|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet hoor dat Arkona. Mischien iets voor de Gloppe? |
|
Wordt moeilijk... |
|
Volgende keer dan maar weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Probeer anders VERA eens in Groningen. Of zit dat ook al vol? |
|
Randstad plx! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nee, mooi in het noorden en zuiden! Laat die westerlingen ook maar eens reizen als ze wat willen zien, doen wij altijd al |
|
Mwa, volgens mij valt dat wel mee hoor. Zuiden heeft vaak goed aanbod, noorden heb ik geen idee van, ook omdat ik er nooit kom. Naar het Zuiden reis ik nog wel af voor een concert (zeker met de nieuwe nachttreinen). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
Heuy, weet jij hoe het met de vvk van de azijnfabriek zit? |
|
quote: morgen gesprek met Music Store. Daar kun je vanaf volgende week alle vvk kaartjes kopen. |
|
quote: Waar ligt de music store? Of bedoel je de music machine? |
|
Music Store ligt o.a. in Roermond...grote winkelketen net zoals Van Leest e.d. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even uit een ander topic: quote:Mag ik hieruit opmaken dat de andere NL-date niet meer doorgaat? |
|
Dat klopt idd volgens Hub. Had hem er ook al naar gevraagd. |
|
hmm, matig. Maar aangezien het toch ergens in de vakantie is maar eens kijken of er een camping ofzo in de buurt te vinden is |
|
Klopt, het hele tourschema is omgegooid. De tour begint nu in Roermond welke het enige optreden in de Benelux word, daarna door voor 2 shows in Duitsland en daarna door naar Slowakije en nog enkele van die oostblok landen. Er word geadviseerd om kaarten in de vvk te kopen aangezien ook hier, net als bij Taake, een uitverkochte show word verwacht. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kan dat weer op dezelfde manier als bij Taake of moet er nu gereserveerd worden? |
|
Ik denk dat Heuy hier beter antwoord op kan geven aangezien hij tegenwoordig ook in het bestuur zit hier in de Azijnfabriek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eind volgende week gaat de vvk van start via de site. Ongeduldigen kunnen hun kaartje al bij de musicstore kopen. |
|
De complete tour: 25 Jul 2008 Roermond, Netherlands 26 Jul 2008 Hell fast attack fest Blansko, Czech Republic 27 Jul 2008 Banska Bystrica, Slovakia 28 Jul 2008 T.B.A., Slovenia 29 Jul 2008 Rijeka, Croatia 31 Jul 2008 Timisoara, Romania 1 Aug 2008 Baia Mare, Romania 2 Aug 2008 Brasov, Romania 3 Aug 2008 Sofia, Bulgaria 4 Aug 2008 Novi Sad, Serbia 5 Aug 2008 T.B.A., Macedonia 7 Aug 2008 Bayern, Germany 8 Aug 2008 Thuringen, Germany 14 Aug 2008 BRUTAL ASSAULT - Open Air Festival Czech Republic, Jaromer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Moeten ze een lekker pokke-eind rijden van Roermond naar Tjechië.... |
|
Maar wel des te meer redenen voor mensen naar Roermond te komen aangezien dit het enige optreden in de buurt is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Planning is wederom gewijzigd, een nieuwe Belgische promoter gaat proberen een show in België te organiseren. Bij deze de (voorlopige) tourposter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |