|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn, wat was Arkona gisteren in België ontzettend geweldig Mis dit niet vanavond!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vertrek over een paar minuten! Zin er in! |
|
Weekendje Arkona in de Benelux En voor de scenepoints: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"We are X, WE mark the spot!" ? Jij staat op eenzame hoogte in het ZM-Scenepoints-klassement, mate. Al nieuws? Bruce Banner |
|
quote:Nou, ik mis nog de foto met Lainedil van Elexorien.....zonder die foto is de collectie niet compleet en dus mijn scenepoints niks waard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Daar gaan we wat aan doen, Kale Makker. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-07-2008 14:44] Bruce Banner |
|
ALRIIIIIIIIIIIIIIGHT Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het was echt prachtig! Inderdaad jammer van die toegiften maar dan spelen ze de volgende keer maar wat langer om het in te halen Aan mijn hoofd te voelen heb ik ook behoorlijk meegeholpen met die bieromzet gister |
|
Hehehe, heb zelf ook aardig aan de drankomzet meegewerkt maar werd zo fris als een hoentje wakker vanochtend na slechts 2 uur slaap Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je wordt vanzelf immuun. Bruce Banner |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat kwam omdat je zo kort hebt geslapen dat je gewoon nog zat was toen je wakker werd |
|
Hehe, nee hoor Fris en fruitig vanochtend alsof ik geen druppel had gehad. Zo wil ik vaker wakker worden na een dag zuipen. Helaas is dat niet de realiteit DVD al gezien Valfar? Gave show Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Rijke Rus! Zo'n wolvenvelletje was toch een flinke 500 euro @ Bergen. |
|
Da's totaal niet te vergelijken In Rusland zijn die vellen overal te krijgen, veelal puur als bittere noodzaak voor koude winters. Daar kosten die vellen dus ook bijna niks (op de plaatsen waar ik zelf dan ben geweest). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jup, al gezien! Ook erg gaaf! Jammer dat er geen drink wedstrijd bij deze show was inbegrepen Ook vrijwel dezelfde nummers als gister heb ik het gevoel, volgens mij hebben ze niet zo heel veel nieuwe nummers gespeeld. |
|
HELAAS geen vodka drinkwedstrijd Btw, ze hebben toch redelijk wat nieuwe nummers gespeeld (en als toegift stonden meer nummers van het laatste album gepland maar dat ging dus helaas niet meer door). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Leuke avond marcel En erg vervelend voor Mascha, ze zat er boven ook redelijk doorheen he..? Nog iets van gehoord hoe dat verder is afgelopen? |
|
Thanks Na een tijdje boven rustig te hebben gezeten ging het wel weer met haar. Ik denk dat het kwam omdat het nogal extreem heet was en ze ook nog eens dik is aangekleed, totaal was uitgedroogd door haar gespring en gehuppel, temeer omdat ze nauwelijks drinkt tijdens het optreden. Uiteindelijk is alles goed gekomen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zou dat misschien een verklaring zijn waarom ze nooit in het "o zo zonnige" europa spelen? Russen in combinatie met berenvachten en 20° C of hoger...slechte combi Anyways, zwaar okeeje avond Al iets anders leuks opstaan in de azijnfabriek trouwens? |
|
Hehe, in de regio Moskou, waar Arkona vanaf komt is het 's zomers stukken warmer dan hier Als alles gaat zoals gepland dan hebben we de rest van het jaar elke maand minimaal 1 metalavond....Pantheon-I, V:28, The Batallion, Helheim, Vulture Industries, Context, Atrox..... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Leuke bandjes! Maar Groningen-Roermond en terug wordt pas echt de moeite waard voor mij als Kroda en Temnozor weer in de planning staan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Enkele van die bandjes wil ik ook in het noorden van het land plaatsen...dus mochten er zalen interesse hebben.... Kroda en Temnozor' staan wel nog in de planning. Van Kroda heeft ondertussen iedereen eindelijk z'n paspoort hehe. En Temnozor' wil eerst hun nieuwe plaat afmaken voordat ze gaan optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, mag ik wat foto's van je gebruiken voor het verslag , van Arkona in België? greetz signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |