|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze keer zijn we erbij . Ik merk wel wanneer ik kan reserveren |
|
Corpsefucking art is bevestigd |
|
Die naam vind ik niet kunnen hoor. je doet het erom he. Fuck the world and fuck you |
|
hahaha, nee echt niet. Anyway, toffe line-up al zeg ik het zelf, nog een headliner erbij en 2 kleine bandjes en het is weer klaar Wanneer er nog bands zijn die tegen onkostenvergoeding de dag willen openen kan je even een link sturen naar arnoud.123@live.nl wie weet open jij dan met je band deze 3e editie |
|
Hmmzz, dan zou ik voor een Warmaster of Fondlecorpse gaan. ken je Fondlecorpse??? Fuck the world and fuck you |
|
nooit gehoord, kzal t is luisteren |
|
www.fondlecorpse.nl nieuwste minicd, blood and popcorn is uit via razorback records... Fuck the world and fuck you |
|
quote: http://www.myspace.com/carnivorediprosopus Klinkt goed! |
|
Corpsefucking art zal ook veel nieuw spul gaan spelen. Carnivore Diprosopus is een ware slam machine, je moet die liveclip is zien op hun myspace |
|
vervloekt, Corpsefucking Art! Dat wordt weer veel haar in het bier omdat ondergetekende weer gaat headbangen vanachter de bar! Pantalaimon. [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 18-05-2008 21:40] How can I know so many never really knowing anyone? |
|
|
|
kiek an... het wordt potverdikkie nog gezellig ook zin an! Your mother ate my dog! |
|
Even rustig helaas op het moment, de beoogde headliner is op het laatste moment afgeketst jammer genoeg. Ik hoop binnenkort de laatste bands bekend te maken |
|
Welke headliner had je op het oog dan, of mogen wij dat niet weten? |
|
Lijkt me nu niet meer nodig om te posten. Deze week nieuwe namen mensen |
|
SANATORIUM is bevestigd en zullen hun nieuwe plaat voor het eerst dan komen promoten. Hoe vet |
|
duidelijk niet dus hehe |
|
quote: duidelijk WEL dus Your mother ate my dog! |
|
godver, ben echt blij dat zij erbij zijn, Sanatorium is echt te gek. |
|
De prijzen zijn bekend. vvk. 12 euro ( Boudisque Utrecht of via de mail reserveren arnoud.123@live.nl) deur: 15 euro De vvk in Boudisque zal vanaf 1 juli starten Er worden nog 2 bands bekend gemaakt |
|
De laatste 2 bands zijn bekend. - Cote d'Aver - Putrid Inbred |
|
Putrid Inbred, nice. |
|
Altijd weer een vette Belgische band in de line-up |
|
Carnivore Diprosopus is gecancelled, we zijn druk bezig met een waardige vervanger |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |