|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: pfff had dr in een hardcore pit gezet, die geile "belgin" in de eerste 2 min daarintegen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Had der kleren van der lichaam afgetrokken. The trend is dead. |
|
quote: Wat zeg je nou? Zwarte cross en brabanders? Against God and Government |
|
quote: Hehehe, neeeeeeeeee man, het is maar een ielig ventje. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: ja het zijn net sprinkhanen |
|
|
|
Na dit "botsen" zag ik haar bij de bar staan met een koud blikje tegen haar wang en knie |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ha ha geniaal zeg ! Moest ze nou ook nog huilen op het einde, sneu hoor. Zag Pino trouwens ook nog voorbij komen in dat filmpje. see you at occultfest! |
|
quote: Uh, nee. Wat BRG zegt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@verstikking: gaaf filmpje; leuk gefilmd hoe je die tut de pit in sleurt hehe quote: Wat bedoel je dan met ongeremdheid? Ik vind t nl vaak al vrij snel omslaan naar aso-gedrag. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-08-2008 17:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
1 van de redenen waarom ik niet meer graag naar festivals ga, dat metal publiek is te vaak zo stomdronken dat ze irritant als de tering zijn, en dat trek ik echt niet meer. Hc publiek precies hetzelfde trouwens.geef mij maar concerten, paar bandjes kijken, en voor ik me erger aan het graf publiek hop, lekker weg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: En dat is een veel voorkomend misverstand. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |