|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
*zucht* inderdaad ja. anyway ik knok ermee (misschien mail ik je nog wel, okay?) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-03-2002 0:08] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ja dat vat ik dus ook niet. ik loop op de studentenvereniging ook wel eens met mn arm om een huisgenote heen enzo en geef mn vriendinnen een zoen als ze naar huis gaan. Ik bedoel, da's toch niet slecht ofzo. Kom op zeg, neem een leven als je daar allerlei gedachtes bij krijgt. |
|
(weer als reactie op LM) (ik moet toch vaker quoten) ja das goed. Ik ben nu toch te kwaad (zie one night stand topic) om te reageren [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 01-03-2002 0:12] bla...bla...bla... |
|
quote: De meeste van me vrienden zijn man. Soms slaap ik in 1 bed met ze.... nix aan de hand. In mijn vriendengroep zien we geen verschil tussen mannen en vrouwen. Pas zodra de hormomen lastig worden valt het ons op bla...bla...bla... |
|
ik vind het ook achterlijk dat als je met iemand van de andere sexe goed bevriend bent dat er dan meteen vanuit word gegaan dat dat ook inhoud dat je sex met elkaar hebt ofzo. ik heb zelf goeie vrienden door de 2 sexe heen en soms komt het inderdaad dat ik de helft van me bed ook af sta voor een vriendin. Klotuh vooroordelen ook altijd "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
WHAHHHHHHAAAA! dwaallicht, jij krijgt een biertje van me. WHAAHAHHAA Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
on to pik pap+mam, broertjes, broer, vrienden! Dat zijn degene voorwie ik zou vechten met een vol hart. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Verwantschap; het doet mij denken aan twee mensen met hetzelfde sterrenbeeld als ik. Mensen met een kunstzinnige passie gecombineerd met een bepaalde mate van inzichtelijk vermogen. Mensen met verstand van humor/ prettig gestoord. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmm, ach wie mijn echte soul mate is dat weten we allemaal ondertussen. Maar ik wil mijn moeder even hierin niet vergeten. Wij zijn niet dezelfde personen of hebben de zelfde persoonlijkheid, maar we weten precies wat we bedoelen, zonder woorden. Wij dromen ook af en toe de zelfde dromen. I love my mom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik voel mij verwant met een orgasme -Eerst ben ik druk -Dan ontplof ik -En dan voel ik mij heerlijk ontspannen Maar nu ff normaal, Ik voel mij met niemand verwant. Ik heb geen voorbeeld nodig om mij zelf te kunnen zijn. Ik vergelijk mij zelf niet met anderen, want dan zou ik mij zelf onbewust als minder beschouwen. Wiegen Meister ! |
|
quote: verwant voelen kan voortkomen uit vergelijken maar dat wordt niet bedoeld . ook verwant schap en je daardoor minder voelen wordt hier niet bedoeld . er wordt een verwantschap bedoeld spiritueel . iets dat je ervaart en dat voorbij het rationele denken gaat . verwantschap en je minder voelen zie ik geen relatie tussen . |
|
Zo had ik het nog niet bekeken. Ik zal er eens over na denken Wiegen Meister ! |
|
Vinay wil best antwoord geven op zijn eigen vraag.... |
|
Op dit forum.. Ons Vuurvosje (Firefox).. We denken over veel dingen hetzelfde is me al opgevallen en kijken op dezelfde manier tegen het leven aan... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik voel me met mezelf verwant... vroeger kon ik mensen heel erg verafgoden; zoals mijn peettante (die dood is gereden toen ik nog nét geen 6 jaar was), mijn oom die ik altijd heel erg geweldig vond, terwijl hij helemaal niet zo geweldig was... en last but not least, ik vond Janis Joplin het EINDE... maar wist ik veel dat die het van drank en drugs moest hebben! Dat was een koude douche toen ik haar biografie las... zo ben ik erachter gekomen dat je het beste gewoon jezelf kunt zijn en je vooral niets van anderen aan moet trekken en al helemaal geen voorbeelden moet nemen van andere mensen, gewoon omdat dat vaak toch heel "untrue" is (om een nieuwerwets woord te gebruiken). If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: dit bedoelde ik niet ;zie reactie op Shadow. ik bedoelde dat je al oprecht en je ware zelf bent en dan echte verwantschap ervaart . dit is ver voorbij de true blackmetal discussie ,die gelukkig niet meer gevoerd wordt [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 01-03-2002 21:30] |
|
quote: oww... nou ja, ik heb verder geen reacties van anderen gelezen maar wat ik schreef, bedoelde IK wel If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Bob Ross |
|
ik ben slechts echt close met drie mensen op de wereld. mijn vriendin, min moeder en mijn broer (mijn vader is overleden,daar was ik ook erg close mee). dit zijn de mensen die mij echt kennen en vice versa.het zijn er wel erg weing maar het is niet anders. |
|
quote: dat gevoel is waarschijnlijk niet wederzijds |
|
Jezus voelt zich ook verwant met mij. Ik voel het. Ik WEET het. |
|
Ben jij een reincarnatie van Jezus misschien? |
|
quote: Idemdito. the only pleasure is pain |
|
quote: Dwaallicht is.... DE NIEUWE MESSIAS ******************************************* Ik voel mezelf verwant met, 1. Harm (omdat ie gewoon heerscht en 1 van m'n allerbeste maten is). 1. Roy (slimste, meest intelligente kerel die ken, kunt echt geweldige gesprekken met hem voeren, maar ook gewoon gezellig gaan zuipen!) 1. Tuur (omdat ik hem al m'n hele leven ken en dat heerscht.) 1. Mams (nou ja, spreekt voor zich denk ik!) [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 02-03-2002 2:33] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |