|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-09-2008 21:54] |
|
Was een gaaf festival. Genoten van de sfeer, de bands en het lekkere weer. Vooral genoten van No Turning Back, Mad Sin (feestje haha) en natuurlijk Anathema. Paar foto'tjes alvast Mother Misery No Turning Back The Rotted |
|
quote: +1 |
|
quote: Je hebt overal wel paupers die de boel komen verzieken. Zo ook op Dokkum Open Air en daar moest je toch echt wel meer dan een paar euro voor betalen. Afgezien van dat ik afgelopen zondag een paar keer lastig werd gevallen door een oude vent (gelukkig stond ik achter de tap) heb ik me verder aan niemand gestoord. |
|
Ik heb er verder persoonlijk ook geen last van gehad hoor, en heb me prima vermaakt. Alleen gezien dat ze iemand in elkaar trapten bij BFP en nog iemand gezien die ruzie had gehad en z'n neus open had liggen, daarnaast waren ze gewoon uiterst agressief. Het viel me op, maar ik vond het een gezellig dagje |
|
quote:Tja, niet te dicht bij de pit gaan staan en je had van de meeste agressievelingen geen last. Overigens kan bij betaalconcerten een pit ook makkelijk zo agressief zijn dat ruzie vaak kantje boord is. Meestal loopt het met een sisser af wel.. |
|
Ik bleef er zondag ook mooi uit de buurt . Maar viel me gewoon op dat ze soms wel op zoek waren. Ach, lekker belangrijk, tof initiatief dat mag volgend jaar wel weer! |
|
ik vond het leuk, en hulde voor de super neger die een vrouwtje die out ging op hyperspeed de drukte uit droeg! Hij ving haar zo snel op dat ze niet eens tijd had om op de grond te kletteren! Verder waren Mad Sin en Anathema en de ierse pub erg oke! |
|
Het was me m'n feestje wel. Publiek was erg goed (leuk om te horen dat er zoveel mensen voor HV waren), heb genoten. Hoorde wel dat er nazi's rondliepen, die heel druk waren met de sfeer verzieken. Dat is wel een beetje jammer. |
|
Hing op een gegeven moment wel een beetje een dreigend sfeertje ja. Maar vond het later bij Mad Sin en Anathema weer meevallen. Al met al een gezellig feestje www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Oh, dan viel het wel mee www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat heb ik ook zien gebeuren ja. Niet lang daarna zag ik dat vrouwtje weer met haar vriend rond lopen, dus het viel wel mee. |
|
De foto's van diverse optredende bands zijn te zien op: www.achromemoments.nl Ook staat er inmiddels een verslag met daarbij ook een volledige slideshow op: http://www.musicfrom.nl/magazine/verslagen/29809/dynamo-outdoor-fest-van-grindcore-tot-folkmetal.html |
|
Anathema heeft me gigantisch verrast.. Kende de band maar oppervlakkig maar daar ga ik toch maar eens verandering in brengen. |
|
quote:Waarschuwing: de echt oude cd's zijn death/doom en daar hebben ze niks van gespeeld |
|
quote: Er staan erg mooie foto's op jou site !!! |
|
quote: Jawel, Sleepless! |
|
quote: helemaaal mee eens |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |