|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er wel goed uit |
|
Anathema, Heidevolk, Mother Misery en Mad Sin dus ook |
|
quote: Dan ben ik present! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Geen website? |
|
Wie weet. Als ik geld heb. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-05-2008 11:39] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehe, snel editen he |
|
Ja, het bleek dat de namen die ik opving hier al genoemd waren dus valt er niets te Kasperen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bij deze de complete line-up in willekeurige volgorde! GOREROTTED (uk)Death/grind MOTHER MISERY (zw)rock/stoner NO TURNING BACK (nl) hardcore BORN FROM PAIN (nl) metalcore DEVILOCK (Eindhoven) misfits Tribute HEIDEVOLK (nl) Pagan/bier MAD SIN (d) Psychobilly ANATHEMA (headliner)(rock.metal) ZONDAG 31 AUGUSTUS 14:00u-00:00u ENTREE GRATIS DYNAMO CATHARINAPLEIN EINHOVEN |
|
Gave line-up, tegen die tijd vast wel aanwezig! |
|
Prima line-up en nog gratis ook! |
|
UP!!!! |
|
Ben erbij! |
|
Ben er ook wel bij denk ik. |
|
UP! |
|
graties? nice, im there Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hollanderr |
|
Is toch mooi weer eens wat Metal buiten Dynamo op straat. Laatste keer was Helstar en Doro, das allang geleden zeg. Heb er wel zin in, eerlijk gezegd zijn de bands niet mn ding, maar het wordt zeker gezellig. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
UP! |
|
dit moet de vliegert een beetje gaan worden, nu de rest van info er nog op, en gas d'r op! [Dit bericht is gewijzigd door sander@dynamo op 24-06-2008 11:53] |
|
Vreemd, zo'n flyer zonder datum en locatie |
|
ook vreemd dat Gorerotted nog op de flyer staat aangezien ze al een heel tijdje geleden de naam hebben veranderd. Zou alleen The Rotted graag willen zien maar daarvoor niet helemaal naar Eindhoven |
|
quote: Handig ja |
|
quote: Toen we ze boekte waren ze nog onder hun oude naam, waar ze veel bekender mee zijn dan met de nieuwe... Eindhoven is niet zover weg, enne het is gratis! |
|
Waarschijnlijk ook wel aanwezig, zal vast een gezellige boel worden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |