zijn te noemen. Zo wordt er bijvoorbeeld een 7-snarige basgitaar gebruikt door bassist Rob van der Loo en het drumstel van Dennis Leeflang (ex-Within Temptation) is overladen met bekkens. De kunde van de muzikanten wordt nog eens extra gedemonstreerd in de korte individuele intermezzo's waar je mond van openvalt. ('Gitarist Marcel Coenen soleert in het Wilde Westen') Misschien is het beter wanneer hier over Kunst met een grote K gesproken wordt. Respect heren, diep respect! en tot de Baroeg! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-05-2002 23:23] |
|
YUP, thenks a lot rebecca voor deze gave recensie ! En indeed: 7 jui in de baroeg gaan we kont schoppen Marcellio |
|
Komt er nog een nieuw demootje of EP-tje met de nieuwe zanger binnekort? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
D'r staan al nieuwe mp3's op de website met nieuwe zanger, check em out zou ik zeggen, en ja, we zijn nu nieuwe opnamen aan het maken, alleen gebruiken we die alleen voor promotie. http://www.suncaged.com dus :0 |
|
Ah promotie materiaal, zeg maar een cdtje wat je naar na jha zeg maar bijv een jongeren centrum in Almere kan sturen om dan misschien daar te kunnen optreden... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 31-05-2002 14:04] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Yep precies !!!! als die af is stuur ik die ook op, t heeft geen zin om Dominion op te sturen, is niet meer echt representatief |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 23-04-2004 15:26] |
|
quote: YEAH!!! Proficiat en al dies meer zij Ben errug benieuwd naar de fulllength! |
|
Van Harte !!!! echt te gek voor jullie !!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |