|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja en een beetje laat maar toch online.. foto's van de zwarte cross. En nog van alles meer op mn website. |
|
quote:Wij Metalheads zijn toch helemaal niet lomp? Hooguit aanhangers van Leudal-goden LOMP natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 05-08-2008 4:22] |
|
Haha lol, zie ik ineens Arnold staan tussen de foto's. Zo van huh? Oh oja. |
|
BNN, spuiten en slikken ging moshen op de zwarte cross. Bij Hail of Bullets op de Metalweide. Ik ben de schreeuwlelijk met het Trivmvirate shirt aan. Leukste is nog wel dat ze mij hebben ondertiteld. Kan nooit positief zijn aangezien ze de belg en de rasachterhoekers niet ondertiteld hebben :p. http://www.youtube.com/watch?v=NEu7TN18SKI |
|
quote: zag het ook blij dat al die lui al sliepen toen ik naar obituary kwam kijken ik ben nogal vatbaar voor plaatsvervangende schaamte... |
|
quote: Of ik ken mijn beperkingen en ik heb geen zin mezelf nodeloos te kwellen met dingen waarvan ik al van tevoren weet dat ik er toch geen lol in heb. Gelukkig hoeft niet iedereen hetzelfde leuk te vinden. Ik heb inmiddels geleerd mijn onmogelijkheid om me af te sluiten voor de stupiditeit van anderen onder te brengen onder het kopje 'hoogsensitief'. Dat klinkt zoveel interessanter dan 'angsthaas' of 'muts'. Maar het komt natuurlijk op hetzelfde neer, ja. Ik heb wellicht een ander temperament dan de meeste mensen om me heen. Heb jij er last van? Ik niet. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: ik vind het zo zielig voor je dat jij met jouw instelling al wel last van mij kan hebben of van mijn buurman, zonder dat je ons kent, zonder dat je ons ooit hebt gehoord of gezien... |
|
quote: Arme Nicolette |
|
Hahahahahahahahahaha... HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA . HUILEN. The trend is dead. |
|
quote: Hehehehe, meen je dit nou écht? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ja |
|
Maar je hebt er iig géén last van. Ik snap Aaargh wel. Ik ga heel af en toe naar een festival, zelfs de één na vorige editie van wacken geweest, maar ik erger me daar ook te pletter aan al dat lompe gedoe en al helemaal geen haar op m'n hoofd om op zo'n festijn te gaan liggen in een tentje. Dan maar niet zuupen en gewoon snachts terug rijden. Ik ben niet hoogsensitief (mooie term, btw), maar ik heb een hekel aan de meeste mensen in het algemeen en aan lompe, schreeuwende mensen (nee, een band mag dat op het podium natuurlijk wel doen) in het bijzonder, misschien dat dat ook scheelt. edit: mij hoef iig niet zielig te vinden, hoor. Ik heb heus een leuk leven. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-08-2008 21:23] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Boemba, lieverd, ik heb genoeg grote festivals gezien en gedaan om heel zeker te weten dat dat niet mijn ding is. Dat heeft niets met mijn instelling te maken (het woord instelling impliceert een bepaalde keuze), maar alles met hoe ik nu eenmaal ben. Ik ben dol op concerten en feestjes, maar ik heb daarnaast veel rust en stilte nodig, en dat ga ik op een groot festival gewoon niet vinden. Je mag er voor kiezen om dat op jezelf en op je buurman te betrekken, en je mag dat vanuit je eigen belevingswereld onwijs zielig voor me vinden. Maar ik heb er zelf helemaal geen last van. Ik weet wat ik wel en niet prettig vind en ik kies ervoor mijn eigen grenzen niet te overschrijden. Goh, wat zielig, ik ken mezelf en ik handel daarnaar. Kusjes! Aaargh, death metal mietje. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Dit herken ik heel erg en zeker de afgelopen tijd; daarom ben ik niet zo van faciliteiten op festivals als 'biergartens' waar men -uit verveling?- gaat zitten schreeuwen en kutten en je er vervolgens ooknog es ongewild erin betrokken wordt omdat t gewoon te druk op elkaar gepakt is, waardoor je niet snel weg kunt als de tering uitbreekt. Nou ben ik niet op Zwarte cross gewees, maar heb t idee dat de boeren nog een graadje lomper zijn dan doorsnee metals en op Graspop viel me de aso lompheid vooral op. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2008 22:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Om even de boer uit te hangen; ik vind dat juist heerlijk, die ongeremdheid die je daar tegen komt Noem mij simpel, ik vind het lekker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: don't get me wrong ik heb ook een gezonde hekel aan het festivalvee en ik probeer het bezoek daaraan ook zoveel mogelijk te beperken maar bij jou kreeg ik het idee van een hellend vlak je gaat niet meer naar festivals omdat je de andere festivalgangers niet vertrouwd (terecht) maar je gaat ook geen autorijden omdat je andere automobilisten niet vertrouwd (en dat klinkt al een beetje dubieus) en dan gaat het van kwaad tot erger en zonder je je van alles en iedereen af omdat je constant bang bent en dan wordt het zielig ziet u ik ben een redelijk mens |
|
quote: die ongeremdheid daar moet wel gekoppeld zijn aan een enorme geremdheid elders (school, werk, huwelijk etc.) dat is niet gezond ik heb serieus mijn twijfels over die brabanders |
|
quote: schrijf dan tenmínste één keer vertrouwt met een t |
|
quote: dan valt het niet op franc |
|
lal heel goed |
|
quote: Kerel, ik ben zelf "Twentse lompe boer" dus ik weet heus wel hoe het er aan toe gaat, of kan gaan En zo'n geremd leven heb ik niet, moet ik zeggen. Wij kijken er misschien gewoon anders tegen aan [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 05-08-2008 23:38] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: hmm ik heb de helft van mijn leven in de achterhoek gewoond en de andere helft in het westen dus ik weet heus wel hoe het er aan toegaat en ik moet zeggen dat de mensen om wie het gaat weinig zelfinzicht hebben dus het spijt me, maar ik kan geen waarde hechten aan jouw oordeel |
|
Nou, meneertje Boemba, het lijkt er meer op dat jij totaal geen inzicht in andere mensen hebt. Maakt niet uit, maar oogkleppen zoals jij ze hebt gebruiken ze meestal bij paarden hoor. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ja, dan. Maar dan ben je al een flink aantal stappen verder dan ik ooit zal gaan. Mijn wantrouwen beperkt zich tot grote festivals (Waldrock, Stonehenge en Occultfest trek ik bijvoorbeeld nog prima) en automobiliteit. Sommige mensen worden panisch bij het zien van een spin of een vlinder. Dat vind ik dan weer raar, van een spin of een vlinder heb ik geen kwaad te duchten. U ziet, ook ik ben alleszins redelijk. A. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |