|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ON TOPIC!! |
|
Sorry Asherah ik zou hier zoooooo graag op willen reageren... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Het woord 'sarcasme' komt in jouw woordenboek niet voor geloof ik Pandaatje Enne -- bah, weer een Libelle-topic.. WTF is er met ZM aan het gebeuren? Volop asskissing, libelle-gereutel en onzin.. Ik wil lekkere discussies godverdomme |
|
OK, ga je gang, maar niet hier... on topic alsjeblieft! |
|
Asskissing?...hoe kom je erbij?Geweldig topic juist... Maar als je wil duscusieren begin je toch een goed topic? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
met Lemmy en Biff Byford en mn bloedbroer Bjorn verder met alle mensen met een ziel voor echte Metal. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hmm..ik vergat mijn stiefvader *schaamt zich ontzettend* Ook al is hij niet meer stoffelijk aanwezig,de band blijft. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: I was speaking in general Verder offtopic gereutel doe ik wel in het daartoe bestemde topic.. Enne -- ik voel me aan niemand verwant.. Nou, hooguit aan Al Quida dan.. DOOD AAN DE AMERIKANEN |
|
quote: ga weg man |
|
quote: <offtopic> ik voel me ook verwant met Heosphoros..... ik denk alleen idd dat hij mijn naam verkeerd interpreteerd... shockeren is toch een gezonde hobby? Heosphoros ik ben niet anti metal hoor.... </offtopic> Ik vindt de vraagstelling overigens wel voor erg veel antwoorden vatbaar... zo voel ik me bijvoorbeeld ook verwant met dolfijnen en chimpansees.. why would you listen to me? |
|
quote: Sarcasme.. Oftewel -- ik voel me aan niemand verwant.. |
|
quote: aha, een "loner" dus |
|
quote: Mwah, ik vind 'je verwant voelen aan' nogal een sterk woord.. Tuurlijk zijn er mensen wiens wereldbeeld min of meer overeenkomt met dat van mij, maar daar voel ik me niet verwant aan.. En what's in a name: 'je verwant voelen aan' betekent al dat het een gevoel, dus momentopname betreft.. Doordat jij je op sommige vlakken in een ander herkent ervaar je een emotie, die je als 'je verwant voelen' zou kunnen aanduiden. Ik heb het dan liever over 'mezelf herkennen in anderen', wat dus een (korte) emotie is. En zoals (waarschijnlijk) ieder ander mens, ervaar ik die emotie wel eens ja.. --edit [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-09-2002 15:29] |
|
Ik zie niet in waarom ik me met iemand verwant zou moeten voelen..en ben daarom ook met niemand echt verwant...Ik heb wel vrienden enzo, maar een echt speciale band ofzo heb ik eigenlijk nog nooit echt met iemand gehad...Mensen kan je toch nooit 100% vertrouwen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: inderdaad, daarom heb ik ook maar enkele mensen genoemd. als het over herkennen gaat kan ik er wel meer opnoemen. |
|
quote: lol ik heb een pleurishekel aan mn moeder My madness, my sadness |
|
Och jee waar moet ik starten bij de mensen waarmee ik me niet verwant voel. Nu ja probeerseltje: 1. Mensen die het achterste van hun tong niet laten zien. Daar kan ik niet mee omgaan. Soms ook wel eens verlegen mensen als ik me de energie erin heb gestoken om ze op gemak te laten voelen en het wil niet lukken. 2. Doen wat je zegt, zeg wat je doet. Op andere manieren krijg je dus al meteen een probleem met mij. En dat kan om de kleinste rotdingen zijn. 3. Mensen die oordelen vellen zonder kennis van zaken en die dat bloedserieus bedoelen. 4. Mensen die een haast ziekelijke verhouding hebben met hun moeder of vader of beide. Een goede band is wat anders; maar ik ben er's tegengekomen. 5. Mensen waar ik niet over het parket mag lopen op m'n sokken of blote voeten. "Nee, hier moeten altijd pantoffels worden aangetrokken". Hun huis is ook altijd bacterie vrij. Dat is nog het ergste soort want ze bezitten vaak precies karaktertrekken 1-4. LOL Ondanks dat ik de naam misschien hier al opgebouwd heb zo'n spiritualist te zijn met m'n astrologie is het voor mij goed te doen om me verwant te voelen met mensen die er niet in geloven; zolang ze hun gigantische vooroordelen maar thuishouden. Dan zal ik ze ook verder niet lastigvallen met m'n gereuzel. Maar je voelt je wel op een heel ander niveau verwant; soms mis ik iets. Mensen met wie ik me wél verwant voel: Vriendinnen & vrienden; vaak om verschillende redenen maar elk voldoet wel niet aan één of twee puntjes die boven staan. Moet de pret althans niet drukken. Als ik overal me zin moest hebben bleef er géén één over waarmee ik om wil gaan. >>Me tightass, net alsof ik zo perfect ben<< M'n ouders omdat ze me m'n gang laten gaan met alles wat ik wil doen. Ik ben veel vrijheid gewend en schrik dan ook als ik bij iemand thuiskom die dat niet heeft. Voel me meteen niet op m'n gemak. D'r is wel omheen te werken; maar ik zal het ten alle koste vermijden om zo'n huis binnen te gaan. Cursisten, mede-astrologen, geinteresseerden; mijn favo rubriek verwantschap. Hier kan ik me dus helemaal uitleven. In deze mensen kan ik me helemaal vinden ook al zijn ze vaak ver in de 40. Maar dan mis ik weer die dingen die jongere mensen bezighouden. >>oh, oh zo in dubio<< Op dit forum; éénieder die openstaat voor wie ik ben. Maar écht verwant voel je je met mensen in cyberspace toch niet. Nu ja, behalve dan die waarmee ik meer klets [*waves to iedereen die zich aangesproken voelt*]. |
|
Ik voel me verwant met een kip die te lang in de oven heeft liggen sudderen. |
|
quote:Mij niet vertrouwen?? Ik sloa u Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik heb je altijd al een halve gare gevonden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik voel me een gemutileerde kip die te lang in de oven heeft liggen sudderen. |
|
Ik denk dat ik nog een partner-in-crime moet tegenkomen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Tot zover nog niemand tegengekomen waarmee ik me "verwant" voelde. We leven op hoop |
|
quote:Hier voel ik mij nou verwant aan... of in ieder geval is het voor mij erg herkenbaar . Of niet grote Snaack |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |