|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
haha ik boek nog s een bandje zeg.... Anyway, het houd wel t topic omhoog. |
|
Wat zit toch iedereen te zeiken over Begging For Incest. Heb je dat nieuwe shirt van Sanatorium al gezien? Fetus Rape! Anyway, gisteren wat muziekjes op de diverse myspacepagina's geluisterd en dat gaat een bruut middag/avondje worden! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-08-2008 13:59] |
|
Die naam is geniaal gekozen, dat blijkt wel weer |
|
quote: Wat vind je van Darkall Slaves? Ben daar echt helemaal gek van op het moment. Neem de moeite mensen om deze even te luisteren www.myspace.com/darkallslaves |
|
quote: Halve minuut geluisterd. Al 825763453458 keer vaker gehoord. spelfout weggehaald... |
|
Dat kan niet eens. ik vind het ook nietzo heel veel. Dat CORPSEFUCKING ART is dan wel weer heersend ziek spul. Fuck the world and fuck you |
|
en meteen al een oordeel na een halve minuut die shit geluisterd te hebben, knap. kan zien dat je voor zm werkt. Fuck the world and fuck you |
|
Je neemt de woorden uit m'n mond, kortzichtige aap, heb ballen om de volledige 5 minuten te horen, word jij ff heel erg op het verkeerde been gezet. ff serieus, die slampart aan het einde is van ongekende kwaliteit, maar ja dat vind ik |
|
quote: Tja, luister die gasten al jaren en volg ze ook redelijk maar optreden ho maar, dus bij deze. |
|
quote: Scherp opgemerkt mijn waarde, helaas voor jou ben ik daar vorig jaar december al mee gestopt spelfout weggehaald... |
|
quote:verstandige beslissing. Fuck the world and fuck you |
|
Wederom zijn de flyers weer een aantal dagen uitgesteld nu door een probleem bij de drukker. Nog even en ze zijn al niet meer nodig..... Voor de mensen die hadden gemaild: het gaat nog een paar daagjes langer duren voor je ze in de bus hebt. |
|
signature |
|
De tering!!! ik heb er zin annnnnnnnnn [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 26-08-2008 0:33] Your mother ate my dog! |
|
nope, maar de volgende editie wel, is een Engelse band en zullen samen met Ingested en .......... uit Engeland overkomen. Zodra alles vaststaat word het bekend gemaakt wat ik ga doen volgend jaar. |
|
quote: Klinkt lekker bruut ja |
|
Arnoud ken je Moker trouwens? Neigt misschien wat meer naar deathcore, maar het slamt zeker! www.myspace.com/mokermetal |
|
hehe dat was de allereerste band die vorig jaar november Houten Deathfest opende, superaardige gasten. |
|
uiteindelijk is ook de nieuwe website online, gelukkig, door vele tegenslagen in de voorbereiding heeft het langer moeten duren dan normaal bij Houten Deathfest. Reserveren is nog een tijdje mogelijk, dus wacht niet langer en stuur een mailtje met je naam en het aantal kaarten naar arnoud.123@live.nl www.houtendeathfest.com of laat een reactie achter op www.myspace.com/houtendeathfest |
|
goed bezig dude! Fuck the world and fuck you |
|
thnx, kaarten gaan als een gek, denk dat we deze editie uitverkopen. |
|
Is hier om de hoek, dus zeker aanwezig! |
|
Ook het Duitse Revenge zal er net als vorige editie weer zijn met hun uitgebreide assortiment brutal deathmetal platen en shirts. De metalmarket zal nu bestaan uit 1 distro, 2 labels en nog s alle bands. |
|
3 weken nog!!!!! Lijstje? ben benieuwd |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |