|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
lijstjes zijn gay. Fuck the world and fuck you |
|
hehe ok, waarom eigenlijk? vind t wel leuk om van tevoren te weten wie er van hier allemaal zijn. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 07-09-2008 15:46] Your mother ate my dog! |
|
Wist niet dat Despondency weer komt, niet op gerekend. |
|
sjah... ik heb me er zonder het je te vertellen stiekum ook mee bemoeit met de organisatie Your mother ate my dog! |
|
Tot aankomende zaterdag is het nog mogelijk kaarten te reserveren, om ervoor te zorgen dat er aan de deur ook nog voldoende kaarten te krijgen zijn. |
|
jeuj, bijna, en heel veel zin in |
|
quote: ah nee man, kutfestival! Your mother ate my dog! |
|
gelukkig, hoef ik ook niet tegen je kutkop aan te kijken. |
|
ik vindt jouw ook wel lief hoor ^^ maar nu ik dit weet... kom ik JUIST!! en blijf ik de hele tijd om je heen hangen KIJKEN zul je! Your mother ate my dog! |
|
Heb d'r zin in! |
|
das mooi, er zal ook een grote metalmarket zijn, dusch.... neem je geld mee. hehe |
|
kheb op mijn school ook ff een lading flyers gedumpt... :D komt helemaal goed met die opkomst Your mother ate my dog! |
|
Daar heb ik ook alle vertrouwen in, thnx man voor je flyertwerk. Ik hoop weer op ongeveer 300 man dan is het supergeslaagd voor mij. Volgend jaar voor de 750. |
|
ow beter! maar hoop alleen wel dat t op den duur niet een TE grootschalig feestje wordt...(niet dat er op gegeven moment echt verhuisd moet worden en dat er 1500man staat ofzow..) gewoon lekker underground en klein [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 20-09-2008 12:22] Your mother ate my dog! |
|
Het zal Chipolata nooit uitgaan om naar een andere zaal te gaan. Echter wil ik er ieder jaar een outdoor fest van gaan maken plus later een indoor editie. We zullen zien. Zin in volgende week |
|
Ja zin in! |
|
quote: oftewel... arnoud is weer goed bezig Your mother ate my dog! |
|
Hehe thnx, groter dan Chipolata gaat me toch niet lukken maar volgende zomer ga ik alles op alles zetten om een vette outdoor op te zetten, er zijn al bands bekend en die zal ik je zaterdag melden, je gaat iig gek worden. hehe |
|
Wanneer moet dat dan gaan plaatsvinden? |
|
tussen neurotic en deathfeast of net na deathfeast. |
|
hey arnoud, ga je trouwens nog bewegwijzeringsbordjes (leuk woord voor scrabble) maken? voor als je vanaf het station komt is hettoch wel erg handig Your mother ate my dog! |
|
quote: Ah, in de drukke periode dus Maargoed, we wachten wel af. |
|
Gisteren is bij mij het trieste nieuws binnengekomen dat Human Mincer het niet gaat redden om af te reizen naar Nederland helaas. Maar........... Er is een vervanger en niet de minste. SINISTER zal exclusief deze editie afsluiten en zal gelijk nieuwe shit spelen. Mis dit dus niet. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |