|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee sorry, ik moet nog neuken. Häve phun. Bruce Banner |
|
quote: heb je nogmeer tedoen? Suck my piss |
|
quote: Ja. Dat sowieso natuurlijk! Verder lijken de échte stoere metalenmannen van ZM liever iets anders te doen. Ik zie de AlToW-jeugd van Winschoten alweer rondhuppelen, zaterdag. Disko Disko Partizani |
|
quote: Awwww jonguhh, maak je er een vluggertje van.. ben je nog op tijd voor de leuke bands. Hopelijk voelt the_witch zich beter voor zaterdag, anders ook niet heen. |
|
@ijsje;luek dat je ook komt. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-02-2008 19:30] Suck my piss |
|
quote:Ik zou liever langswippen met Skullie, maar Lain heeft me nodig. quote:Het moet maar. Beterschapsels @ Witch! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Leuk hea. Ook leuk dat jij komt ja! Disko Disko Partizani |
|
quote: Verradert!! Suck my piss |
|
quote: Dan houd ik Skullie wel gezelschap. Edit; Verder voel jij je aangesproken op de betiteling 'échte stoere metalenmannen van ZM'? Sjongejonge... Waar gaat het heen met deze wereld... [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-02-2008 19:36] Disko Disko Partizani |
|
deal. Suck my piss |
|
quote: Ja zeg, nu snap ik het niet meeheeeeerrr Gaycloak aanwezig (aankruisen welke van toepassing is): [ ] Ja! [ ] Nee |
|
Hey ik laat Lain wel snel komen door mn aarsch goed op spanning te houden. Dan heb ik ook nog tijd veur oe! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Gadverdegadver! Ik wíst het! Disko Disko Partizani |
|
quote: Yuck foo. Ik ben vanaf donderdag al in W'tal, en zo'n lange schwanz heb jij niet. Bruce Banner |
|
Waarschijnlijk wel aanwazig weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jajaja! Lijstje plies? Disko Disko Partizani |
|
quote: - MMayo - The_Witch - IJsregen - Regeersel [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-02-2008 19:41] |
|
quote: Wat nou waarschijnlijk? En ja wazig ben je wel, hihi |
|
quote: Neppe stoere metalmannen zijn in loondienst of trekken van de steun. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: @MMayo; Jay! Dat wordt inderdaad druk. Haha! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-02-2008 19:45] Disko Disko Partizani |
|
quote: Heh, aangezien vriend Erwin wederom in den vreemde is komend weekend wordt het waarschijnlijk treinen. Op zich geen probleem natuurlijk, maar heb geen zin om in mijn eentje te gaan. Dus het hangt er een beetje vanaf of vriend MBJ ook gaat. Waarschijnlijk wel maar dat is nog niet bevestigd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Suck my piss |
|
Hihihihihi. Disko Disko Partizani |
|
quote:Treinze! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |