|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: No way dat ik met het OV ga zolang ik mijn Ka-tje heb en er mee kan rijden! Er is plaats voor nog 2 personen met bagage in dat gebakje, maar dat regel ik zelf verder wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maar zijn er nog meer mensen met beschikbare auto dan? |
|
quote:Hmm, ik zie dat mensen al dingen willen gaan boeken... maareh ik weet dus niet of ik uberhaupt wel kom he. Ooit werdt de vraag gesteld welek maand het beste uit zou komen, maar niet of je definitief komt. Daar kan ik nu echt nog geen uitspraak over doen. |
|
quote: ik weet niet of dat duidelijk was maar dat geldt voor mij dus ook |
|
We boeken ook alleen voor de mensen die op voorhand hetzij alles betalen, hetzij een voorschot geven. PLus, we nemen gewoon een optie op een of twee bungalows en dan kunnen we nog zien of we ze nemen of niet. Een viertal weken op voorhand heeft iedereen toch een goed idee of ie meegaat of niet... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: De trein is niet echt een optie.. Wij hebben het vorig jaar met de trein gedaan en het domein is een dikke twee uur stappen vanaf het station.. En het is dan ook nog een bergop.. Dat zie ik nu niet echt zitten met bakken bier en rugzakken enzo.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
September: -Greycloak -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Beli Mawr -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile -Varrgen, -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint -Cadaveria tenminste als ik het kan bekostigen. - Valorian666 Augustus: - Snagger Dan maken we hieronder toch nog even een lijstje met mensen met een rijbewijs en/of plaats in de auto? - Lord Morgoth - 2 plaatsen in de auto over (als Bint meegaat) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
September: -Greycloak -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Beli Mawr -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile (gaarne een Blow/rook vrije kamer) -Varrgen, -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint -Cadaveria tenminste als ik het kan bekostigen. - Valorian666 Augustus: - Snagger Dan maken we hieronder toch nog even een lijstje met mensen met een rijbewijs en/of plaats in de auto? - Lord Morgoth - 2 plaatsen in de auto over (als Bint meegaat) - Shadow_Smile - Alleen rijbewijs Wiegen Meister ! |
|
September: -Greycloak (ook iig slapen op een kamer zonder luchtvervuiling) -Suzanne en Paul -Sharteel -Vampie & Helmet -Rajackar -SQT -Mordheim, killer of foul Skaven -Lord Morgoth -Beli Mawr -Amarantha -Vinay (ging ook voor augustus) -voice of thunder -Rajackar -Sassette -Shadow_Smile (gaarne een Blow/rook vrije kamer) -Varrgen, -TNightmare -Lady Rose -DarGull -Rasputin -Bazzio -FireFox ik wil dus ook wel mee *grin* -Bint -Cadaveria tenminste als ik het kan bekostigen. - Valorian666 Augustus: - Snagger Dan maken we hieronder toch nog even een lijstje met mensen met een rijbewijs en/of plaats in de auto? - Lord Morgoth - 2 plaatsen in de auto over (als Bint meegaat) - Shadow_Smile - Alleen rijbewijs -Greycloak 2 plaatsen im Wagen; misschien 3 als de Ka weggaat en alleen nog maar in de Astra van het werk gereden word. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Weten jullie er al meer van? Ik moet dan z.s.m vrij (en vervanging regelen) nemen. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Hoe staat het eigenlijk met ZM weekend? |
|
dank je het weer tot leven te roepen. Het gaat prima. Ons ZM weekend gaat er zeker komen bla...bla...bla... |
|
Ik heb er nu al zin in. de ardennen was zeker toch? |
|
Ja ik ook! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
lekker lang feesten met ZM |
|
quote: is wel de bedoeling en anders op mijn balkon, maar het gaat gebeuren dat beloof ik bla...bla...bla... |
|
Das mooi! Ik heb nu al dorst! |
|
alstublieft en is er inmiddels al bijna een preciese datum bekend? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Voor de 3e keer!!!!!! Ik ben geen Jane_22!!!! Heb ik je vorige week nog gezegd.... (Pffffff vroegtijdige dementie???) In ieder geval, las net dat je er van uit gaat dat ik meega.....maar je vergeet geloof ik iets belangrijks..... Ik ben geen actieve zm-er..... Niet echt logisch als ik dan meega. Toch???!!! |
|
tot de zomer heb je nog genoeg tijd om dat te worden |
|
quote: maakt helemaal nix uit. Als je zin om mee te gaan dan ben je van harte welkom bla...bla...bla... |
|
hoe meer zielen hoe meer vreugde Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
echt wel. Hoe meer mensen, hoe meer drank..... bla...bla...bla... |
|
Als ik kom dan hebben jullie minder drank... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |