IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Vrouwen en metal Volgende pagina
Rach-l
Usericon van Rach-l
Posted 23-01-2008 17:17 by Rach-l Wijzig reactieProfiel van Rach-lQuote dit bericht

Kan iemand een gokje doen hoeveel procent van bijvoorbeeld metal-festivalgangers vrouw zijn?
En vinden/denken jullie dat metal meer 'mannenmuziek' is, en waarom?

[Dit bericht is gewijzigd door Rach-l op 23-01-2008 18:17]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-01-2008 17:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 17:17 schreef Rach-l het volgende:
Kan iemand een gokje doen hoeveel procent van bijvoorbeeld metal-festivalgangers vrouw zijn?

1) Pi * e procent.

quote:
En waarom denken jullie dat metal nog steeds meer mannenmuziek is, of in ieder geval wàs?...

2) Die debiele dubbele vraag kan ik niet beantwoorden. Splits het eens op in wat je wil weten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-01-2008 17:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 17:17 schreef Rach-l het volgende:
Kan iemand een gokje doen hoeveel procent van bijvoorbeeld metal-festivalgangers vrouw zijn?
En waarom denken jullie dat metal nog steeds meer mannenmuziek is, of in ieder geval wàs?...


Waarom wil je dat weten?
Weer een of andere gaar werkstuk?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-01-2008 17:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 17:17 schreef Rach-l het volgende:
Kan iemand een gokje doen hoeveel procent van bijvoorbeeld metal-festivalgangers vrouw zijn?
En waarom denken jullie dat metal nog steeds meer mannenmuziek is, of in ieder geval wàs?...


Doe de groeten aan Dré, als je wilt.


Rach-l
Usericon van Rach-l
Posted 23-01-2008 17:21 by Rach-l Wijzig reactieProfiel van Rach-lQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 17:20 schreef MMayo het volgende:
Waarom wil je dat weten?
Weer een of andere gaar werkstuk?


Hahaha, ja ik ben (nog steeds) bezig met mijn profielwerkstuk. Je moet toch wat hè


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-01-2008 17:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 17:21 schreef Rach-l het volgende:
Je moet toch wat hè


Een ander onderwerp kiezen, is wel een goede start.
En leren niet bij elke vraag een nieuw topic te openen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2008 17:22]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-01-2008 17:24 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Profielwerkstuk maken over metal is zowieso niet al te handig als je het mij vraagt (
Já, ik heb er zelf ook aan zitten denken )


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2008 17:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 17:17 schreef Rach-l het volgende:
Kan iemand een gokje doen hoeveel procent van bijvoorbeeld metal-festivalgangers vrouw zijn?
En waarom denken jullie dat metal nog steeds meer mannenmuziek is, of in ieder geval wàs?...


Percentage ligt aan de band. Bij sommige concerten zie je meer vrouwen dan bij andere, dus deze vraag is een beetje prut. Wat betreft (eendaagse) festivals, misschien 30% of zo?

En het tweede gedeelte neemt allereerst al voetstoots aan dat "wij" denken dat metal mannen-muziek is, terwijl je vervolgens laat doorschemeren dat volgens aan jouw beschikbare bronnen dit in elk geval tegenwoordig niet meer het geval is? Als je dit voor een project doet is het misschien een idee om allereerst je vragen wat gerichter en minder subjectief op te stellen voordat je ze loslaat op een forum


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-01-2008 17:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

metal + vrouwen = metal + profielwerkstukken...

Het wordt nooit wat.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 23-01-2008 17:45 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ligt eraan bij wat voor concert je kijkt.
Als ik bij een blekkie concert ben loopt er duidelijk minder rond dan bij een thrash concert.

Ik gok dat er ongeveer 30% loopt idd..


Het is de lichtinval ;')


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-01-2008 17:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

de rest zit?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-01-2008 17:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Loops?


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 23-01-2008 17:48 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Denk met je eigen boerenverstand en weet dat je geen duidelijk antwoord op die vraag kan geven.

Ga je profielwerkstuk over het kweken van guppies houden ofzo.


Inter faeces et urinam nascimur


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 23-01-2008 17:49 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 17:48 schreef Lionheart het volgende:
Loops?


zou kunnen


Het is de lichtinval ;')


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 23-01-2008 17:49 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Of ga zelf naar een concert en tel het aantal vrouwen


Het is de lichtinval ;')


Rach-l
Usericon van Rach-l
Posted 23-01-2008 18:15 by Rach-l Wijzig reactieProfiel van Rach-lQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 17:31 schreef Mark het volgende:
En het tweede gedeelte neemt allereerst al voetstoots aan dat "wij" denken dat metal mannen-muziek is, terwijl je vervolgens laat doorschemeren dat volgens aan jouw beschikbare bronnen dit in elk geval tegenwoordig niet meer het geval is? Als je dit voor een project doet is het misschien een idee om allereerst je vragen wat gerichter en minder subjectief op te stellen voordat je ze loslaat op een forum


Klopt, ik stel de vraag verkeerd. Had hem ook anders in mijn hoofd Ik wou vragen of er gedacht wordt of metal 'mannenmuziek' is, en waarom...


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 23-01-2008 18:16 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nee het is geen mannenmuziek...


Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-01-2008 18:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 januari 2008 18:15 schreef Rach-l het volgende:
Klopt, ik stel de vraag verkeerd. Had hem ook anders in mijn hoofd Ik wou vragen of er gedacht wordt of metal 'mannenmuziek' is, en waarom...


omdat metal lomp is en vrouwen doorgaans subtiel?

maar tering, ga een onderzoek houden nar iets wat enigszins meetbaar is zonder mega marktonderzoek... als je hier een voldoende voor krijgt verbaast me dat, of de lat ligt wel heel erg laag tegenwoordig...


Je moeder.


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-01-2008 18:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Moet je als vrouwelijke metalhead lang haar hebben om er bij te horen?
En hoeveel procent heeft kort haar?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-01-2008 18:20 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Was is de probleemstelling?
Wat is de hypothese?

...of volg je speciaal basisonderwijs?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Rach-l
Usericon van Rach-l
Posted 23-01-2008 18:21 by Rach-l Wijzig reactieProfiel van Rach-lQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 18:17 schreef karnivoor het volgende:
omdat metal lomp is en vrouwen doorgaans subtiel?

maar tering, ga een onderzoek houden nar iets wat enigszins meetbaar is zonder mega marktonderzoek... als je hier een voldoende voor krijgt verbaast me dat, of de lat ligt wel heel erg laag tegenwoordig...


Met een profielwerkstuk moet je een onderwerp kiezen dta je interessant vind en waar je 'onderzoek' naar moet doen. In mijn geval is dat de muziekstijl metal en dan in het bijzonder de verschillen tussen de opkomende metal bands (begin jaren '80) en de huidige bands.
En ik vroeg me af of iemand me gewoon een idee kan geven, want ik ben zelf nog maar naar een aantal 'metalconcerten' geweest, en ik denk dat jullie er een betere kijk op hebben


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 23-01-2008 18:22 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Welke concerten als ik mag vragen?


Het is de lichtinval ;')


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-01-2008 18:23 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Nou, er zijn nu veel meer vrouwen bij concerten als een 10 / 15 jaar geleden.... nu soms zo'n 40 % schat ik zo in...



Rach-l
Usericon van Rach-l
Posted 23-01-2008 18:24 by Rach-l Wijzig reactieProfiel van Rach-lQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 18:20 schreef Jällö het volgende:
Was is de probleemstelling?
Wat is de hypothese?

...of volg je speciaal basisonderwijs?

Geen probleemstelling
Geen hypothese
Onderzoek naar verschillen tussen de huidige metalbands/fans en die van 'vroeger'

Kvolg Atheneum 6...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-01-2008 18:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idd, welke concerten? ant per metalgenre is het weer hel vrschillend...

quote:
Op 23 januari 2008 18:21 schreef Rach-l het volgende:
Met een profielwerkstuk moet je een onderwerp kiezen dta je interessant vind en waar je 'onderzoek' naar moet doen. In mijn geval is dat de muziekstijl metal en dan in het bijzonder de verschillen tussen de opkomende metal bands (begin jaren '80) en de huidige bands.
En ik vroeg me af of iemand me gewoon een idee kan geven, want ik ben zelf nog maar naar een aantal 'metalconcerten' geweest, en ik denk dat jullie er een betere kijk op hebben


maar wát wil je pecis vergelijken, welke doelstellingen wil je behalen, welke onderzoekspopulaties wil je hanteren en bovenal, hoe wil j die resulaten behalen want op deze manier bereik je niks, ook al werkt iedereen hier wél mee


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-01-2008 18:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 januari 2008 18:24 schreef Rach-l het volgende:
Geen probleemstelling
Geen hypothese
Onderzoek naar verschillen tussen de huidige metalbands/fans en die van 'vroeger'

Kvolg Atheneum 6...


doen ze dat niet meer op het atheneum tegenwoordig?? damn, onderwijs is echt niet meer wat het geweest is... als je die basisvaardigheden niet ens krijgt, hoe moet je je ooit redden op wo??


Je moeder.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen