![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1) Pi * e procent. quote: 2) Die debiele dubbele vraag kan ik niet beantwoorden. Splits het eens op in wat je wil weten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Waarom wil je dat weten? Weer een of andere gaar werkstuk? ![]() |
|
quote: Doe de groeten aan Dré, als je wilt. ![]() |
|
quote: Hahaha, ja ik ben (nog steeds) bezig met mijn profielwerkstuk. Je moet toch wat hè ![]() ![]() |
|
quote: Een ander onderwerp kiezen, is wel een goede start. En leren niet bij elke vraag een nieuw topic te openen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2008 17:22] ![]() |
|
Profielwerkstuk maken over metal is zowieso niet al te handig als je het mij vraagt ( Já, ik heb er zelf ook aan zitten denken ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Percentage ligt aan de band. Bij sommige concerten zie je meer vrouwen dan bij andere, dus deze vraag is een beetje prut. Wat betreft (eendaagse) festivals, misschien 30% of zo? En het tweede gedeelte neemt allereerst al voetstoots aan dat "wij" denken dat metal mannen-muziek is, terwijl je vervolgens laat doorschemeren dat volgens aan jouw beschikbare bronnen dit in elk geval tegenwoordig niet meer het geval is? Als je dit voor een project doet is het misschien een idee om allereerst je vragen wat gerichter en minder subjectief op te stellen voordat je ze loslaat op een forum ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
metal + vrouwen = metal + profielwerkstukken... Het wordt nooit wat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ligt eraan bij wat voor concert je kijkt. Als ik bij een blekkie concert ben loopt er duidelijk minder rond dan bij een thrash concert. Ik gok dat er ongeveer 30% loopt idd.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
de rest zit? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Loops? ![]() |
|
Denk met je eigen boerenverstand en weet dat je geen duidelijk antwoord op die vraag kan geven. Ga je profielwerkstuk over het kweken van guppies houden ofzo. Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Of ga zelf naar een concert en tel het aantal vrouwen Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Klopt, ik stel de vraag verkeerd. Had hem ook anders in mijn hoofd ![]() ![]() ![]() |
|
Nee het is geen mannenmuziek... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: omdat metal lomp is en vrouwen doorgaans subtiel? maar tering, ga een onderzoek houden nar iets wat enigszins meetbaar is zonder mega marktonderzoek... als je hier een voldoende voor krijgt verbaast me dat, of de lat ligt wel heel erg laag tegenwoordig... Je moeder. ![]() |
|
Moet je als vrouwelijke metalhead lang haar hebben om er bij te horen? En hoeveel procent heeft kort haar? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Was is de probleemstelling? Wat is de hypothese? ...of volg je speciaal basisonderwijs? Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Met een profielwerkstuk moet je een onderwerp kiezen dta je interessant vind en waar je 'onderzoek' naar moet doen. In mijn geval is dat de muziekstijl metal en dan in het bijzonder de verschillen tussen de opkomende metal bands (begin jaren '80) en de huidige bands. ![]() En ik vroeg me af of iemand me gewoon een idee kan geven, want ik ben zelf nog maar naar een aantal 'metalconcerten' geweest, en ik denk dat jullie er een betere kijk op hebben ![]() ![]() |
|
Welke concerten als ik mag vragen? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Nou, er zijn nu veel meer vrouwen bij concerten als een 10 / 15 jaar geleden.... nu soms zo'n 40 % schat ik zo in... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Geen probleemstelling Geen hypothese Onderzoek naar verschillen tussen de huidige metalbands/fans en die van 'vroeger' Kvolg Atheneum 6... ![]() ![]() |
|
idd, welke concerten? ant per metalgenre is het weer hel vrschillend... quote: maar wát wil je pecis vergelijken, welke doelstellingen wil je behalen, welke onderzoekspopulaties wil je hanteren en bovenal, hoe wil j die resulaten behalen want op deze manier bereik je niks, ook al werkt iedereen hier wél mee ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: doen ze dat niet meer op het atheneum tegenwoordig?? ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |