|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm Snaack klinkt eigenlijk als een grote lul (als in: penis). (sorry, moest ik even kwijt) Dus in dat geval voel ik mij ook verwant met Snaack, aangezien veel mensen mij een grote lul vinden. (of had je verwacht dat ik iets anders suggereerde? ) Ha.. ha.. ha. |
|
quote: Dus veel mensen vinden jou, letterlijk, een grote lul?? Stik je dan niet tijdens de 'safe sex' Best vaag, en daar voel ik me weer verwant aan Ik voel zoveel liefde op dit forum |
|
met hem |
|
Het meest verwant voel ik mij met de Rokers in mijn omgeving, vooral als ik ergens ben waar niet gerookt mag worden voel de pijn Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
een hele goede vriend van mij. Wij denken vaak hetzelfde en we hoeven elkaar alleen maar aan te kijken om te weten wat we bedoelen. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
rokers pff dat stelletje meelopers buiten .... Ik voel me verwant met mijn vikingbroeders hehe |
|
Met mijn vrienden |
|
Ik voel me verwant met god. Ik weet dat ie niet bestaat, maar de omschrijving van de macht die gelovigen hem geven, die past wel bij me. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
We zijn allen verwant door onze menselijkheid, jammer genoeg... Tum podem extulit horridulum... |
|
Charles Baudelaire Eric Draven Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hmmm... ik wil me nu ook wel es verwant voelen met iemand... mislyd misschien |
|
quote:Foto's! |
|
quote: jah en dat stelletje mietjes maar zeiken dat ze misschien ziek worden van onze rook, jammerrrrrrr niet mijn probleem, ga je maar ergens anders staan Je moeder. |
|
quote: Idd Niks aan te doen, we zullen er ons bij moeten neerleggen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik denk het ook ja |
|
BELI!!!!!!!! (Beli is een gezellige dronkaard bij tijd en wijlen ) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Omdat jullie alle2 van Hennka houden zeker |
|
Zo is het misschien wel begonnen ooit... |
|
met ZM |
|
Ik voel met met niemand echt verwant, ik haat dat woord ook, blé! |
|
Met dat sentiment kan ik mij wel enigszins verwant voelen. |
|
Verwant met sentiment? Klinkt ongezond... |
|
quote: Ahh, het verlangen om een keer in je ééntje alle laatste posts gemaakt te hebben klinkt ook wel bekend.... |
|
Ik voel me verwant met m'n moeder. We denken 't zelfde over een heleboel dingen, maar ook karaktertrekjes enzo. Echt fijn om zo'n band met 'r te hebben, iemand die je altijd begrijpt. *etiket* |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |