|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
ik zou zeggen luister de bands is op myspace. Zelf vind ik het allemaal erg vette bands, vooral Darkall Slaves, Begging For Incest (nee niet weer een discussie over die naam hehe) en Provocation. |
|
nee hoor. ik zal er niet weer mee beginnen. zitten zeker wel gave bands tussen ja. Met zo'n line up zal der aardig wat volk komen ook, denk ik... Fuck the world and fuck you |
|
ik hoop het maar, er zijn veel andere feesten rondom die datum. Iig kom je een line-up als deze vrijwel nergens tegen dus we zullen zien. |
|
success iig man. was het iets dichter in de hood geweest was ik zeker komen buurten! Fuck the world and fuck you |
|
niks is ver weg in Nederland, als je van brute deathmetal houdt en je komt niet vanwege de afstand naar dit fest ben je een aap |
|
dan ben ik maar een aap. Fuck the world and fuck you |
|
hehehe Zijn hier nog mensen die graag een stapel flyers willen hebben om wat te helpen met de promotie? stuur dan ff je adres naar arnoud.123@live.nl dan stuur ik een postertje en flyers op |
|
Mail |
|
Top!! dank je wel, ze komen er aan. |
|
Argh, wat bijzonder naar, als true supporter van Houten Death Fest kan ik die avond niet! |
|
das jammer, ach volgend jaar komt er nog iets veel groters aan dus wacht maar af, komende HDF word er al iets bekend gemaakt |
|
Ah, dan vind ik het al wat minder sneu voor mezelf. "Volgend keer dan maar weer!" Ik ben benieuwd wat je weer weet te fixen. |
|
quote:ben benieuwd. Fuck the world and fuck you |
|
Als dit niet samen met Cilinder fest was was ik even komen moshen op Begging for Incest. Kunnen jullie die niet even ruilen met DrDoom ofzo? Wat meer metalverantwoord. BFI is net beatdown met goregrind, deathcore- ish dus. Past veel beter bij Enemy Ground op de bill! |
|
Drdoom heeft alleen nog net niet bij ons in de lokale kleuterspeel zaal gespeeld, leuke band maar te veel op eigen bodem. Verder weet ik niet waar jij vandaan haalt dat BFI deathcore speelt, ik houd niet van hokjes maar dit lijkt me vrij duidelijk. Mijn liefde voor brute slamming deathmetal moet zo ondertussen wel duidelijk zijn Verder vind ik BFI meer verantwoord op mijn fest dan op dat andere samen met Neuk. |
|
Misschien dat ik er ben omdat het zo dichtbij is en ik toch niets beters te doen heb Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd. |
|
quote: You've got mail, beetje reclame maken kan nooit kwaad. |
|
quote:daten ? Fuck the world and fuck you |
|
te gek, dank je wel Frans |
|
quote: Toch vind ik BFI anders dan al die andere namen. Laat die maar eens in je locale kleuterspeelzaal los gek! |
|
ach wat maakt het uit, ik vind het wel fijn om een band als BFI erbij te hebben. |
|
quote: Ach zolang er geen familie op die kleuterspeelzaal zit moet het kunnen toch |
|
Begging for incest mijn god.... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |