|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ah ja, snap ik. Ik denk dat het niets wordt. Het noorden is dan ook niet op het nachtnet aangesloten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Genoeg Black Metal achtigen, dus ik ga. |
|
En er kan gereserveerd worden! |
|
quote:Overnachten in Groningen ís een optie, tenzij ik de wagen volheb. Eerst komt, eerst maalt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Anders neem je de laatste trein naar Groningen terug. Kan je met gemak alles afkijken. |
|
quote:u hebt meel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Helaas, ben afwezig. Andere verplichtingen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-02-2008 22:06] |
|
aaarghh.. LL komt met een verleidelijker aanbod. Afwezig dus. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: He Mayo watsgebeurt ga je niet meer heen?! see you at occultfest! |
|
quote: Hoorde vandaag dat we dan als familie zijnde soort van *lala, laten we het gezellig hebben over de echtscheiding* bijeenkomst hebben. Om te praten over troep en andere shitzooi, maar ik weet eigenlijk niet of ik er daar wel bij wil zijn want ik zie het nut er niet van in. Maarre, wilde jij wel gaan dan? Tis wel altijd een leuk feestje.. |
|
als jij niet gaat dan ga ik ook niet hoor! see you at occultfest! |
|
Komen stelletje zeikhoeren! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Okee, als jij gaat ga ik ook. |
|
quote:Kijk... THAT'S the spirit! |
|
quote: Doe mij daar maar drie van. |
|
Kijk, dan heb ik dat toch even goed gezien tijdens de hipperdehopavond in Boelie's, zaterdag. Ik ben er ook! Met aanhang! Of eigenlijk ben ik een deel van de aanhang omdat een dinnetje voor mij gereserveerd heeft zonder dat ik dat wist, haha. Maarem. Leuk gezellig ja! Disko Disko Partizani |
|
Misschien kom ik ook wel eem lanhswippen. \ hahahaha wippen. Suck my piss |
|
skullie!!! ik hou van windschoten signature |
|
Luek dat je ook komt! Suck my piss |
|
quote: Ja meneer Gaycloak. |
|
Er zijn nog kaarten, hoewel het nu wel erg rap gaat, dus wees er snel bij mocht je nog willen langskomen! |
|
Oh jae ik ben er ook even. |
|
Helaas op vakantie, ik zou het wel hip hebben gevonden. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |