|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
VET! Maar ik kan er helaas niet bij zijn. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
HEUY!!!! Jammer. De laatste cd is erg vet |
|
Ah... dus toch! Ze wouden eerst op Sodom Open Air spelen, maar hadden zich in de datum vergist. (Vroegen al of ik Marcel kende en had natuurlijk al een vermoeden wie ze bedoelden ) |
|
Gaat gaaf worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De Russische zeker? |
|
Yep. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
OK, vet. |
|
HEUY!!!! GRIMM zal deze dagen hun enige 2 optredens dit jaar geven |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Yep |
|
Klinkt niet verkeerd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En live maken ze er ook een groot feest van Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Chain of Dogs zal beide dagen mee op pad gaan om de boel op te warmen |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:En Winter Of Sin dus? |
|
quote: HEUY!!!! Yep...hoe kan ik dat nu vergeten ARKONA CHAIN OF DOGS WINTER OF SIN |
|
Ik zit weer even goed blut, maar Arkona en vooral Grimm (!!!) daar ga ik toch proberen bij te zijn ergens! [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 17-03-2008 20:07] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Geen Kroda dus? Zie ander topic... EDIT: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2851925 [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 17-03-2008 20:03] |
|
Geen Kroda nee...en John, ook geen Grimm helaas. Zie de desbetreffende topics voor de correcte line-ups Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fok, ik heb echt mijn week niet... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hoe zit het eigenlijk met de folk instrumenten van Arkona. Hebben zij mensen die deze live doen of wordt er met een tape meegespeeld? En hoezo staat hier ook alweer Winter of Sin in het voorprogramma? Ik ken de band verder niet en hartstikke leuk voor hun! Maar aangezien ze ook al 6 juni voor Taake spelen had ik dan toch wel graag een ander voorprogramma gezien. Maar goed, ik moet niet zeiken! Arkona komt! Hoe zit het met de vvk van zowel Taake als Arkona? Kun je reserveren, of is er vvk op de bekende plaatsen als de Music Machine enzo? |
|
Omdat ze uit Groningen komen, en dan heersch je bij voorbaat al alles kapot. Bruce Banner |
|
quote:Arkona speelt zonder alle gast-muzikanten dus deze zullen vanaf een pc oid te horen zijn. Het zou trouwens ook te duur worden om al deze mensen over te laten komen (denk niet alleen aan reiskosten maar ook aan visa die aangevraagd moeten worden). En wat betreft Winter of Sin als voorprogramma; zij waren in eerste instantie alleen gepland als support voor Arkona. Gorath zou eigenlijk voor Taake openen maar dit gaat niet door door niet nader te noemen oorzaken. Winter of Sin kon ons op zeer korte termijn uit de brand helpen door de vrijgekomen plek over te nemen. Buiten dat verdienen zij wat extra aandacht. Kortom, iedereen blij Hoe het met de voorverkoop zal gaan durf ik momenteel nog niet te zeggen. Ik weet niet precies hoe de Azijnfabriek tegenwoordig de voorverkoop regelt sinds de gemeente onze subsidie heeft ingetrokken. Ik neem aan dat Heuy hier antwoord op kan geven aangezien hij ook in het bestuur van de Azijnfabriek zit. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Maar, Grimm zal later in het jaar nog wel een of meerdere optredens verzorgen in samenwerking met Hub en Heuy Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Ik kijk hier al naar uit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |