|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ben je weer aardig GC. |
|
Hee, ik ben jarig en in een kutbui! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jij is ook niet lief Wiegen Meister ! |
|
Tja zo valt Sharteel natuurlijk nooit voor em. Of zou dit onder het stoere mannelijke gedrag vallen waar vrouwen op moeten vallen |
|
Okee en nu weer ontopic Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jij weet niet waar we het op ICQ zoal over hebben, mannetje... Dit op het forum is slechts mijn buitenkent... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-Plaats Ardennen toch? (correct me if i'm wrong) -Wie gaan er allemaal zie onder -Wat kost het precies ligt er aan wanneer en wie d'r mee gaan -wie regelt alles Dunno, vrijwilligers? September: -Greycloak -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile -Varrgen, -aerodis -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint Augustus: - Snagger Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: thank you Wiegen Meister ! |
|
Nou, dat was ook geen nieuwe informatie zeg... Sjonge jonge. ff een paar dagen terugkijken en je had het ook allemaal zelf kunnen vinden. Open deuren... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat ben jij vrolijk zeg zeker een slechte week gehad ???? Neem een Wiegen Meister ! |
|
Nee, m'n week was zeer zwaar okee, alleen vandaag en gister was niet bepaald wat ik ervan gehoopt had. En dat heb ik gister al opgemaakt, buhaha. (en nu weer on topic) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-Plaats Ardennen toch? (correct me if i'm wrong) -Wie gaan er allemaal zie onder -Wat kost het precies ligt er aan wanneer en wie d'r mee gaan -wie regelt alles Sharteel en Lady Rose September: -Greycloak -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile -Varrgen, -aerodis -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint Augustus: - Snagger Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
-Plaats Ardennen toch? (correct me if i'm wrong) -Wie gaan er allemaal zie onder -Wat kost het precies ligt er aan wanneer en wie d'r mee gaan -wie regelt alles Sharteel en Lady Rose Beli Mawr wil ook wel helpen, dan zijn er twee die ervaring hebben met ZM feestjes September: -Greycloak -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Beli Mawr -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile -Varrgen, -aerodis -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint Augustus: - Snagger [/quote] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-03-2002 13:53] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ardennen toch? (correct me if i'm wrong) -Wie gaan er allemaal zie onder -Wat kost het precies ligt er aan wanneer en wie d'r mee gaan -wie regelt alles Sharteel en Lady Rose Beli Mawr wil ook wel helpen, dan zijn er twee die ervaring hebben met ZM feestjes September: -Greycloak -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Beli Mawr -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile -Varrgen, -aerodis -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint -Cadaveria tenminste als ik het kan bekostigen. Augustus: - Snagger Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nogmaals De lijst moet zo definitief mogelijk zijn. Zeker als we wilen gaan boeken. Sharteel heb jij het nummer van dat park? Dan bel ik ff voor wat data in sept. bla...bla...bla... |
|
kunnen jullie dan mij doormailen hoeveel het ongeveer gaat kosten?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ardennen toch? (correct me if i'm wrong) -Wie gaan er allemaal zie onder -Wat kost het precies ligt er aan wanneer en wie d'r mee gaan -wie regelt alles Sharteel en Lady Rose Beli Mawr wil ook wel helpen, dan zijn er twee die ervaring hebben met ZM feestjes September: -Greycloak -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Beli Mawr -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile -Varrgen, -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint -Cadaveria tenminste als ik het kan bekostigen. Augustus: - Snagger ('kan' niet |
|
zet dat dan gewoon in dit topic, dan kan iedereen het toch ook wel lezen? -- ik ben een beetje langzaam maar dit was nog een reactie op Cadaveria [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 18-03-2002 14:49] |
|
De defintieve prijs wordt pas duidelijk als we echt gaan boeken. Zo als het er nu voor staat komt het qua slapen op 20 euro voor een wekeend (dus 2 nachten). Daarkomt dan nog eten/drinken en vervoer bij bla...bla...bla... |
|
Moet ik alvast geld overmaken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee daar is het nog ff te vroeg voor, maar wel tof dat je vooruit denkt bla...bla...bla... |
|
Ardennen toch? (correct me if i'm wrong) -Wie gaan er allemaal zie onder -Wat kost het precies ligt er aan wanneer en wie d'r mee gaan -wie regelt alles Sharteel en Lady Rose Beli Mawr wil ook wel helpen, dan zijn er twee die ervaring hebben met ZM feestjes September: -Greycloak -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Beli Mawr -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile -Varrgen, -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint -Cadaveria tenminste als ik het kan bekostigen. - Valorian666 Augustus: - Snagger |
|
Vervoer is idd ook een erg goed item. Zitten er genoeg personen met rijbewijs EN beschikbare auto in dat lijstje? Of regelen/huren we een bus-achtig iets? Verschillende "opstappunten"? |
|
Ik zat idd te denken aan een bus ofzo of met zijn alle met de trein bla...bla...bla... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |