|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 'ja ik denk dat wij de beste deathmetal band zijn in nederland in ons genre' grappig Het is de lichtinval ;') |
|
Top! Bizar om te zien wat voor dingen er voor de cross in elkaar geknutseld wordt en dat het ook nog de baan rond kon Lomp We hadden een mooi bos-plekkie met schaduw en veel bekenden Nog een keer! Nog een keer! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: dat vind ik dan weer onzin ik neem aan dat wanneer je maar dronken genoeg bent, je wel de creativiteit vind om iemand om het leven te brengen. Tentharingen mogen wel, messen niet? Dat hele fouilleren op festivals is onzinnig Net als het verbod op vloeistoffen in vliegtuigen. Allemaal bangmakerij. Maar je ziet het zelf, 100k man op de zwarte cross en geen problemen. |
|
ma 28 jul 2008, 12:15 - telegraaf.nl Zwarte Cross: 67 arrestaties LICHTENVOORDE - De politie heeft het afgelopen weekeinde bij de Zwarte Cross in Lichtenvoorde 67 mensen aangehouden. Het overgrote deel werd voor baldadigheid opgepakt. Dat maakte de politie maandag bekend. Veertig arrestanten kregen een boete en een ontzegging voor een bezoek aan de Zwarte Cross voor een periode van drie jaar. De vandalen stichtten brandjes en er werd een quad gestolen. Maandagmorgen hield de politie nog veertig automobilisten aan die te veel alcohol in hun bloed hadden. De alcoholcontroles vinden de hele dag plaats. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 28-07-2008 14:22] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:In 2006 dachten we dat nog, nu weten we het zeker |
|
quote: Dude, tentharingen heb je normaalgesproken niet in je zak en als je dus geprikkeld wordt dan moet je eerst naar je tent sjouwen om een haring op te halen waarbij je dus tijd genoeg hebt om na te denken of je die stommiteit wel echt wilt begaan. Heb je echter een mes o.i.d. bij je dan heeft je lontje fijn de kans om snel op te branden. Dat maakt dus een behoorlijk verschil en daarom is fouilleren een goede zaak. quote: Nee. quote: Appels en peren. quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dus moet iedereen volgend jaar een ID kaart bij zich hebben? |
|
Volgens mij, maar ik kan er natuurlijk naast zitten hoor, is het sowieso al een paar jaartjes verplicht een ID-kaart bij je te hebben, Bjorn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Joa, maar die heb ik volgens mij ook enkel bij me als ik aan het werk ben. ( voorbeeld functie, bla, bla.) Ik weiger hem dan ook bij me te hebben als ik een avond ga stappen oid. Ik doelde er eigenlijk meer op: ( maar dat snap je vast wel ) In het geval van hierboven wekt het nogal de indruk dat: Ze mensen willen weren de komende drie jaar. ( Hoe ze dat dan doen wil ik graag zien, ik hoef mijn ID niet te laten zien als ik een ruimte in wil. (Openbare verkoop.) |
|
quote: onzin ik heb mensen elkaar te lijf zien gaan met vlaggenmasten, dranghekken, tapkranen, kabels van tenten, planken van de bar, planken uit de vloer, riemen, portemonneekettingen, studs, stoelen, banken en tafels. heb een keer iemand gezien die een ander probeerde te wurgen met zijn eigen t-shirt dus als je het goed wil doen, met je gewoon de mensen naakt in een lege betonnen kubus neerzetten zonder band en bar. dat jij rustig wordt van fouillering maakt jou een wel erg laffe, doch naieve sukkel maar dat geeft niet die moeten er ook zijn |
|
Mjah, dat ze een ontzegging hebben gekregen betekend natuurlijk niet dat dat ook gecontroleerd gaat worden. Wellicht dat de sterke arm wat steekproeven gaan uitvoeren om te kijken of je thuis bent/aan het werk tijdens het festival maar dat lijkt me al sterk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ook zo'n schijnveiligheid ja de verplichte id-kaart aantal misdrijven wordt er niet minder om meer zelfs omdat het weer iets is wat je leuk kunt jatten en makkelijk geld mee kunt verdienen. |
|
quote: Dat bedoel ik. Waarom laat men dat soort dingen niet gewoon weg? ( ik snap wel dat je als organisatie een singaal wil geven.. Doe dan als organisatie een aangifte, gooi het op een akkoordje en laat de heren/dames bierbekers prikken. |
|
quote: Maar niet met messen en vuurwapens dus. Je kunt je dus indenken dat de schade die jij toegebracht hebt zien worden dus nog veel erger had kunnen zijn. quote: Je verwacht hier zeker geen serieuze reactie op of wel? quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mee eens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: er zijn andere manieren zo veel zijn het er namelijk niet en misschien gaat het om volledige groepen, als je weet bij welke groepen ze horen, dan is het niet zo moeilijk ze er volgend jaar weer uit te pikken. als het campinggangers zijn, dan is het makkelijk om nummerplaten te noteren (werd toch al gedaan). die groep staat sowieso al behoorlijk geregistreerd. je kan ook een mooie schandpaal met foto's ophangen bij de ingang |
|
Zoveel arrestaties! Afschaffen die festivals! |
|
quote: dat weet je niet, want er gebeurd nooit wat met wapens op festivals, ook al wordt maar de helft gecontroleerd... misschien vallen er wel minder gewonden als iedereen een wapen draagt, want dan blijf je op je hoede maar ben jij dan echt banger bij festivals als parkpop, de zwarte cross, de bevrijdingsfesivals, de kermis, oud- en nieuwvieringen, kerstspektakels, zomerfeesten, gay pride, hemelvaartsdag, de efteling etc? |
|
quote: Gezichtsherkenning? Dat lijkt me niet. quote: Da's wellicht een mogelijkheid ja. quote: Geintje naar ik aanneem? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: nee hoor ik zie jovink er zeker toe in staat |
|
quote: quote: In ieder geval fijn dat je hier je eigen punt onderuitschopt omdat je toegeeft dat je het niet weet. quote: Wel eens gehoord van Dimebag Darrell? quote: Ik denk daar niet zo heel veel over na maar ik voel me denk ik inderdaad veiliger bij echte metalfestivals. Dat komt overigens voornamelijk omdat ik van mening ben dat er in deze subscene een bepaalde gedragscode heerst waarbij heel veel potentiële incidenten al vrij vroeg worden gesust. Daarnaast stoort het mij totaal niet als ik wordt gefouilleerd en ik denk gewoon echt dat je daar veel problemen mee voorkomt. Hoeveel weet ik niet maar elk stukje extra veiligheid is natuurlijk meegenomen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik denk dat Jovink dan de vergunning voor zijn festivalletje wel gedag kan zeggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: lees het nog maar een keer volgens mij begrijp je het niet quote: ja, de agent die geen dienst had zei dat hij blij was dat hij een wapen droeg omdat er anders meer doden waren gevallen. quote: dan lijkt mij dat toch beter dan fouilleren niet? guns don't kill people, people kill people quote: schijnveiligheid dus |
|
quote: Ik heb het nog eens gelezen. Je zegt dat fouilleren onzin is en later geef je aan dat je niet weet wat er mee voorkomen kan worden. Dan kun je dus ook niet de conclusie trekken dat het onzin is. Of ben je van mening dat het aantal ongelukken dat voorkomen kan worden niet significant genoeg is om te rechtvaardigen dat jij even een tijdje in de rij moet staan voor de hekken? Da's prima verder maar gelukkig zijn er ook mensen die er andere prioriteiten op na houden. quote: Agent, bezoeker, je snapt het verschil wel he? quote: Zeker, gelukkig is de combinatie nog beter. quote: Je probeert een punt te maken? quote: Dat weet je niet, aangezien je achteraf niet kunt bepalen of iemand wiens wapen was ingenomen daadwerkelijk iemand had verwond als hij zijn wapen wel had mogen houden. Die preventie vind ik echter prima. Daar wil ik best ff voor in de rij staan hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |