IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 1e optredens van Arkona in Nederland op 24 en 25 juli Vorige pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 11:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Met fotovermelding mag dat uiteraard

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 28-07-2008 11:01]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 11:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dat zal wel zijn!!

leuk shirt had je aan BTW

ik had even geen tijd om bij je te komen en hallo te zegge

dacht eigenlijk dat je Huey wars

signature

Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 11:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heuy die was met mij mee Ik heb jou niet gezien trouwens...of wel?!

Dat shirt welke ik aan had zie je trouwens niet snel hier in het westen inderdaad

Nu ben ik benieuwd naar het concertverslag! Vond het in België ook gaaf maar Roermond had toch net meer sfeer

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 11:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hehe

ik was die gast met zijn kort haar en zijn Angantyr shirt

signature

Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 11:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehe er waren veel mensen met kort haar

Een Angantyr shirt is me niet opgevallen trouwens, maar ik ben ook verder niet bekend met die band en dus ken het logo ook niet

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 11:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, er liep een meisje in mijn nabijheid

zwart haar

signature

Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 11:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehe, dat lijkt bijna op: Ik was bij een metalconcert en had een zwart shirt aan en lang haar. Oftewel, iedreen kan het zijn geweest
Nee, sorry man, kan het effe niet herinneren. Of was jij degene die zo'n vlag had gemaakt voor Arkona?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 11:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hahahaha

neej, oja, ik heb Arkona geïnterviewd,

ik zat even bij die groep buiten op het terras. oja, dit is mijn foto :p

signature

Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 11:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ok, dan weet ik het. Arkona is inderdaad voor de zaal op het gras geinterviewed...ik stond er zelfs nog naast met Serge (Arkona's geluidsman) en met Heuy en Aleksey.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 13:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat is het ja!

signature

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 28-07-2008 17:50 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Voor zover ik me kan herinneren, was het een gaaf feest!
Onze chauffeur was minder blij met ons, maar ach... als die niet de BOB is, doet ie het zelf ook!
Om 7 uur in Steenwijk (of eigenlijk de Kom) en met brakke, zatte harses de tent toch nog omhooggekregen, maar het luchtbed blijkbaar niet goed.
Maar to the point: Arkona heerschte BRUUT !!!
Kan niet wachten tot de volgende keer in Oktober (Fireblade Force festival).

EDIT: zie net dat ze daar helaas niet meer spelen
schijnen daar in Augustus ook al te spelen...
Blijft wel vaag dat ze dan gelijk maar cancelen voor FBF, ik bedoel, weten ze dat niet eerder ofzo?

Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 21:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vond het vrijdag al vreemd toen je het over oktober had dat Arkona in Liechtenstein zou spelen aangezien ik zelf dacht dat het gelijk met Party San zou zijn.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-07-2008 22:50 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik was met die mensen die met Cheburaska rond zaten te zwaaien .

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 23:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 22:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik was met die mensen die met Cheburaska rond zaten te zwaaien .

Dat knuffelbeest bedoel je? Heb ik gezien ja hehe...dat vond Masha wel erg leuk om te zien in het publiek!

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-07-2008 23:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Haha leuk om te horen. Ze merkte hem ergens op 2/3 van het concert op. Hij kan ook liedjes zingen overigens .

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 23:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb Mascha halfnaakt gezien

de poep wel te verstaan

achter de bar in Bornem

signature

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 29-07-2008 10:39 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 28 juli 2008 21:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vond het vrijdag al vreemd toen je het over oktober had dat Arkona in Liechtenstein zou spelen aangezien ik zelf dacht dat het gelijk met Party San zou zijn.
Nee, Arkona was al lang bevestigd voor FBF. Check de site maar. Is helaas dus net pas gecancelled...

Hub de Gallier
Posted 29-07-2008 18:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vreemd dat het dan nooit bij Arkona zelf op de site heeft gestaan (of ben ik zo scheel geweest dat ik er overheen heb gekeken???)

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 29-07-2008 21:06 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2008 18:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vreemd dat het dan nooit bij Arkona zelf op de site heeft gestaan (of ben ik zo scheel geweest dat ik er overheen heb gekeken???)

HEUY!!!!

Te scheel van geilheid dat Arkona in Roermond speelde?

Hub de Gallier
Posted 29-07-2008 21:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb het nog eens opgezocht maar kan het nergens vinden. Zoals in eerste instantie gedacht speelt Arkona gewoon op 8 augustus in Liechtenstein.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 29-07-2008 21:11 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 23:29 schreef Hypnos het volgende:
ik heb Mascha halfnaakt gezien

de poep wel te verstaan

achter de bar in Bornem

Poep gezien?

Hub de Gallier
Posted 29-07-2008 21:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De tourposter van Arkona, Liechtenstein op 8-8-08

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 04-08-2008 1:31 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 29 juli 2008 21:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb het nog eens opgezocht maar kan het nergens vinden. Zoals in eerste instantie gedacht speelt Arkona gewoon op 8 augustus in Liechtenstein.

Quote van http://www.mephistopheles-concerts.de/Fireblade-Force.2.0.html

quote:
Leider müssen wir den Auftritt von ARKONA absagen.
Grund dafür ist unter anderem deren Gig im Rahmen ihrer Europa Tour am 8.8. im UNI Lichtenstein. Aber dafür können wir drei neue Bands präsentieren:
BESATT, Black Metal-Hölle aus Polen, die Herren von HEIMDALLS WACHT sowie unsere Lokalmatatore ORLOG.

EDIT: Ze zouden dus wel spelen op FBF. Heb zelfs een flyer hier met het logo van Arkona erop.

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 04-08-2008 1:32]

Hub de Gallier
Posted 04-08-2008 10:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Okidoki, da's duidelijk maar ik heb het vermoeden dat het een afspraak met de tourmanager was om daar op te treden en dat die afspraak nog niet definitief was. De band zelf wist dit volgens mij nog niet aangezien ik zelf geen tourposters van Arkona heb gezien waar die datum op werd vernoemd. Er zijn namelijk meer optredens toegevoegd en verwijderd buiten medeweten van de band om en ook zijn er meerdere data verschoven omdat ze anders niet in het tourschema pasten

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 04-08-2008 11:23]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com