|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik begon me al af te vragen of dit nou doorging of niet |
|
Ehmmm, een héél weekend??? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-05-2002 22:21] |
|
Wat is precies de bedoeling? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
vraag ik me ook af... ksnap er niks van, kan iemand kort samenvatten wat het nou precies inhoud en waar wanneer Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik ben bang dat ik niet ga komen. |
|
Daar ben ik ook bang voor The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk ik ook niet |
|
quote: Simpel...een weekend met een stel Zm-ers naar de Ardenne (volgens mij, kan ook ergens anders zijn)....En Lady Rose ik zie al veel mensen zeggen dat ze niet meer mee gaan, ik zou weer een lijstje maken anders als we met te weinig zijn heeft het ook geen zin.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Uit eerdere reacties is al gebleken dat er niet veel mensen intresse hebben. Dus om nou weer voor jan lul een lijstje te gaan maken lijkt me vrij zinloos. Vandaar het idee me te mailen als je hier wel oren naar hebt.... zo kunnen we namelijk bepalen of het uperhaut zin heeft om iets te plannen. Mijn voorstel is dan ook om te kijken of we anders met een klein groepje geintresseerden iets kunnen regelen. bla...bla...bla... |
|
ok 5 dagen verder en alleen een reacie van Dargull. Mag ik hier uit op maken dat het ZM weekend van de baan is? bla...bla...bla... |
|
ja ik wil ook wel maar dan moet er wel het een en ander bekend zijn |
|
Ik wil ook best wel gaan....ligt aan hoeveel dat me allemaal gaat kosten.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Lieve mensen, Even voor de duidelijkheid: Om te weten wat het kost zal er eerst een beetje duidelijk beeld moeten zijn van hoeveel mensen er ongeveer mee gaan (hoe meer mensen des te goedkoper het wordt). Om een datum vast te stellen zal er gekeken moeten worden wanneer het park waar we naar toe zouden gaan plek heeft voor een " grote" groep metalheads. Kortom: De kosten liggen zo rond de 20 euro per nacht voor een slaapplek (zie elders in dit topic) En de datum zal vermoedelijk ergens in sept zijn. (zie ook elders in dit topic) bla...bla...bla... |
|
Ik heb ook wel interesse. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nou mijn mail is weg hoor |
|
Joepie (al 2 mailtje......) Dan mag ik toch nog aan de slag om te kijken of we het voorelkaar kunnen krijgen. Zo niet dan komen jullie allemaal maar gezellig langs in me legertent op Wacken bla...bla...bla... |
|
keep up the mail people bla...bla...bla... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |