|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah ook vet! |
|
Ik ben zooo blij dat ik zo'n vette vervanger in de laatste week heb kunnen vinden. Sinister is altijd vet live. |
|
nog een paar uurtjes en dan wordt het weer RAMMEN GEBLAZEN Your mother ate my dog! |
|
Alles is hier klaar om de bands te ontvangen, heb er fucking zin in |
|
tot vanmiddag dan maar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Was idd een erg gaaf feestje Alle bands waren vet, vooral Darkall Slaves en Begging For Incest! |
|
hoe was cote d'aver? signature |
|
Toen ik binnenkwam, heb ik nog ongeveer 5 minuten van ze gezien. Maar wat ik zag (en hoorde) beviel me wel! Zijn er al bands bekend voor de volgende editie? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-09-2008 21:03] |
|
jezus de tering!! wat was me dit toch weer effe een heerlijk middagje snoeien geblazen! hoop dat de volgende editie zich snel aan zal melden ben nu heftig bezig met het editten en knutselen van de filmpjes die ik gemaakt heb op HDF ... en zal hier dan ook een linkje naartoe plaatsen als ze af zijn [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 29-09-2008 14:11] Your mother ate my dog! |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |