|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi |
|
Okay... spanX! K heb die site ff in m'n favorites gezet |
|
uhh.. doe eens niet! |
|
..uh... ik bedoelde Vinay |
|
Callenish Circle (Remi), Soulreaver (Petra), Detonation (Mike), Chaos Control (Bastiaan en Reinier), Wasted (Danny), Funkmonster (Virgil), Delphian (Coert), In Quest (Douglas), Pedostrians (Hanneke), Erwin Blatter (hmm site van m doet t ff niet ... http://www.erwinblatter.com ), Elleanor (Jan en Danny). Ook nog lesgegeven: Susan (Desensitised), Michiel (M90's) en nog een heel aantal mensen ... hollie: heb jij een camera ? [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 06-04-2004 16:26] |
|
Ik vind stevige kerels op podium wel mooi |
|
quote: Ik weet niet of je je die meneer van de lpf nog kan herrineren die een cameraman had geslagen en zijn camera had gemolt, die had gitaarles net voor mij. Toen die de 2e kamer in ging stopte die daar alleen mee. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Als ze gitaar kunnen spelen wel... Touché, pussycat! |
|
quote: Wij ben jij dan wel, wandelend lijk? De zoveelste internetheld zonder ruggegraat? |
|
@DeadBitchFuck: Ja, slappe lul! Moet je dat eens recht in meneer Coenens gezicht zeggen, dan word je meteen door half de Zware Metalen knokploeg in elkaar geboft!! Dat zal je leren met je flauwe grappen. Denk je nou echt dat je leuk bent? Laffe, zielige hond!!!! Sterf!!! |
|
Zielige kortzichtige mensen zitten hier tegenwoordig... Het gaat hier over muziek niet over uiterlijk, mensen die dat niet door hebben moeten van mij aan het gas. Kankerlul |
|
quote: Ach ik denk dat Marcel je ook gaarne in zijn eentje in elkaar stompt. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Ook hallo Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ja, dat denk ik ook. Net goed voor hem!!! |
|
quote: oke ik ga het nog een keer proberen dan. leuke oefeningen staan erop. gisteren op mijn adv-dag de hele dag mee bezig geweest "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: wat? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
pffff.... |
|
quote: zeker, daarintegen heeft DeadBitchFuck wel zelfkennis: quote: [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-04-2004 17:53] Oud Vuil. |
|
quote: Heuy Kankerlul |
|
quote:Mooi lijstje Ik heb laatst Virgil zien spelen O ja, Jos hoort toch ook in het lijstje he? |
|
quote: Volgens mij doelde ze op Vinay z'n hormonen quote: *klink!* [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2004 18:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Yups, die hoort er ook bij (Jos dus van Stormrider, 2e gitarist) |
|
nog ff een woordje over dat kinderachtige van hierboven; het is alom bekend dat als je meer roem vergaard, je naast meer vrienden ook meer vijanden zult krijgen. Afgunst noemen ze dat!!!! Maar t feit is daar dat je niet zomaar iemand belachelijk moet maken, zonder dat daar een aanleiding voor is, maarja dat is t beeld vd maatschappij van tegenwoordig.... |
|
quote: Helemaal mee eens. Als je het uiterlijk van een gitarist belangrijker vind dan de muziek zelf ben je al helemaal hersenloos. Kankerlul |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |