|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb kunnen regelen dat ik met iemand terug kan rijden. Hoef ik niets van Anathema te missen. Hopelijk blijft het weer de hele dag zo! |
|
Ik hoor net dat we mee kunnen rijden, dus aanwezig |
|
Hoor net dat ik zelfs met de auto meekan www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Past dat allemaal wel in die ene auto die er in Tilburg rondrijdt? |
|
Wie zegt dat mijn auto uit Tilburg komt? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zo de maar eens mijn gezelschap van de dag ophalen en die kant op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En weer terug |
|
jaja lekker feestje hier |
|
quote:Mafkees Maar deel 2 was ook prima. Born From Pain stelt live nooit teleur, Heidevolk kwam totaal niet uit de verf in mijn optiek, Mad Sin viel me alles mee (strakke show en een mooie lichtshow) en Anathema begon wat later, had nogal wat problemen met de monitoring maar het was weer heerlijk. Far Away, Lost Control en Sleepless weer eens in de setlist. Nice [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 01-09-2008 0:58] |
|
Het was een mooi feestje, zeker voor herhaling vatbaar! Een erg mooi initiatief! Tot hoelaat speelde Anathema? Ik moest namelijk om 23.50 gaan vanwege de trein Dus ik ben benieuwd of ik nog veel gemist heb. |
|
quote:3 minuten over 12. Waarschijnlijk heb je alleen Sleepless en Comfortably Numb gemist |
|
De hemel is zo hoog, daar ben je altijd high! Oh en gelukkig maakt Anathema de hele dag weer goed voor me. Op je knie en pijp voor genade! |
|
No Turning Back was verassend goed, en The Rotted zoog zwaar gisteren. Maar uiteraard maakte Heidevolk alles weer goed! Het enige wat extreem irritant was, was dat constante gepit, zelfs op Heidevolk. Als je het aan mij vraagt hoort dat niet op die muziek, en veel mensen deelden die mening, maar ze bleven toch stug door gaan. Maar desalniettemin was het een geslaagd dagje gisteren! |
|
Was een gezellige dag. Born From Pain beukte, en Heidevolk kwam inderdaad niet zo over. Verder No Turning Back en Mad Sin gezien, die waren wel leuk. Jammer dat een paar skinheads zo liepen te ouwehoeren |
|
quote: Daar liepen inderdaad een paar jammere gasten tussen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik kwam rond 19.00 uur aan ivm vorige dag Elsrock. Viel me meteen op dat de sfeer best verrot was. Kon me er niet helemaal prettig bij voelen. Niet zoveel bands gezien dus, vooral wat gekletst met mensen. Wel een hele switch in sfeer toen Anathema begon te spelen, dat was wel cool! |
|
Van de bands vond ik alleen No Turning Back gaaf. Born From Pain viel me wederom erg tegen, ondanks dat het wel allemaal strak gespeeld werd. Heidevolk is absoluut niet mijn ding, daar ben ik na 2 nummers ook weer weggelopen. Madsin vond ik ook wel leuk, ondanks dat het totaal niet mijn ding is. Verder was de sfeer ook ver te zoeken. Volgend jaar toch maar op een weiland, en een paar euro entree vragen. Scheelt toch veel paupers die alleen maar vervelend komen doen. Ondanks alles was het toch wel een gezellige dag. |
|
Ik ben blijkbaar op een ander festival geweest. Ik vond de sfeer erg goed, ik laat die toch echt niet verzieken door enkele paupers. En Heidevolk heerschtte ! [Dit bericht is gewijzigd door HellsBells op 01-09-2008 13:30] |
|
Ik vond de sfeer, afgezien van wat aandachtsgeile kneusjes, ook wel gemoedelijk. Lekker gevarieerd publiek ook. Voor de verandering eens niet alleen de standaard metalheads. Na afloop nog ff wezen naborrelen bij de Rambler om vervolgens mijn bed op te zoeken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het was gezellig! Op Anathema na geen goede bands gezien, maar dat mocht de pret niet drukken. En inderdaad een erg fijne setlist van Anathema! |
|
Jaa dat was wel gaaf. Wij hebben het zelf nog redelijk laat gemaakt, biertaxi besteld en al, dus nu zit ik niet 100% achter de pc, maar gaaf was het wel! My friend, watch out for traitors... |
|
Er speelde eigenlijk geen enkele band waar ik echt enorm fan van ben, maar het was wel gezellig en ook wel wat leuke bands gezien. Vooral Anathema en Born from Pain waren wat mij betreft de moeite waard. Al was het vanochtend weer even afzien toen om 4.15 de wekker ging... |
|
Het was een zwaar vermoeiende dag gisteren, maar heb het wel erg gezellig gehad! Eerst van 13.30 tot 19.00 achter de bar gestaan (wat soms flink pezen was, omdat de taps niet goed werkten). Daarna met vriendjes en vriendinnetjes leuke avond gehad :-) Heidevolk was gaaf; ik was alleen erg blij dat ik kon gaan zitten na het concert. Anathema ook erg ok; kijk er erg naar uit ze in oktober weer te gaan zien :-) |
|
Was leuke dag gisteren! leuke sfeer en lekker gezellig! ^^ Heidevolk was leuk en zeer gezellig :D Anathema was zeer mooi (: Ik moest ook eerder weg i.v.m de trein, zonde maar tja mogen ze vaker doen van die gratis optredes |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |