|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben ik nou de enige die mijn mams niet geweldig vind bla...bla...bla... |
|
Ik voel me verwant met S A T A N en shiet iedereen hier af. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Dan ga ik lekker 112 bellen!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik voel me verwant met NuclearBastard omdat ie zoveel van Blackmetal afweet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik voel mij verwant met m'n beste vriendin omdat we zo veel op elkaar lijken, en tegelijkertijd precies elkaars tegenpolen zijn. Maken dezelfde dingen mee, hebben dzelfde problemen enz. Echt fijn om dan iemand te hebben die datzelfde vindt en je elkaar kan helpen. Helaas is m'n beste vriendin de enige waarmee ik een echte band heb, en met wie ik het overal over kan hebben. O ja, op dt forum geloof ik dat SQT en ik wel op elkaar lijken in levenservaringen(vreemd woord hiervoor trouwens, ik begin pas net te leven). Enne, SQT ik mail je morgen weer MuayThaigerrr!! |
|
ik ben niet verwand met iemand anders, maar dit wil zeker niet zeggen dat ik niemand graag zie.Ik heb een schat van een vriendin en wij weten alles van elkaar, maar of je daardoor echt verwand zijt met elkaar weet ik nog zo niet. Wat is nu eigenlijk een definitie van "verwand"?? As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Ik voel me verwant met weinigen hier. Ziek word ik er van. Wat stelt metal nog voor? Niet veel iig als je de boel goed bekijkt. Ach, aan degenen die het wel menen, gracias, we'll meet sometime! Waar dan ook... |
|
Ik voel me verwant met Paul...uitleg waarschijnlijk niet nodig ...mijn beste vriendinnetje Amy Mijn vrienden Marty en Ultima en uiteraard mijn mama Deze mensen zijn er altijd voor mij I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
me zus,pa & beste vriend, zijn gelijk ook 3 de enige personen die me echt helemaal snappen My madness, my sadness |
|
Ik voel me verwant met Piet Paulusma sebinsagoil |
|
Ik vertrouw alleen mezelf en ik en moi... en ik voel me verwant met... me pc Godverdommen.. |
|
moet gezellig zijn dan... MuayThaigerrr!! |
|
ik voel me verwant met Ursul de Geer [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 03-03-2002 19:30] No meat is sweater |
|
ik heb een intens goede relatie met mijn rechterhand. nee ff serieus ik ben nog niet zo lang op ut forum, dus met iemand op ZM nog niet heel erg. maar dat komt nog wel (toch?) |
|
Ik voel met verwant met mn broer, hij en ik denk vaak hetzelfde over dingen, hebben min of meer dezelfde smaak, ik waardeer zijn muzieksmaak, en luister ernaar (veel punk) en hij waardeert de mijne en luistert naar veel van mijn cds. Verder zo ongeveer dezelfde interesses, en zo nog wel meer waarin ik behoorlijk met hem overeenkom. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
wie is er verwandt met mij??? As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Met Helmet en m'n zoon En L.M. en L.R. ( de beste vrienden ever) [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 09-09-2002 15:03] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Bepaalde tekenfilmfiguren. |
|
quote: nee mijn mama heerscht ook |
|
Ik zelf ben erg verwant met Bint, want wij hebben dezelfde mening en onze vriendschap klikt gewoon super. he bintie? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik voel me verwant met alles en iedereen. ik voel me alleen niet verwant met angst en onwetendheid. dus.... why would you listen to me? |
|
quote: Rot nu maar weer op, met je anti metal. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik voel me verwant met mijn moeder, broer en vriendin. |
|
quote: Zeg laat anti metal 'ns met rust! Lazer jij op met je grappen, nu weten we het wel [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 09-09-2002 15:02] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |