IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Sodom Metal Night Part V - 23 februari, Boelie's Pub - Winschoten Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2008 13:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2008 13:27 schreef wiltjer78 het volgende:
Je had mij wel even mogen fotoshoppen Wegblurren ofzo.haha Maareh.. Ik vond het echt super geregeld! Geen blauwe m&m's weliswaar, maar het zelfgemaakt eten van moeders was echt super. Volgens mij overal aan gedacht, goeie sfeer, veel mensen.. En heb die backstage niet gemist. De bands konden hun spullen kwijt en er waren stoelen, bier en coole bands.. Wat wil je nog meer?!

En voor de liefhebbers, er zijn nog een paar cd's en shirts over van The Embodiment

Hey Yvonne! Welkom!
Ghehe nog veel interessant blauw gekleurde mierzoete drankjes gehad dan?

wiltjer78
Usericon van wiltjer78
Posted 02-03-2008 13:41 by wiltjer78 Wijzig reactieProfiel van wiltjer78Quote dit bericht

Ja dank je Nee niks blauws meer. Was wel errug zoet. En bovendien had Peter het geld en die heb ik de halve avond niet meer gezien.
Heb je gisteren trouwens gemist met flotsam en jetsam..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2008 13:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2008 13:41 schreef wiltjer78 het volgende:
Ja dank je Nee niks blauws meer. Was wel errug zoet. En bovendien had Peter het geld en die heb ik de halve avond niet meer gezien.
Heb je gisteren trouwens gemist met flotsam en jetsam..

Lol, de tanden zouden spontaan uit je mond kapot knallen na het drinken van die ranja met vodka haha. Hm ja waren drie bands die ik niet zoveel aan vond, dus maar thuis gebleven. Ander keertje maar weer

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-03-2008 13:42]

wiltjer78
Usericon van wiltjer78
Posted 02-03-2008 13:54 by wiltjer78 Wijzig reactieProfiel van wiltjer78Quote dit bericht

Moet zeggen dat Non-Divine erg goed was. Izegrim deed het ook goed en stiekem vond ik Flotsam en Jetsam ook wel leuk. Hebben het alleen niet uitgekeken, want we moesten nog naar een verjaardag. Binnenkort kun je de review met foto's terug zien op WingsOfDeath.

Maar dat blauwe spul was echt net ranja. Doe mij dan toch maar wat anders. Als ik dan toch een calorieen-bom met alcohol neem, dan wil ik op zijn minst de alcohol proeven!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com