|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ook handig ik zou er vijf bandjes willen zien, spelen er vier tegelijk... |
|
Aanwazig!! |
|
quote: omdat er te veel festivals zijn |
|
het ziet er volgens mij niet naar uit dat het ontzettend druk gaat worden op de zwarte cross... de weekendkaarten zijn zelfs nog niet eens uitverkocht en ik denk persoonlijk dat ze met een pure metalstage de plank behoorlijk misslaan, de normale jovinkfan is te porren voor biermuziek en levenslied. onmeezingbare grunts vallen waarschijnlijk niet in vruchtbare aarde en dan natuurlijk de onduidelijkheid over het al dan niet gratis zijn van het festival |
|
Het is toch heel duidelijk, vrijdag is gratis, de zaterdag is gratis als je 2 kraten Grolsch koopt, je krijgt dan code die je moet invullen op de site, en klaar! je kan er zaterdag ook voor niks in. Ga zelf al jaren naar de zwarte cross, je hebt zoveel diversiteit daar, theater, stunts, race, hoofdpodium, biertent dus waarom geen metalweide. Ik woon er vlak naast en ik weet dat velen voor de gunstige prijzen en de metalbands verkassen naar de achterhoek, zelfs mensen uit het zuiden van Limburg. Against God and Government |
|
En voor de thuisblijvers, vanaf donderdag iedere avond op SBS6 (jaaaa, niveau!). De Zwarte Cross 2008 Het Zwarte Cross Festival biedt voor ieder wat wils en je komt ogen en oren tekort. Overal op het terrein is er wat te doen; van (motor)cross tot muziek, van kermis tot bizarre stunts. Naast een breed muziekaanbod is er een festivalmarkt, kermis, theater, festivalcamping, kinderactiviteiten en ludieke stunts. Dan is er natuurlijk nog de spectaculaire cross zelf waaraan onder andere bekende Nederlanders, brommers, specials, zwaargewichten en zijspannen meedoen. De lachspieren worden in ieder geval volop geprikkeld! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Nou dame in beeld komen dan....zal ik elke aaf braaf gaan kijken!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: quote: Had ik niet direkt achter je gezocht, Aaargh... Bareuh... |
|
quote: Hehehe, ik ga niet crossen, ik ga lachspieren prikkelen denk ik. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik denk dat een metal stage wel een goede is. De heren van Jovink kunnen naast het lompe crossen nu ook wat mensen laten schrikken met de muziek.. Laat bij sbs een lomp DM* clipje zien en half Nederland denkt: tsjezus zijn echt boeren daarzo.. Mooi toch? BOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * Monolith printspace? |
|
quote: ja maar boeren zijn niet zo... die houden alleen maar van muziek die ze kunnen verstaan |
|
quote: Huh? quote: Bareuh... |
|
quote: denk dat metal meer onder de 'moeilijke grappen' valt |
|
hmm sterke drank verboden en je mag je eigen bier niet meer meenemen... merkwaardige imagoverandering van dom bierfeest naar matig rockfestival... vond het eerste leuker ik ga niet |
|
Omdat je daar je biertjes moet kopen ga je niet? Nog maar 2 dagen |
|
quote: mwoah het is maar een teken. ben de eerste vijf jaren met veel plezier er heen geweest want het was weer eens wat anders. ging toen niet om de muziek (hét festivalcliché), maar om de gestoorde mensen die zo'n wetteloze gebeurtenis aantrok. en dat was geinig, ambulances die af en aanreden, caravans die uitbranden, etc. kan me voorstellen dat dat niet voor de langere termijn te handhaven valt, maar dit is het andere uiterste. het moet nu een soort laf familiefestival worden... tja |
|
quote: Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik vindt de optredende bands wel weer hartstikke puik, dat is ook de reden waarom ik d'r heen ga. |
|
Ja ga vandaag ook die kant op ben wel benieuwd eigenlijk naar de opzet enzo en line up is ook goed en gratisch entree. Ga met een hele groep dus dat wordt sowieso wel gezellig! see you at occultfest! |
|
Ik kijk net pas naar de line-up van de ZC '08. Staat best wat leuks tussen en dat nog gratis (vrijdag) ook! Jammer dat ik nu al plannen heb. Btw, is dit de eerste keer dat ze zoveel metal hebben staan of was dat voorgaande jaren ook al zo? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
1e keer. En ik wens iedereen die vandaag heen gaan erg veel succes, gratiesch is volgens mij ook chaos.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Dank u BRG, zie ik u morgen dan wel op Stonehenge?! Ha ha we zien vanavond wel is toch gratis dus niets te verliezen! see you at occultfest! |
|
quote: Jazeker zal mijn manke kadaver op Stonehenge te bezichtigen zijn! En je kan bijvoorbeeld wel je geduld verliezen... Maar ik hoop dat het allemaal genieten wordt voor de mensen die er heengaan. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ha ha geduld is toch een schone zaak? Maar komt vast wel goed he he. see you at occultfest! |
|
Zo, ff mijn fietsje pakken en richting festival, ben vooral benieuwd naar Saxon vandaag. Against God and Government |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |