|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zininzininzininzinin! Disko Disko Partizani |
|
yeap! Suck my piss |
|
Vandaag is de laatste dag dat kan worden gereserveerd! Maar zoals het lijkt zijn er nog wel enkele kaarten aan de kassa te krijgen. |
|
Was al gereserveerd door Mayo |
|
quote: Hihi.. had ik de origineelste reserveringstekst? |
|
even nog wat links dan maar http://nl.youtube.com/watch?v=Oor1DtnDrpE http://www.myspace.com/carachangren |
|
quote: Alleen Carach Angren is al de moeite waard om naar Winschoten te gaan! Van de week nog ff jullie optreden op Occultfest op dvd bekeken maar dat heerschte echt! see you at occultfest! |
|
quote: Nah dan moet ik ook maar goed gaan kijken want op Occultfest heb ik er helemaal niks van meegekregen. |
|
quote: Ik was zwaar onder de indruk! see you at occultfest! |
|
Zo, dat was weer eens een tof feestje... Pfoe. - Litch. Tsja. Blijf oefenen en aan de bassist; je zag eruit alsof je net terugkwam van een Kiss-conventie. Voor de rest was de corpsepaint het strakste van de hele band. Vooral de Dimmu-cover was erg vermakelijk, dat keyboard riedeltje dat er wel veel van weg had maar het gewoon niet was, echt genoten. Over het keyboard; mocht Heino ooit weer "Oh Tannenbaum" willen zingen en hij mist zijn Casio dan weet ik waar het ding is. Gelukkig zijn de instellingen niet gewijzigd, dus kan het weer een fijne kerst worden aankomend jaar. - Karbo. Dillinger Escape Plan light. Niet geheel mijn ding, maar zat lekker in elkaar. En het beukte, dat dan weer wel. In elk geval een hele verademing na de eerste band. - The Embodiment. Valt er nog wat te zeggen over deze meneren? Goede agressieve en toch vrolijke bak death met een thrashy randje eraan. Gewoon zo doorgaan, valt uitstekend te verteren. En worden elk jaar beter. - Carach Angren. Zodra The Embodiment was afgelopen maar even met Pandora en Marc Beƫlzebub Judas naar de pizzeria gegaan om even wat anders dan bier in de maag te gooien (niet helemaal geslaagd aangezien er ook Grolsch op de kaart stond) en dat was goed te doen. Toch na afloop nog 2 nummers van meegekregen en ik moet zeggen dat black ook anders kan. Ik hoop dat zij van Litch hebben opgelet. Black is beslist mijn ding niet, maar ik heb me hier niet aan gestoord en dat zegt al heel wat. - Katafalk. Niet de eerste keer dat ik ze zag, nog steeds even furieus en knetterhard als altijd, maar een nieuwe cd wordt toch echt hoog tijd. Zeker niet slecht maar ik ken de nummers onderhand wel. (Ook een beetje de schuld van mezelf, de mini en de full-length zijn nu eenmaal erg lekker om mee in je auto te zitten...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
The Embodiment was voor mij denk ik wel de tofste band van de avond. Ze kwamen ook het meest ervaren op mij over Verder heb ik nog een T-shirt van Katafalk gekocht en me echt prima vermaakt vanacht. Ik heb ook een hoop foto's geschoten, dus die komen nog wel op de site te staan. |
|
Karbo was gaaf. Ik kende ze nog nait,. Suck my piss |
|
quote: *saved deze quote* Vorig jaar al iets te lang bij Immortal blijven hangen op Wacken en nu dit weer okay vinden. Jij wordt nog wel eens een echte Blekcie, Gerald. Anyway: was weer een gezellige avond, Regeer bedankt! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Was weer een zeer geslaagde avond! Een enorm volle uitverkochte bak. Alle bands en bezoekers bedankt en op naar de volgende editie !!! |
|
Ja, was zeker geslaagde avond. Tof publiek |
|
Ja ik vond het leuk. Was alleen snel weer weg, was echt moe. Enne... KARBOOOO! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 24-02-2008 15:38] Disko Disko Partizani |
|
Als er nog mensen foto's hebben... Let me know |
|
quote: Ik niet Ik moest even batterijen verwisselen en toen bleek het klepje vast te zitten. Na veel gepruts kreeg ik het eindelijk open, laat ik Loekie er even naar kijken.. drukt ie 'em weer dicht. Toen kreeg ik het al helemaal niet meer los Eniejweej.. Litch mag nog even door oefenen. Voor het creatieve onderdeel verven hebben ze een ruime voldoende, maar verders.. b0hhh saai zeg! Karbo speelt leuk, maar totaal niet mijn ding. The Embodiment was ook weer lekker op dreef, alhoewel ik niet stond op te letten (sorry enzo), maar wel cdtje aangeschaft (ja slecht, maar die had ik nog niet). Carach Angren gaf een prima optreden weg, lekkere muziek (ehehehe, lekker.. of niet Witchie? *wink*). Katafalk was bruut. Ook leuk om een deel van de Sodom organisatie weer eens te spreken en te zien, heb me prima vermaakt ondanks de vermoeidheid (ouderdomsverschijnselen enzo). |
|
Het was weer een geslaagd feestje! Carach Angren was voor mij de band van de avond. Echt een super goed optreden en met vier man klinkt het nog vetter, hulde jongens! Ook leuk om ff met jullie te kletsen en wat gaaf dat jullie weer naar occultfest komen. Ook leuk dat de Sodom organisatie ons nog kende en dat ze hun highlandgames gaan verzetten zodat ze met zn allen naar occultfest kunnen gaan. Mooi wark heren! Verder was het gezellig en mooie volle bak. see you at occultfest! |
|
Flatlandgames toch..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oh ja Flatlandgames ha ha hoe kom ik nou bij Highlandgames!? see you at occultfest! |
|
Die hebben ze in Schotland! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
oke, oke, heil, Vocalist van litch hier. even een paar aanmerkingen over sodom 1. wie de f**k stond er achter het geluid bij ons optreden want...pfffff for fuck sake man! 2. we speelden idd uitemate bagger, zoek LITCH maar ff op op youtube, dan kom je er wel achter dat het ook anders kan. 3. ik (vocals) heb een week geleden een keelontsteking gehad en kan sind dien met veel moeite een beetje geluid uit me strot krijgen, en dan is het geluid ook nog eens kut, dus werk ik me strot nog verder aan gort. 4. er was basversterking beloofd, dat moest een half uurtje van te voren geregeld worden. 5. backstage?? quoth: "trap naar boven" (wij naar boven) geen backstage alleen maar daadwerkelijk een trapopgang. verder heb ik uitemate genoten van de rest vd. bands en heb verder een prima avond gehad |
|
quote:Blastmaster, kom er maar in! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |