IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : ZM Weekend - Wanneer Vorige pagina | Volgende pagina
Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 09-04-2002 22:40 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 22:38 schreef Lily het volgende:
Je bent offtopic aan `t lullen!!! (hehehe!!! )


trut Wacht maar tot ik je morgen weer zie, BE AFRAID!!

On-topic: Maakt me nix uit of het een camping of een huisje is, als het maar gezellig word


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 10-04-2002 10:42 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Lady Rose, ik mail je vandaag nog terug...

En het worden dus huisjes..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 10:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar in de Ardennen ga je heen?

De Ardennen zijn mooi, erg mooie natuur daar.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 10-04-2002 10:58 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

't Is een paar kilometer van Durbuy, het kleinste dorp in Europa..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm die naam ken ik, weet alleen niet meer waar het precies ligt, noem eens wat dorpjes daar in de buurt?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 10-04-2002 11:04 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be



Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-04-2002 11:09 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Ik heb de site bekeken, en ik ben verkocht!!!!! I can't wait


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In Barvaux, dicht bij Durbuy is een discotheek, waar ze (zover ik het kan herinneren, was tamelijk kachel) best geinige muziek draaide.

Verder is Barvaux een bejaarde dorp ..


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-04-2002 11:15 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Bejaarde Dorp of niet, ik vermaak me altijd wel, als er maar is


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan moeten jullei naar Achouffe gaan, dat is daar ook aardig dichtbij, daar zit de brouwerij van Le Chouffe, erg tof !


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-04-2002 11:21 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 11:19 schreef Jenje het volgende:
Dan moeten jullei naar Achouffe gaan, dat is daar ook aardig dichtbij, daar zit de brouwerij van Le Chouffe, erg tof !


Jullie? Wie zijn jullie? Ik en Lily?


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee , de mensen die meegaan.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-04-2002 11:23 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik ga niet. Ik kan niet "verplicht" sociaal doen.


Dead things grow from deep inside...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 10-04-2002 11:24 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 10-04-2002 11:26]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-04-2002 11:28 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 11:23 schreef SheRa het volgende:
Ik ga niet. Ik kan niet "verplicht" sociaal doen.


Awwww ga je niet mee? Leek m ewel leuk om jou te ontmoeten


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-04-2002 21:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 11:28 schreef Shadowlands het volgende:
Awwww ga je niet mee? Leek m ewel leuk om jou te ontmoeten
En mij dan...?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 11-04-2002 9:16 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 21:27 schreef Greycloak het volgende:
En mij dan...?


Ja, ja jou wil ik ook wel ontmoeten


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 11-04-2002 10:25 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 10 april 2002 21:27 schreef Greycloak het volgende:
En mij dan...?


Ik wil jouw streekjenever wel ontmoeten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-04-2002 18:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2002 10:25 schreef Sharteel het volgende:
Ik wil jouw streekjenever wel ontmoeten..
-offtopic-
Pas op je feestje...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 15-04-2002 19:51 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 11:28 schreef Shadowlands het volgende:
Awwww ga je niet mee? Leek m ewel leuk om jou te ontmoeten


Wow... *verbaasd smilie*

We ontmoeten elkaar toch den 27e op het ZM fest, mag ik hopen?

Maareh, ik ben heel saai hoor, en verlegen, en heel erg slecht in sociaal gedoe zoals ik al zei.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-04-2002 19:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En ze is heeeeel lief, maar dat terzijde.


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 23-05-2002 13:10 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Menschen...hoe zit het eigelijk hiermee?? Gaat dit nog door? Ik moet namelijk wel op tijd vrij vragen...


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-05-2002 13:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik stel voor 1 november 2021 , heeft iedereen de tijd om te sparen en voor te bereiden


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 23-05-2002 13:26 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 13:22 schreef Valorian666 het volgende:
Ik stel voor 1 november 2021 , heeft iedereen de tijd om te sparen en voor te bereiden


Matelkapje als je niets te zeggen hebt hou dan je mond !


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-05-2002 14:22 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 10:42 schreef Sharteel het volgende:
Lady Rose, ik mail je vandaag nog terug...

En het worden dus huisjes..


Nog steeds geen mail gehad


bla...bla...bla...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen