IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : met wie voel je je verwant Vorige pagina
Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 03-11-2002 16:49 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik voel me verwant met mn familie, ik ken ze dan ook al zooooooo lang en het zijn toch je verwanten he

en met Piet Veerman


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-11-2002 17:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 16:49 schreef Volthor Kahn het volgende:
ik voel me verwant met mn familie, ik ken ze dan ook al zooooooo lang en het zijn toch je verwanten he

en met Piet Veerman

Jullie hebben ook wel een beetje dezelfde lichaamsbouw.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 03-11-2002 18:20 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Met mijn soulm8.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 03-11-2002 22:42 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 17:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Jullie hebben ook wel een beetje dezelfde lichaamsbouw.


ja, en ook nog een baard


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-11-2002 9:11 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Met niemand...

Ik dacht er ooit 1 gevonden te hebben, maar dat viel uiteindelijk nogal tegen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 08-11-2002 12:19 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik voel me verwant met iemand die ik goed ken, ik weet ook vaak wat hij wilt gaan zeggen voordat die iets zegt, we hebben de zelfde smaak en iedeen... raar nooit gedacht dat ik die zou vinden


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-11-2002 13:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik mn ex

nu dus niet meer, ben leuk ingeruild voor een vriend vamme die schijnbaar leuker was. daar gaat 14 maanden vertrouwen...

en natuurlijk voice of thunder he

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-11-2002 13:41]


Je moeder.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 08-11-2002 14:15 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 13:41 schreef karnivoor het volgende:
ik mn ex

nu dus niet meer, ben leuk ingeruild voor een vriend vamme die schijnbaar leuker was. daar gaat 14 maanden vertrouwen...

en natuurlijk voice of thunder he

*woesss* jah idd kwas je helemaal der vergeten bij te te zetten


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-11-2002 14:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



hehe


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-11-2002 17:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

met mijn wanten


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-11-2002 18:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

met ultiem blasfmistische trollen die in het donker rondlopen onder het dichtbebladerde woud.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen