IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Zwarte Cross 2008: Obituary, Exodus e.v.a. Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 28-07-2008 15:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 15:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik denk dat Jovink dan de vergunning voor zijn festivalletje wel gedag kan zeggen.

Ik denk dat je het over een ander festival hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 28-07-2008 15:50]

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 28-07-2008 15:50 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 15:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb het nog eens gelezen. Je zegt dat fouilleren onzin is en later geef je aan dat je niet weet wat er mee voorkomen kan worden. Dan kun je dus ook niet de conclusie trekken dat het onzin is. Of ben je van mening dat het aantal ongelukken dat voorkomen kan worden niet significant genoeg is om te rechtvaardigen dat jij even een tijdje in de rij moet staan voor de hekken?

je hebt het dus gelezen, maar je begreep het niet

ik zeg:
a) fouilleren is onzin
b) bij de helft van de concerten wordt niet gecontroleerd
c) bij de andere helft wel
d) bij beiden gebeurd er nooit iets
e) (toevoeging) gratis en ongecontroleerde festivals trekken veel en veel meer mensen, dus daar zou dan toch echt wel eens wat mis moeten gaan.

en ja
het weegt niet op
ik denk (maar mensen mogen mij best aanvullen) dat beveiliging ongeveer 30% van het budget opslokt en je kaartje daarmee 30 % (maar waarschijnlijk meer) duurder maakt.
En nee, het is en slecht principe dat je je gaten wantrouwt en daarom meer van ze moet vragen.

quote:

Da's prima verder maar gelukkig zijn er ook mensen die er andere prioriteiten op na houden.

beveiligingsbedrijven idd

quote:

Agent, bezoeker, je snapt het verschil wel he?

een lid van de crew probeerde de schutter na twee doden neer te slaan met een bierfles. als hij nu een pistool had gehad, dan was het maar bij drie doden gebleven...

quote:

Die preventie vind ik echter prima. Daar wil ik best ff voor in de rij staan hoor.

ik niet

(maar ik heb dan ook weinig tijd)

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-07-2008 15:52 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

maar hoe waren de bands?

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-07-2008 16:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Je stelt de verkeerde vraag, hoe was de cross

Maar oké, ik heb alleen Plork gezien qua bands. Napalm Death en Obituary ook nog een heeeel klein stukje, heeeeeel klein.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 28-07-2008 16:23 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

was wel benieuwd naar the presidents of the united states

vergane glorie

benieuwd hoe dat viel

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-07-2008 16:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 28 juli 2008 16:08 schreef Nix het volgende:
Je stelt de verkeerde vraag, hoe was de cross

Maar oké, ik heb alleen Plork gezien qua bands. Napalm Death en Obituary ook nog een heeeel klein stukje, heeeeeel klein.

bedoel ik, bedoel ik... mijn broertje moest er rijden op een gazonmaaier. ik kon zo mee, maar was ziek . zou graag vrijdag zijn gegaan sowieso.

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-07-2008 22:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ah, de grasmaaiers heb ik helaas niet gezien. Als't maar gezellig is hè!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 29-07-2008 17:11 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Leuk festival. Ik zou er geen heel weekend willen zijn, maar een dagje was erg goed te doen! Echt te maffe lui zijn daar!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 29-07-2008 17:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Is dat Rotzak bij 2:20 ?

Edit: Dit is een Youtube bestand, eikel.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 29-07-2008 17:34]

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-07-2008 17:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2008 17:24 schreef 6sic6 het volgende:

Hehe, idd ja.

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 29-07-2008 18:32 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 29 juli 2008 17:11 schreef DecomposingBitch het volgende:
Leuk festival. Ik zou er geen heel weekend willen zijn, maar een dagje was erg goed te doen! Echt te maffe lui zijn daar!

Ik zou volgend jaar best het hele weekend willen, maar alleen als ik op de backstage camping kan staan. Noem me een mietje, maar ik vind de echte Zwarte Cross-gangers gewoon net een slagje te lomp.

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-07-2008 18:37 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Sterallures... :')

Nix
Usericon van Nix
Posted 29-07-2008 18:53 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2008 18:32 schreef Aaargh het volgende:
Ik zou volgend jaar best het hele weekend willen, maar alleen als ik op de backstage camping kan staan. Noem me een mietje, maar ik vind de echte Zwarte Cross-gangers gewoon net een slagje te lomp.

Ze zijn echt niet meer of minder lomp dan het volk van een festival als Wacken. Het was prima te doen op de camping, geweldige buren, betere douche en wasbak voorzieningen dan ik bij Wacken heb gezien.

Je kunt het natuurlijk zo 'lomp' maken als je zelf wilt.

Of je gaat knuffelen

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-07-2008 18:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2008 18:32 schreef Aaargh het volgende:
ik vind de echte Zwarte Cross-gangers gewoon net een slagje te lomp.

Nee, jij bent fijntjes en subtiel, zullen we zeggen...

Bareuh...

DeLachendeDerde88
Usericon van DeLachendeDerde88
Posted 01-08-2008 6:25 by DeLachendeDerde88 Wijzig reactieProfiel van DeLachendeDerde88Quote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 14:26 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
In 2006 dachten we dat nog, nu weten we het zeker

beter of orgineler dan Hail Of Bullets?
Ik dacht het niet.. beste vent als je claimt beter of geliefder te zijn in Nederland dan Hail Of Bullets op dit moment.. dan heb je waarschijnlijk een enorme plaat voor je kop of loop je over van arrogantie(in jouw geval ZEER aannemelijk) dat je niet wilt zien dat die jongens je keihard voorbij pissen...

DeLachendeDerde88
Usericon van DeLachendeDerde88
Posted 01-08-2008 6:29 by DeLachendeDerde88 Wijzig reactieProfiel van DeLachendeDerde88Quote dit bericht

...en met een lachende bek -ook nog eens

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-08-2008 10:03 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

LOL, jij vat TMDC nog steeds niet, maakt niet uit hoor...

En Hail of Bullets is mischien veel, maar origineel? Absoluut niet.

[edit]typtyphus

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 01-08-2008 10:15]

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-08-2008 10:11 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 juli 2008 17:24 schreef 6sic6 het volgende:

Edit: Dit is een Youtube bestand, eikel.

Haha dat ben ik inderdaad! Gaaf

Against God and Government

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-08-2008 10:13 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 1 augustus 2008 10:03 schreef blonde rockgod het volgende:
LOL, jij vat TMDC nog steeds niet, maakt niet uit hoor...

En Hail of Bullits is mischien veel, maar origineel? Absoluut niet.

Ja kijk, noem het een promotie stunt ofniet, maar als je het goed bekijkt moet je toch wat als je geen fatsoenlijke muziek kan maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 01-08-2008 10:14]

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 01-08-2008 10:37 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ik mag aannemen dat 88 voor je geboortejaar staat? Ja dat moet wel.

Ik had het eigenlijk helemaal niet over HoB, maar goed. TMDC is absoluut orgineler dan Hail of Bullets. Hail of Bullets is een ode aan de oldskool deathmetalbands van welleer dus dat KAN niet eens origineel zijn. En dat was hun bedoeling ook helemaal niet.

Wij wilden met Trivmvirate een heel orginele plaat maken en dat is gelukt.

TMDC blij, HoB blij(er, want zij zitten bij een huge label). Appels en peren..

quote:
Ja kijk, noem het een promotie stunt ofniet, maar als je het goed bekijkt moet je toch wat als je geen fatsoenlijke muziek kan maken.

Och, ik draai HoB regemaltig in de auto en het zit prima in elkaar hoor. Alleen had Van Drunen "GermanIA cries" moeten zingen ipv "Germany cries". Gemiste kans.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 01-08-2008 10:39]

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-08-2008 11:08 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ja no offence hoor, het kan misschien origineler zijn, maar dat wil niet zeggen dat het gelijk stukken beter is.

Maargoed ieder zijn ding, ik loop maar wat te fucken hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 01-08-2008 11:08]

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 01-08-2008 11:12 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

I know, ik reply ook meer op DeLachendeDerde88

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-08-2008 16:33 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 29 juli 2008 18:53 schreef Nix het volgende:
Ze zijn echt niet meer of minder lomp dan het volk van een festival als Wacken. Het was prima te doen op de camping, geweldige buren, betere douche en wasbak voorzieningen dan ik bij Wacken heb gezien.

Hehehe, maar goed, Wacken ga ik dan ook om precies dezelfde reden niet heen. Ik houd gewoon niet zo van de massale zwakzinnigheid die bij grote, meerdaagse festivals komt kijken.

quote:
Je kunt het natuurlijk zo 'lomp' maken als je zelf wilt.

Niet helemaal waar, helaas. Net zoals je op de weg voor je eigen veiligheid mede afhankelijk bent van het verkeersinzicht van je collega-weggebruikers (reden voor mij om geen rijbewijs te hebben of te willen), zo ben je op een festival ook afhankelijk van je collega-festivalgangers. Kun je zelf heel beschaafd om half één in je tentje gaan liggen, maar als er vervolgens om drie uur een groep dronken idioten besluit te gaan voetballen met jouw tentje als één van de doelpalen... U ziet mijn punt, neem ik aan?

quote:
Of je gaat knuffelen

Dat is altijd een goed idee.

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-08-2008 22:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2008 16:33 schreef Aaargh het volgende:

Niet helemaal waar, helaas. Net zoals je op de weg voor je eigen veiligheid mede afhankelijk bent van het verkeersinzicht van je collega-weggebruikers (reden voor mij om geen rijbewijs te hebben of te willen), zo ben je op een festival ook afhankelijk van je collega-festivalgangers. Kun je zelf heel beschaafd om half één in je tentje gaan liggen, maar als er vervolgens om drie uur een groep dronken idioten besluit te gaan voetballen met jouw tentje als één van de doelpalen... U ziet mijn punt, neem ik aan?

Ik zie alles Maar ja, dat geldt natuurlijk ook voor andere festivals waar jij -om de voorgenoemde reden- niet naar toe gaat.

Ach ja, ik heb het tenminste als net zo lomp ervaren als bij Wacken. Vond 't wel schattig, eigenlijk

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 03-08-2008 22:55 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2008 16:33 schreef Aaargh het volgende:
Hehehe, maar goed, Wacken ga ik dan ook om precies dezelfde reden niet heen.
[...]
(reden voor mij om geen rijbewijs te hebben of te willen)

u bent vrij angstig

en u stelt zich wel erg afhankelijk op

u laat mensen die u niet kent en die u ook niet ontmoet bepaln wat u doet...

er zal wel een naam voor zijn...

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com