|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Graag gedaan; hier kan je wat mp3 edits met hem downloaden kan je meteen zijn bereik horen: http://www.oncelosthorizon.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2004 2:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En daarnaast ook nog een act instuderen voor het BUDT-bal? Waren er geen plannen voor een michael jackson cover-act? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Telstar records called me one day (Telstar is a famous dutch record company in the mainstream music style, they also released the Lemur Voice album "Divided" in the past). They asked me if I was interested to play some solo's on the new Henk Wijngaard album. It was a request from Henk himself, he had seen me play on my website and he liked my style. Henk also called me himself several times. I agreed and played solo's in three songs on the album. The style is not exactly what people are used from me, but it was a lot of fun to record my solo's over these tunes. Something different for sure and a very inspiring experience. Thanks Henk ! Tracks: - Zolang De Motor Draait - Boere Raggae - Vast In De Modder Hehehe, gaafh. Oud Vuil. |
|
Vette shit Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
|
|
Haha Coenen, vind ik hier deze foto even: |
|
cute wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
LOL man, die is gemaakt in 1989 !! Hahaha ik word echt oud |
|
hehe zie van wie ik Sun Caged heb gedownload ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Krijg je niet spontaan homofiele gevoelens bij het zien van zo'n taakbalk?! |
|
die user ben ik niet, dus iemand vindt me vast heel aardig op soulseek |
|
geil coenen, misschien valt er wat te (..) |
|
wat te wat ??? Hehe |
|
kut, ik kom er net achter dat de kiss coverband vandaag vlak bij mij speelt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ah das wel kut ja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ha ! Studio update: Mijn nieuwe solo CD gaat in october 2005 uitkomen via Lion Music. De titel van het plaatje wordt "Colour Journey". 11 nummers komen erop, te weten: - Waiting - Abstract Impact - Patron Saint - La Bella Mira - Traumatised To The Bone - Skill Factor - That Moment - The Shrink - V(erbal) D(efense) M(echanism) - New Race - Still Bleeding Er zullen heel wat gast musici meedoen op het schijfje, te weten: - Mike Andersson (vocals, band: Cloudscape, SE) - Colleen Gray (vocals/piano, band: Persephone's Dream, USA) - Paul Villarreal (vocals, band: Sun Caged, G/USA) - Joyce Dijkgraaf (vocals, band: Elleanore, NL) - Hans Reinders (vocals, band: Exit22, NL) - Menno Corbeek (vocals, NL) - Dennis Schreurs (vocals, band: Severe Torture, NL) - Roel Van Helden (drums, band: Sun Caged, NL) - Spike (drums, band: Stormrider, BE) - Hans In 'T Zandt (drums, band: Cooper Inc, Time Machine, NL) - Maurice Brouwers (bass, band: Engine Of Pain, NL) - Richard Ritterbeeks (bass, band: Time Machine, Jessie Galante, NL) - Rene Kroon (keyboards, band: Sun Caged, NL) - Bob Katsionis (keyboards, band: Firewind, Imaginary, GC) |
|
goh, roel van helden weer? en cool dat dennis ook mee doet |
|
Gaat vast een te gekke plaat worden |
|
Ben benieuwd Wanneer gaat de boel opgenomen worden of is dat al [gedeeltelijk] gebeurd? If not: veel plezier ermee! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Vet! Ben erg benieuwd hoe die gaat klinken. |
|
Studio opnamen zijn al bijna afgerond, ik wacht nog op een paar gast rollen die opgestuurd gaan worden. We zijn al met de mix bezig Hier een preview, een nummer dat ik voor mijn lieve vriendin Miranda geschreven heb: http://www.suncaged.com/marcel/studio/17062005 |
|
quote:Mooooi!!!!!!! Soundje ook hey Hier gaat Dennis nog overheen zingen? |
|
LOL !!! Jaa een vette grunt hierover !! Ga m gelijk bellen, hahahaha |
|
Nouuuuuu... .... La Bella Mira is mooooooi Thanks lieffie...voor dit mooie geschenk |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |