IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : met wie voel je je verwant Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 01-03-2002 0:06 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

(reactie op LM)

omdat mensen nog altijd te stom zijn om te zien dat er tussen mannen en vrouwen geen verschil hoeft zijn binnen een vriendschap.

Waarom willen die domme idioten nou niet snappen dat een vriendschap tussen man en vrouw helemaal nix met sex te maken heeft

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 01-03-2002 0:06]


bla...bla...bla...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 01-03-2002 0:07 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

*zucht* inderdaad ja. anyway ik knok ermee (misschien mail ik je nog wel, okay?)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-03-2002 0:08]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-03-2002 0:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ja dat vat ik dus ook niet.

ik loop op de studentenvereniging ook wel eens met mn arm om een huisgenote heen enzo en geef mn vriendinnen een zoen als ze naar huis gaan.

Ik bedoel, da's toch niet slecht ofzo. Kom op zeg, neem een leven als je daar allerlei gedachtes bij krijgt.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 01-03-2002 0:11 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

(weer als reactie op LM) (ik moet toch vaker quoten)

ja das goed. Ik ben nu toch te kwaad (zie one night stand topic) om te reageren

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 01-03-2002 0:12]


bla...bla...bla...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 01-03-2002 0:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2002 0:10 schreef Bintmeister het volgende:
ja dat vat ik dus ook niet.

ik loop op de studentenvereniging ook wel eens met mn arm om een huisgenote heen enzo en geef mn vriendinnen een zoen als ze naar huis gaan.

Ik bedoel, da's toch niet slecht ofzo. Kom op zeg, neem een leven als je daar allerlei gedachtes bij krijgt.


De meeste van me vrienden zijn man. Soms slaap ik in 1 bed met ze.... nix aan de hand. In mijn vriendengroep zien we geen verschil tussen mannen en vrouwen. Pas zodra de hormomen lastig worden valt het ons op


bla...bla...bla...


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 01-03-2002 0:54 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

ik vind het ook achterlijk dat als je met iemand van de andere sexe goed bevriend bent dat er dan meteen vanuit word gegaan dat dat ook inhoud dat je sex met elkaar hebt ofzo. ik heb zelf goeie vrienden door de 2 sexe heen en soms komt het inderdaad dat ik de helft van me bed ook af sta voor een vriendin.

Klotuh vooroordelen ook altijd


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-03-2002 2:34 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

WHAHHHHHHAAAA!

dwaallicht, jij krijgt een biertje van me.


WHAAHAHHAA



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-03-2002 2:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

on to pik

pap+mam, broertjes, broer, vrienden!

Dat zijn degene voorwie ik zou vechten met een vol hart.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2002 4:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Verwantschap; het doet mij denken aan twee mensen met hetzelfde sterrenbeeld als ik.

Mensen met een kunstzinnige passie gecombineerd met een bepaalde mate van inzichtelijk vermogen.

Mensen met verstand van humor/ prettig gestoord.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2002 9:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm, ach wie mijn echte soul mate is dat weten we allemaal ondertussen. Maar ik wil mijn moeder even hierin niet vergeten. Wij zijn niet dezelfde personen of hebben de zelfde persoonlijkheid, maar we weten precies wat we bedoelen, zonder woorden. Wij dromen ook af en toe de zelfde dromen. I love my mom


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-03-2002 11:08 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik voel mij verwant met een orgasme

-Eerst ben ik druk
-Dan ontplof ik
-En dan voel ik mij heerlijk ontspannen

Maar nu ff normaal,

Ik voel mij met niemand verwant. Ik heb geen voorbeeld nodig om mij zelf te kunnen zijn. Ik vergelijk mij zelf niet met anderen, want dan zou ik mij zelf onbewust als minder beschouwen.


Wiegen Meister !


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 01-03-2002 11:16 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 1 maart 2002 11:08 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik voel mij met niemand verwant. Ik heb geen voorbeeld nodig om mij zelf te kunnen zijn. Ik vergelijk mij zelf niet met anderen, want dan zou ik mij zelf onbewust als minder beschouwen.

verwant voelen kan voortkomen uit vergelijken maar dat wordt niet bedoeld .
ook verwant schap en je daardoor minder voelen wordt hier niet bedoeld .
er wordt een verwantschap bedoeld spiritueel . iets dat je ervaart en dat voorbij het rationele denken gaat .
verwantschap en je minder voelen zie ik geen relatie tussen .



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-03-2002 11:18 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Zo had ik het nog niet bekeken.

Ik zal er eens over na denken


Wiegen Meister !


Jade
Usericon van Jade
Posted 01-03-2002 11:18 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Vinay wil best antwoord geven op zijn eigen vraag....


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 01-03-2002 11:21 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Op dit forum.. Ons Vuurvosje (Firefox).. We denken over veel dingen hetzelfde is me al opgevallen en kijken op dezelfde manier tegen het leven aan...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-03-2002 21:03 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik voel me met mezelf verwant... vroeger kon ik mensen heel erg verafgoden; zoals mijn peettante (die dood is gereden toen ik nog nét geen 6 jaar was), mijn oom die ik altijd heel erg geweldig vond, terwijl hij helemaal niet zo geweldig was... en last but not least, ik vond Janis Joplin het EINDE... maar wist ik veel dat die het van drank en drugs moest hebben!

Dat was een koude douche toen ik haar biografie las... zo ben ik erachter gekomen dat je het beste gewoon jezelf kunt zijn en je vooral niets van anderen aan moet trekken en al helemaal geen voorbeelden moet nemen van andere mensen, gewoon omdat dat vaak toch heel "untrue" is (om een nieuwerwets woord te gebruiken).


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 01-03-2002 21:25 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 1 maart 2002 21:03 schreef Sarjenka het volgende:
Ik voel me met mezelf verwant... vroeger kon ik mensen heel erg verafgoden; zoals mijn peettante (die dood is gereden toen ik nog nét geen 6 jaar was), mijn oom die ik altijd heel erg geweldig vond, terwijl hij helemaal niet zo geweldig was... en last but not least, ik vond Janis Joplin het EINDE... maar wist ik veel dat die het van drank en drugs moest hebben!

Dat was een koude douche toen ik haar biografie las... zo ben ik erachter gekomen dat je het beste gewoon jezelf kunt zijn en je vooral niets van anderen aan moet trekken en al helemaal geen voorbeelden moet nemen van andere mensen, gewoon omdat dat vaak toch heel "untrue" is (om een nieuwerwets woord te gebruiken).

dit bedoelde ik niet ;zie reactie op Shadow.
ik bedoelde dat je al oprecht en je ware zelf bent en dan echte verwantschap ervaart .
dit is ver voorbij de true blackmetal discussie ,die gelukkig niet meer gevoerd wordt

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 01-03-2002 21:30]



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-03-2002 21:31 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 1 maart 2002 21:25 schreef Vinay het volgende:
dit bedoelde ik niet ;zie reactie op Shadow.
ik bedoelde dat je al oprecht en je ware zelf bent en dan echte verwantschap ervaart .
dit is ver voorbij de true blackmetal discussie ,die gelukkig niet meer gevoerd wordt


oww... nou ja, ik heb verder geen reacties van anderen gelezen maar wat ik schreef, bedoelde IK wel


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 01-03-2002 21:33 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Bob Ross


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-03-2002 22:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ben slechts echt close met drie mensen op de wereld. mijn vriendin, min moeder en mijn broer (mijn vader is overleden,daar was ik ook erg close mee). dit zijn de mensen die mij echt kennen en vice versa.het zijn er wel erg weing maar het is niet anders.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-03-2002 22:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 23:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik voel me verwant met Jezus.


dat gevoel is waarschijnlijk niet wederzijds


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-03-2002 23:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jezus voelt zich ook verwant met mij. Ik voel het. Ik WEET het.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 02-03-2002 0:49 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ben jij een reincarnatie van Jezus misschien?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-03-2002 1:35 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 28 februari 2002 23:29 schreef Trotz het volgende:
MUHAHAHAHAHAHAHAAAAHAA

Ik voel me erg verwant met mezelf.


Idemdito.


the only pleasure is pain


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-03-2002 2:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2002 23:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Jezus voelt zich ook verwant met mij. Ik voel het. Ik WEET het.


Dwaallicht is....

DE NIEUWE MESSIAS

*******************************************
Ik voel mezelf verwant met,

1. Harm (omdat ie gewoon heerscht en 1 van m'n allerbeste maten is).
1. Roy (slimste, meest intelligente kerel die ken, kunt echt geweldige gesprekken met hem voeren, maar ook gewoon gezellig gaan zuipen!)
1. Tuur (omdat ik hem al m'n hele leven ken en dat heerscht.)
1. Mams (nou ja, spreekt voor zich denk ik!)

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 02-03-2002 2:33]


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen