|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
oftewel, de nieuwe band van Tom Gabriel Fisher! Hier kun je naar een stuk muziek luisteren: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=380758931 Wat TGF zelf over de band te zeggen heeft op het Celtic frost messageboard is , wat mij betreft, hoopvol: Triptykon will sound as close to Celtic Frost as is humanly possible, and the album I am working on will feature all the material I envisioned for the successor to "Monotheist". I desire the album to be a darker, heavier, and slightly more experimental development of "Monotheist". "Cucifixus" is but one of many compositions to that end. Triptykon is not defined by just this one song, however, just like Celtic Frost was not defined by "Totengott" alone. Tom Gabriel Fischer, Zurich, Switzerland [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-05-2008 10:23] |
|
dus.... |
|
Vanavond even checken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
lange intro, bah. edit;oh. de into was de muziek [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 21-05-2008 10:41] Suck my piss |
|
Zozo, muzikaal hetzelfde, logo geript.. het zit wel diep bij de man. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Uit welke metalstory/privé/weekend heb je dat? Ik volg mercyful fate zo ongeveer vanaf 1984 maar hier heb ik werkelijk nog nmooit van gehoord. Heb je een link? quote: Idd!!! Zet dan niets op die myspace... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-05-2008 20:25] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gelezen in een interview met Hank Shermann toen hij Fate had verlaten en net Zoser Mez startte. Het zal eind jaren tachtig 1988/ 1989 zijn geweest, in een Nederlands geschreven magazine, kan Aardschok zijn. Volgens Hank had King het plan om onder zijn naam verder te gaan al maanden van te voren voorbereid. In ieder geval hadden ze ruzie over de muzikale koers, en wilde Hank de commerciele kant op. Ik ben er verder niet bij geweest, King is in ieder geval de enige die echt goed van de muziek kan leven volgens ook Hank in een interview met Force of Evil. Waardoor Mercyful Fate, waar schijnbaar niet zoveel mee verdient wordt nog steeds in rustte is |
|
King leeft alleen maar van de muziek omdat zijn soloavontuur gewoon velen malen populairder is, en waar de backcatalogue veel omvangrijker van is. Niet om een andere reden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zou Hank niet gewoon een beetje zuur zijn geweest? Ik heb iig ooit wel eens gelezen dat het met die andere muzikale koers wel meeviel. Hank had King nieuw materiaal laten horen, maar dat was helemaal niet bedoeld voor MF, maar juist voor een soloproject, misverstand dus. Ik denk niet dat het in de aardschok stond, anders had ik het toen wel gelezen. En idd is King Diamond veel winstgevender dan MF, hetgeen ik persoonlijk zeer betreur, ik had het liever andersom gezien, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sowieso al horns up voor de bandnaam, want Trypticon was wel de vetste Transformer ooit. Ik ga eens luisteren of het idd "as close as humanly possible" is tot CF. MC Hammer Smashed Face |
|
Een transformer... OMG... Imo dan meteen de minste naam waaronder dit heerschap werkt.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Off Topic, maar Tegenpartij, zijn er nog donkere boys in Maison Pretty Boy, of zijn die reeds bezeten? On Topic. Yep, een transformer. Het is maar waar je inspiratie van komt. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Mijn eega vind soundwave de vetste, ik heb er natuurlijk geen verstand van. Ja, helaas zijn alle donkere boys allen bezeten, ja. Ik heb hier echter nog wel een grote blonde Germaanse zwaargeschapen belhamel en een medium-grote zuidelijk aangelegen charmant snordragende type. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
en live gaan ze ook celtic frost nummers spelen, let maar op! |
|
En hellhammer nummers...eindelijk... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehehe, kan me nog herinneren dat hij heel blij werd van de royalties van de MF cover van Metallica, kon hij een hele vette auto van kopen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
de band: Reed St.Mark V.Santura Vanja Slay Tom Gabriel Fischer |
|
Reed St.Mark uit de fitnesszaal getrokken? Wel uitstekende drummer! Althans toen... |
|
weird dattie hier wel mee doet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, zal dan toch waarschijnlijk met Martin Ain te maken hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wat een nare man dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vergeet eng niet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Goed dat Reed St. Mark terug is, Mindfunk was toch maar een projekt en de auditie bij Raven leverde ook niets op. De broers vonden dat hij niet op hun heavy metal kon indrummen. De beste man op de juiste plaats. |
|
|
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3223369 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |