|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:Wat is de nieuwe naam eigenlijk en waarom? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
en uniqueleader moet niet zeiken met zijn kutfestival :p iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: The Rotted, want dat vonden ze beter passen nu er wat leden uit waren ofzoiets. |
|
UP!!! |
|
Kick voor Mark Z |
|
Hehe, bedankt. De flyer bevat nu gelukkig wat meer info: |
|
Kut, dan zit ik in Noorwegen. Had Anathema graag weer gezien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tsss... Dat weekend is Eindhoven the place to be!! Dag ervoor Loud from the South |
|
quote: Idem! is toch niet kut? Daar gaan we ook een feestje bouwen! Bla |
|
quote:Da's waar, we gaan dan een gigantisch feestje bouwen!!! Leuk om je ook weer te zien dan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm ja, dan is ook Sworn Enemy, All Shall Perish en Warbringer in Waterfront (R'dam), dus moet nog even kijken. |
|
UP!!! |
|
OMHOOG GVD! |
|
Wat is het, loopt de voorverkoop niet goed??? GRATIS GVD!!! |
|
quote: Die kan je de 20ste ook in Amersfoort zien |
|
Dan speelt ook Cephalic Carnage + Despised Icon in Baroeg |
|
quote:Goed bezig Tim |
|
Eerst maar eens kijken hoe fit ik nog ben na Elsrock. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:\ Of de 24e in Zaandam. |
|
hmm effe zoeken in de search gezien de topictitel en dat de dynamo site dit Outdoorfest noemt.... Ach ja. Na een nacht werken kom ik waarschijnlijk ook doorzombieloop doen Met + 1 uiteraard. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Cool :sparood: |
|
verkeerde out door fest. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 15-08-2008 18:23] |
|
Gheghe, ik vind het helemaal niet verkeerd hoor: affijn, volgend weekend alweer, in een muzikaal zeer hard Eindhoven (zaterdag LftS, zondag dit gratis feestje)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |