IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : ZM Weekend - Wanneer Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 12:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

dat wou ik net niet zeggen..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-04-2002 12:13 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

great minds think alike


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 12:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je leuke campings wilt weten in de Ardennen, moet je het maar effe zeggen, ben er een aantal jaren achter mekaar op toffe campings geweest (ook erg goedkope).


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 12:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 12:14 schreef Jenje het volgende:
(ook erg goedkope).
.. butget is gering..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-04-2002 12:16 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

als het goed is hebben we dr al 1, maar als die niet dor kan gaan mail ik je.


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 12:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb er zelfs gratis op een camping gestaan, maar dat was weer een extremiteit.

Je kunt echt voor een euro of 5 per nacht ergens staan, alleen heb je dan weinig op de camping, hangt er vanaf wat je wilt.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 12:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

een geaffanceerde kamping met tennisbanen, zwembaden ect. zijn erg prijzig.



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-04-2002 12:20 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

lees ff aan paar pag. terug. We hebben plannen met een bungelo park voor een weekend voor 20 euro per persoon


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah ok .. ik bood slechts mijn hulp aan.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-04-2002 12:25 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

'dat weet ik en dat wordt zeer gewaardeerd


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Graag gedaan!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-04-2002 12:30 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Je bent de eerst die ik mail als we vast dreigen te lopen.

(bedenkt zich net dat ze nog dingen moet doen voor ZMfest en Sharteel moet mailen. Aan het werk dus)


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik bel je vanmiddag wel even.

En nu terug on topic.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-04-2002 19:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zolang het maar geen tentjes worden, anders zal er een scheerlijn-ontwijken-met-zat-hoofd wedstrijd gehouden moeten worden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Echte campeerders doen het in een tent.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 09-04-2002 20:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ik vond dat idee met die huisjes denk ik toch beter


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-04-2002 20:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 april 2002 20:17 schreef rajackar het volgende:
ik vond dat idee met die huisjes denk ik toch beter
Plee op loopafstand is altijd handig ja.



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-04-2002 20:55 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

wij vrouwen hebben ook goede ideeën


bla...bla...bla...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-04-2002 21:14 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Een goedkope camping is prima ... maar als dat betekend dat er 2 douches zijn en de wc muren met stront besmeerd zijn dan liever niet.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-04-2002 21:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heej, er is een bos in de buurt hoor...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 09-04-2002 21:25 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 1:09 schreef Lily het volgende:
Voor de 3e keer!!!!!! Ik ben geen Jane_22!!!! Heb ik je vorige week nog gezegd.... (Pffffff vroegtijdige dementie???)
In ieder geval, las net dat je er van uit gaat dat ik meega.....maar je vergeet geloof ik iets belangrijks..... Ik ben geen actieve zm-er..... Niet echt logisch als ik dan meega. Toch???!!!



Ohh shut up Lily!! Ik ben ziek en chagerijnig! En je gaat dus WEL mee, ik zei toch dat niemand daar bezwaar tegen zou hebben Maar ik wil wel waarschuwen, Lily niet teveel bier geven anders gaat ze nog konijnen na doen en babies in bomen zien (volgens mij heb ik nu ruzie )


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Lily
Usericon van Lily
Posted 09-04-2002 22:24 by Lily Wijzig reactieProfiel van LilyQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 21:25 schreef Shadowlands het volgende:
Ohh shut up Lily!! Ik ben ziek en chagerijnig! En je gaat dus WEL mee, ik zei toch dat niemand daar bezwaar tegen zou hebben Maar ik wil wel waarschuwen, Lily niet teveel bier geven anders gaat ze nog konijnen na doen en babies in bomen zien (volgens mij heb ik nu ruzie )


Yep......

[Dit bericht is gewijzigd door Lily op 09-04-2002 22:25]


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 09-04-2002 22:27 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Forgive me my love Wij zijn toch èèn ? of is dat nu ook al afgelopen??

[Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 09-04-2002 22:28]


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-04-2002 22:34 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 21:14 schreef Paul het volgende:
Een goedkope camping is prima ... maar als dat betekend dat er 2 douches zijn en de wc muren met stront besmeerd zijn dan liever niet.

ow ik krijg dr al zin in


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lily
Usericon van Lily
Posted 09-04-2002 22:38 by Lily Wijzig reactieProfiel van LilyQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 22:27 schreef Shadowlands het volgende:
Forgive me my love Wij zijn toch èèn ? of is dat nu ook al afgelopen??


Je bent offtopic aan `t lullen!!! (hehehe!!! )


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen