|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals het er nu naaruit ziet ben ik hier nog steeds aanwezig. |
|
Hoelaat begint Anathema? Laatste trein terug gaat al om half 11 |
|
quote: Zie http://www.dynamo666.nl/index.php?option=com_eventlist&Itemid=64&func=details&did=120 (22:35 - 0:00) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Dat gaat hem niet worden Sorceress vrees ik |
|
Dankje voor de info, jammer Ben er wel bij want ik ben dat weekend sowieso in Eindhoven, maar wel jammer dat ik Anathema niet mee kan pakken. Blijven slapen is ook geen optie, want de volgende dag is m'n eerste schooldag... Nouja, wordt verder wel gezellig |
|
Nou heel misschien ben ik er toch nog wel bij. |
|
|
|
nou ik dacht van wel, maar toch niet. ik ben van 1-16.30 bij workshops zondag. als ik daarna nog fut heb is het slechts om te eten. |
|
Heidevolk en Gorerotted! Aanwezig |
|
Zondag alweer! Godverdomme mooi!!! |
|
En ze verwachten 25 tot 30 graden ! Mooi zo. Laat dat maar vloeien ! |
|
quote:Moet dat in jouw geval geen (<-- Baco) zijn Geert? |
|
Ik denk zelfs dat het het grootste deel van de dag of zal worden. Ik mis nu nog die smiley met sigaar! |
|
is ook een goed plan idd. Ik kom af en toe wel binnen aanwaaien |
|
Zin in! Mooi m'n verjaardag vieren in Eindhoven |
|
Tijdschema: 14:00u-14:35u Devilock 14:55u-15:35u Mother misery 15:55u-16:35u No Turning Back 16:55u-17:55u The Rotted 18:15u-19:15u Born From Pain 19:35u-20:35u Heidevolk 21:05u-22:05u Mad Sin 22:35u-00:00u Anathema |
|
Er toch maar voor gekozen de trein van 05:32 op maandag te nemen in plaats van half 11 die avond ervoor. Zin in Anathema |
|
Ik heb er erg veel zin in! Mooi weer, tappen, Heidevolk en Anathema!!!!!! |
|
Gvd! Zie net dat de laatste trein naar Tilburg al om 23.45 uur is! Belachelijk!! [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 28-08-2008 18:20] |
|
Het fest zal als het een beetje mee zit, rond 23:30u afgelopen zijn.... Dus de trein richting Tilburg moet te halen zijn... Tenzij Anathema nog wat nummers extra wil gaan speulen... ZONDAG!!!!!!!!!! En oh ja, voor degene die Devilock niets zegt, gruwlijk vette Misfits Tribute band, met zangeressen en een drummert met een dikke gong..... SuPER! |
|
Vandaag alweer! |
|
Ideaal weer voor een festival |
|
Weer ziet et prima uit. Als ik klaar ben met werk is de planning richting Eindhoven af te zakken. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Cool! Zie jullie zo dan! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |