IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Sodom Metal Night Part V - 23 februari, Boelie's Pub - Winschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2008 17:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Blastmaster heeft anders goede oren en skillz0rz, dus ik denk niet dat het aan de blastmeneer zelf lag.

Bruce Banner

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2008 17:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Stiekem +1.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-02-2008 18:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2008 17:33 schreef Lestar het volgende:
oke, oke,

heil,
Vocalist van litch hier.

even een paar aanmerkingen over sodom

1. wie de f**k stond er achter het geluid bij ons optreden want...pfffff for fuck sake man!

Blastmaster.

quote:

2. we speelden idd uitemate bagger, zoek LITCH maar ff op op youtube, dan kom je er wel achter dat het ook anders kan.

Jullie optreden was kut ja, niet in de eerste plaats omdat het geluid behoorlijk zacht stond of slecht was of whatever.. maar ook omdat het gewoon nergens naar klonk. Live op Sodom Metal Night niet en op YouTube klinkt het ook niet beter.

quote:
3. ik (vocals) heb een week geleden een keelontsteking gehad en kan sind dien met veel moeite een beetje geluid uit me strot krijgen, en dan is het geluid ook nog eens kut, dus werk ik me strot nog verder aan gort.

En inderdaad, de vocals klonken ook niet te best nee, daar had geen geluidsman tegen op kunnen werken. Bovendien is een keelontsteking en stemverlies toch echt jouw probleem en niet die van de geluidsman of de organisatie.

quote:
4. er was basversterking beloofd, dat moest een half uurtje van te voren geregeld worden.

Die was er uiteindelijk toch? Wat is het probleem dan? Soms gaan er nu eenmaal dingen mis tijdens zo'n avond, leer er maar mee leven of kap met in een bandje spelen als je daar niet mee overweg kunt.

quote:
5. backstage?? quoth: "trap naar boven" (wij naar boven) geen backstage alleen maar daadwerkelijk een trapopgang.

Je speelt in een kleine kroeg, had je een fucking kleedkamer verwacht dan met op kleur gesorteerde m&m's? Het was jullie 3e of 4e optreden ofzo? Beetje jammer van deze houding. Indien je vaker optredens krijgt, zul je wel merken dat het nog veel erger kan.

Tip voor de volgende keer, mail de organisatie in alle redelijkheid.

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 25-02-2008 18:42 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
oke, oke,

heil,
Vocalist van litch hier.

even een paar aanmerkingen over sodom

1. wie de f**k stond er achter het geluid bij ons optreden want...pfffff for fuck sake man!

Haha grapjas, een beetje de geluidsman de schuld geven als je zelf:

- Een abnormaal slecht gitaargeluid hebt.
- Een drummer die zo zacht trapt en slaat dat er ook niks meer van te maken valt
- 2 keyboards gebruikt waarvan de ene heel hard en de ander heel zacht staat.
Verder hadden jullie blijkbaar ook geen soundcheck nodig , ik heb er tenminste niks over gehoord.

Als laatste voetnoot nog even een tip voor jullie linker (vanuit de zaal) gitarist, NEEM LES

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 25-02-2008 18:47 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Hehehe heerlijk, geniaal topic. Litch maakt zichzelf lekker populair zo goed bezig!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-02-2008 18:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

:')

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-02-2008 18:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2008 10:41 schreef Greycloak het volgende:
- Litch.
Voor de rest was de corpsepaint het strakste van de hele band. Vooral de Dimmu-cover was erg vermakelijk, dat keyboard riedeltje dat er wel veel van weg had maar het gewoon niet was, echt genoten. Over het keyboard; mocht Heino ooit weer "Oh Tannenbaum" willen zingen en hij mist zijn Casio dan weet ik waar het ding is. Gelukkig zijn de instellingen niet gewijzigd, dus kan het weer een fijne kerst worden aankomend jaar.

Wehehe geniaal dit!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 25-02-2008 19:15 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
oke, oke,

heil,
Vocalist van litch hier.

zoek LITCH maar ff op op youtube, dan kom je er wel achter dat het ook anders kan.

toch leuk zo'n grote mond van zo'n Pierro. Wil je nu na t zien van een aantal van jullie meesterwerken een eerlijk antwoord of wil je horen dat we je gaaf vinden?

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2008 19:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Eerlijk antwoord! Eerlijk antwoord!

Heeft iemand nog wat (fatsoenlijk beeld+geluidsmateriaal kunnen maken van deze avond? (alle bands)

Bruce Banner

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 25-02-2008 19:46 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ben met wat foto's bezig, maar dat zijn vooral sfeer/publieks foto's...
Verwacht nog wel meer foto's nog.

Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 25-02-2008 22:34 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2008 19:46 schreef Regeer het volgende:
Ben met wat foto's bezig, maar dat zijn vooral sfeer/publieks foto's...
Verwacht nog wel meer foto's nog.

Nuuver! Was een zeer tof feestje Regeer! Maar een ding, waar waren mijn blauwe M&M's???!!!!! De volgende keer stuur ik de zanger van Dork Funeral op je af!

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 25-02-2008 23:26 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Meer foto's zullen via Regeer volgen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-02-2008 7:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2008 22:34 schreef Judas Spritz het volgende:
De volgende keer stuur ik de zanger van Dork Funeral op je af!

Was de backstage ruimte voor jullie wel groot genoeg dan? Bedoel, jullie hebben zelfs meer dan 3 optredens gehad..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-02-2008 7:34]

Judas Spritz
Posted 26-02-2008 14:31 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2008 7:32 schreef MMayo het volgende:
Was de backstage ruimte voor jullie wel groot genoeg dan? Bedoel, jullie hebben zelfs meer dan 3 optredens gehad..

Het is metname het gebrek aan M&M's wat mij steekt En ik heb ooit eens een akkefietje gehad met de zanger van Dork Funeral tijdens een No Mercy Fest in 013. Regeer was erbij. Was wel grappig...

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 26-02-2008 15:00 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Dat was niet grappig, dat was GENIAAL !!!
Wat een actie man... Jij met je rode shirt

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-02-2008 15:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2008 14:31 schreef Judas Spritz het volgende:
Het is metname het gebrek aan M&M's wat mij steekt En ik heb ooit eens een akkefietje gehad met de zanger van Dork Funeral tijdens een No Mercy Fest in 013. Regeer was erbij. Was wel grappig...

quote:
Op 26 februari 2008 15:00 schreef Regeer het volgende:
Dat was niet grappig, dat was GENIAAL !!!
Wat een actie man... Jij met je rode shirt

Doe eens wat meer vertellen!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Judas Spritz
Posted 26-02-2008 18:33 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2008 15:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Doe eens wat meer vertellen!

Okee, komt ie! Het was zon'n 5 a 6 jaar geleden.

Ik stond met vrienden wat te drinken in de gang van 013 bij een No Mercy Festival. Plotseling komt er een grote gast naar mij toe, samen met een breed geschouderde roadie. Die grote gast vraagt mij op intimiderende toon in het Engels of ik wat naar hem heb gegooid.

Ik kijk hem vol verbazing aan en vraag wie hij is. "I am the singer of Dark Funeral. Did you threw shit at me?!!" zei de beste man.

Ik antwoorde hem dat ik Dark Funeral een kloten band vind, en daarom niets van hun show heb gezien. Want waarom zou ik mijn tijd daarmee verknallen? Ten tweede ben jij mij veel te groot om met bier of wat dan ook te bekogelen.

Hij keek heel beteutert en voelde zich echt lullig (en terecht!). Vervolgens stamelde hij: "Eeeeh, oh, sorry, do you want a beer?" Dat wilde ik wel, en toen gaf hij me een biertje.

Die Roadie stond de hele tijd achter hem, zonder een woord te zeggen. Ik durf te wedden, dat als ik meneer de rockster WEL met bier had gegooid, dan had die roadie mij waarschijnlijk in elkaar moeten slaan.

Ik was zo stom geweest om die dag mijn rode Inhume shirt aan te doen. Anoniem zwart was verstandiger geweest.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-02-2008 19:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2008 18:33 schreef Judas Spritz het volgende:
Okee, komt ie! Het was zon'n 5 a 6 jaar geleden.

Ik stond met vrienden wat te drinken in de gang van 013 bij een No Mercy Festival. Plotseling komt er een grote gast naar mij toe, samen met een breed geschouderde roadie. Die grote gast vraagt mij op intimiderende toon in het Engels of ik wat naar hem heb gegooid.

Ik kijk hem vol verbazing aan en vraag wie hij is. "I am the singer of Dark Funeral. Did you threw shit at me?!!" zei de beste man.

Ik antwoorde hem dat ik Dark Funeral een kloten band vind, en daarom niets van hun show heb gezien. Want waarom zou ik mijn tijd daarmee verknallen? Ten tweede ben jij mij veel te groot om met bier of wat dan ook te bekogelen.

Hij keek heel beteutert en voelde zich echt lullig (en terecht!). Vervolgens stamelde hij: "Eeeeh, oh, sorry, do you want a beer?" Dat wilde ik wel, en toen gaf hij me een biertje.

Die Roadie stond de hele tijd achter hem, zonder een woord te zeggen. Ik durf te wedden, dat als ik meneer de rockster WEL met bier had gegooid, dan had die roadie mij waarschijnlijk in elkaar moeten slaan.

Ik was zo stom geweest om die dag mijn rode Inhume shirt aan te doen. Anoniem zwart was verstandiger geweest.

LOL!

Overigens wel terecht dat meneer Funeral verhaal ging halen als hij echt van mening was dat jij de schuldige was. Bier (of andere troep) gooien naar iemand die voor jou staat op te treden is natuurlijk wel een enorm kansloze actie.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2008 19:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

+1

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Judas Spritz
Posted 26-02-2008 20:04 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2008 19:21 schreef Onweerwolf het volgende:
LOL!

Overigens wel terecht dat meneer Funeral verhaal ging halen als hij echt van mening was dat jij de schuldige was. Bier (of andere troep) gooien naar iemand die voor jou staat op te treden is natuurlijk wel een enorm kansloze actie.

Mee eens. De manier waarop hij het bracht kwam nogal lullig over. Maar goed, dat biertje smaakte goed.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 26-02-2008 20:09 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

En de lol JAREN erna nog meer

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 28-02-2008 21:41 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

De eerste foto's staan hier:
http://s18.photobucket.com/albums/b105/Regeer/Sodom_Metal_Night-5

Er zullen nog meer gaan volgen!

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 28-02-2008 21:59]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-02-2008 8:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Waha te droog deze!

Judas Spritz
Posted 02-03-2008 0:24 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Mooie plaatjes Regeer!

wiltjer78
Usericon van wiltjer78
Posted 02-03-2008 13:27 by wiltjer78 Wijzig reactieProfiel van wiltjer78Quote dit bericht

Je had mij wel even mogen fotoshoppen Wegblurren ofzo.haha Maareh.. Ik vond het echt super geregeld! Geen blauwe m&m's weliswaar, maar het zelfgemaakt eten van moeders was echt super. Volgens mij overal aan gedacht, goeie sfeer, veel mensen.. En heb die backstage niet gemist. De bands konden hun spullen kwijt en er waren stoelen, bier en coole bands.. Wat wil je nog meer?!

En voor de liefhebbers, er zijn nog een paar cd's en shirts over van The Embodiment

[Dit bericht is gewijzigd door wiltjer78 op 02-03-2008 13:29]

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com