|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Binnenkort alweer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Wanneer en wat is de kostprijs? Mail me maar, zou gaaf zijn hen hier in Remunj te hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heb verder geen contact met de band gehad ofzo, zag het op hun myspace: quote: |
|
Hmmm, 4 november zie ik. Dan ben ik vrijwel zeker met Kampfar en Koldbrann op tour en kan ik dus niks regelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maar weer eens onder de aandacht brengen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoezo, loopt de verkoop niet zo lekker? |
|
jawel, op Taake na is de VVK nog nooit zo goed geweest Maar hoe meer reclame hoe beter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kaartjes zijn uitgeprint (geniaal systeem! ) Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
HEUY!!!! Heb er zin in |
|
Deze week alweer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yeah! !! !!! |
|
HEUY!!!! Tijdschema: Zaal open: 20.30 Chain of Dogs: 21.00 - 21.45 Winter of Sin: 22.15 - 23.00 Arkona: 23.30 - 00.30 |
|
Heel veel zin in! Dacht dat Chain of Dogs als tweede zou spelen? Tenminste, dat hoorde ik van de band zelf. |
|
Daar durf ik niks van te zeggen...weet niet wat Heuy met zowel CoD en WoS heeft afgesproken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Daar waren nog geen afspraken over gemaakt. Zoals het er nu uitziet staan vrijdag alledrie de bands voor een goed gevulde zaal en dat is het belangrijkste |
|
quote: HEUY!!!! Loopt nu beter dan de voorverkoop van Taake ...maar nog genoeg kaartjes over |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vergissen is menselijk. Wos speelt als 1e en cod speelt als 2e. Tijden blijven hetzelfde. Trouwens, afterparty tot 3 uur! |
|
Bij deze dus het correcte tijdschema Zaal open: 20.30 Winter of Sin: 21.00 - 21.45 Chain of Dogs: 22.15 - 23.00 Arkona: 23.30 - 00.30 Aansluitend afterparty met DJ Heuy en DJ Anti-hit Arkona sfeer impressies: [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-07-2008 11:29] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Heb je ze zelf gemaakt Hub?.....anders kun je vrijdagochtend de foto´s van donderdag er op zetten......iig morgen begint het al |
|
Nee, deze fotoos heb ik niet zelf gemaakt...m'n eigen heb ik niet online staan dus ik weet niet hoe ik ze nu hier afgebeeld kan krijgen hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Wat een dubieuze smiley...ogen dicht, mond rond open en rode wangetjes....wat heb je afgelopen weekend boven op de berg gedaan |
|
Behalve m'n schoenen verliezen zou ik het verder niet weten...hopelijk laat de video vanmiddag meer zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! ghegheghe.....moet vandaag of morgen nog wel nieuwe bandjes halen om al die acties te blijven filmen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |