![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Binnenkort alweer ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Wanneer en wat is de kostprijs? Mail me maar, zou gaaf zijn hen hier in Remunj te hebben ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Heb verder geen contact met de band gehad ofzo, zag het op hun myspace: quote: ![]() |
|
Hmmm, 4 november zie ik. Dan ben ik vrijwel zeker met Kampfar en Koldbrann op tour en kan ik dus niks regelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Maar weer eens onder de aandacht brengen ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hoezo, loopt de verkoop niet zo lekker? ![]() ![]() |
|
jawel, op Taake na is de VVK nog nooit zo goed geweest ![]() Maar hoe meer reclame hoe beter ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Kaartjes zijn uitgeprint (geniaal systeem! ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
HEUY!!!! Heb er zin in ![]() ![]() |
|
Deze week alweer ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Yeah! !! !!! ![]() ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Tijdschema: Zaal open: 20.30 Chain of Dogs: 21.00 - 21.45 Winter of Sin: 22.15 - 23.00 Arkona: 23.30 - 00.30 ![]() |
|
Heel veel zin in! Dacht dat Chain of Dogs als tweede zou spelen? Tenminste, dat hoorde ik van de band zelf. ![]() |
|
Daar durf ik niks van te zeggen...weet niet wat Heuy met zowel CoD en WoS heeft afgesproken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Daar waren nog geen afspraken over gemaakt. Zoals het er nu uitziet staan vrijdag alledrie de bands voor een goed gevulde zaal en dat is het belangrijkste ![]() ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Loopt nu beter dan de voorverkoop van Taake ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Vergissen is menselijk. Wos speelt als 1e en cod speelt als 2e. Tijden blijven hetzelfde. Trouwens, afterparty tot 3 uur! ![]() ![]() |
|
Bij deze dus het correcte tijdschema ![]() Zaal open: 20.30 Winter of Sin: 21.00 - 21.45 Chain of Dogs: 22.15 - 23.00 Arkona: 23.30 - 00.30 Aansluitend afterparty met DJ Heuy en DJ Anti-hit ![]() ![]() Arkona sfeer impressies: ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-07-2008 11:29] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! Heb je ze zelf gemaakt Hub?.....anders kun je vrijdagochtend de foto´s van donderdag er op zetten......iig morgen begint het al ![]() ![]() ![]() |
|
Nee, deze fotoos heb ik niet zelf gemaakt...m'n eigen heb ik niet online staan dus ik weet niet hoe ik ze nu hier afgebeeld kan krijgen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Wat een dubieuze smiley...ogen dicht, mond rond open en rode wangetjes....wat heb je afgelopen weekend boven op de berg gedaan ![]() ![]() |
|
Behalve m'n schoenen verliezen zou ik het verder niet weten...hopelijk laat de video vanmiddag meer zien ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! ghegheghe.....moet vandaag of morgen nog wel nieuwe bandjes halen om al die acties te blijven filmen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |