|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
dat wou ik net niet zeggen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
great minds think alike bla...bla...bla... |
|
quote:.. butget is gering.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
als het goed is hebben we dr al 1, maar als die niet dor kan gaan mail ik je. bla...bla...bla... |
|
Ik heb er zelfs gratis op een camping gestaan, maar dat was weer een extremiteit. Je kunt echt voor een euro of 5 per nacht ergens staan, alleen heb je dan weinig op de camping, hangt er vanaf wat je wilt. |
|
een geaffanceerde kamping met tennisbanen, zwembaden ect. zijn erg prijzig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
lees ff aan paar pag. terug. We hebben plannen met een bungelo park voor een weekend voor 20 euro per persoon bla...bla...bla... |
|
Ah ok .. ik bood slechts mijn hulp aan. |
|
'dat weet ik en dat wordt zeer gewaardeerd bla...bla...bla... |
|
Graag gedaan! |
|
Je bent de eerst die ik mail als we vast dreigen te lopen. (bedenkt zich net dat ze nog dingen moet doen voor ZMfest en Sharteel moet mailen. Aan het werk dus) bla...bla...bla... |
|
Ik bel je vanmiddag wel even. En nu terug on topic. |
|
Zolang het maar geen tentjes worden, anders zal er een scheerlijn-ontwijken-met-zat-hoofd wedstrijd gehouden moeten worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Echte campeerders doen het in een tent. |
|
ik vond dat idee met die huisjes denk ik toch beter |
|
quote:Plee op loopafstand is altijd handig ja. |
|
wij vrouwen hebben ook goede ideeën bla...bla...bla... |
|
Een goedkope camping is prima ... maar als dat betekend dat er 2 douches zijn en de wc muren met stront besmeerd zijn dan liever niet. |
|
Heej, er is een bos in de buurt hoor... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ohh shut up Lily!! Ik ben ziek en chagerijnig! En je gaat dus WEL mee, ik zei toch dat niemand daar bezwaar tegen zou hebben Maar ik wil wel waarschuwen, Lily niet teveel bier geven anders gaat ze nog konijnen na doen en babies in bomen zien (volgens mij heb ik nu ruzie ) SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Yep...... [Dit bericht is gewijzigd door Lily op 09-04-2002 22:25] |
|
Forgive me my love Wij zijn toch èèn ? of is dat nu ook al afgelopen?? [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 09-04-2002 22:28] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: ow ik krijg dr al zin in Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Je bent offtopic aan `t lullen!!! (hehehe!!! ) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |